STŘEDOVĚKÉ MĚSTO, STŘEDOVĚKÁ VESNICE

Předmět:
Počet stran:
58
Velikost: 9.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teacher to teachers
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 11. 2024
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál slouží k výuce tématu STŘEDOVĚKÉ MĚSTO A VESNICE na druhém stupni (procvičení). Lze jej využít ke samostatné práci, práci ve dvojicích, skupinové práci.

Soubor obsahuje bojovku + záznamový arch - kvízy k procvičení/opakování tématu, hru já mám, kdo má, hru TABU. šestiúhelníky. kvízové kartičky (s řešením).

Připravené karty z bojovky lze rozvěsit různě v prostoru (po třídě, po škole, venku). Žáci si zapisují odpovědi do záznamového archu. Úkoly mohou plnit v týmech.

Materiál rozvíjí klíčové kompetence sociální a personální a komunikativní. 

Materiál se věnuje výstupu z RVP D-9-4-04 ilustruje postavení jednotlivých vrstev středověké společnosti, uvede příklady románské a gotické kultury.

Další produkty od autora Teacher to teachers

594441
Dějepis
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží k výuce / opakování tématu STAROVĚK. Lze jej využít ke samostatné práci, práci ve dvojicích, skupinové
40.00 Kč
301913
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál slouží k výuce tématu PÁLENÍ ČARODĚJNIC. Lze jej využít k tematické
28.00 Kč
778176
Dějepis
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál slouží k výuce tématu REFORMACE. Jedná se o kompletní přípravu, která kombinuje různé návrhy práce a má přesně
42.00 Kč
598675
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Soubor obsahuje pochvaly třídního učitele v několika provedeních. ZÁKLADNÍ MOTIV DINO MOTIV ZVÍŘECÍ MOTIV POHÁDKOVÝ
38.00 Kč
STŘEDOVĚKÉ MĚSTO, STŘEDOVĚKÁ VESNICE STŘEDOVĚKÉ MĚSTO, STŘEDOVĚKÁ VESNICE
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál slouží k výuce tématu STŘEDOVĚKÉ MĚSTO A VESNICE na druhém stupni (procvičení). Lze jej využít ke samostatné práci, práci ve dvojicích, skupinové práci. Soubor obsahuje bojovku + záznamový arch - kvízy k procvičení/opakování tématu, hru já mám, kdo má, hru TABU. šestiúhelníky. kvízové kartičky (s řešením). Připravené karty z bojovky lze rozvěsit různě v prostoru (po třídě, po škole, venku). Žáci si zapisují odpovědi do záznamového archu. Úkoly mohou plnit v týmech. Materiál rozvíjí klíčové kompetence sociální a personální a komunikativní.  Materiál se věnuje výstupu z RVP D-9-4-04 ilustruje postavení jednotlivých vrstev středověké společnosti, uvede příklady románské a gotické kultury.
UUCZ-293758
Dějepis>Didaktické hry>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
38.00