STŘEDOVĚKÉ MĚSTO, STŘEDOVĚKÁ VESNICE

Předmět:
Počet stran:
58
Velikost: 9.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teacher to teachers
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 11. 2024
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál slouží k výuce tématu STŘEDOVĚKÉ MĚSTO A VESNICE na druhém stupni (procvičení). Lze jej využít ke samostatné práci, práci ve dvojicích, skupinové práci.

Soubor obsahuje bojovku + záznamový arch - kvízy k procvičení/opakování tématu, hru já mám, kdo má, hru TABU. šestiúhelníky. kvízové kartičky (s řešením).

Připravené karty z bojovky lze rozvěsit různě v prostoru (po třídě, po škole, venku). Žáci si zapisují odpovědi do záznamového archu. Úkoly mohou plnit v týmech.

Materiál rozvíjí klíčové kompetence sociální a personální a komunikativní. 

Materiál se věnuje výstupu z RVP D-9-4-04 ilustruje postavení jednotlivých vrstev středověké společnosti, uvede příklady románské a gotické kultury.

Další produkty od autora Teacher to teachers

827943
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
Užití: Materiál slouží k výuce tématu STAROVĚK: MYKÉNSKÁ CIVILIZACE, HOMÉRSKÉ OBDOBÍ. Lze jej využít ke samostatné práci
25.00 Kč
817326
Český jazyk - literatura
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Zaměření V rámci této čtenářské lekce žáci pracují s (upravenou, zkrácenou) ukázkou z knihy „77 pražských legend“. Jedná
28.00 Kč
294162
Vlastivěda
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál slouží k výuce tématu PRAVĚK (procvičení). Lze jej využít ke samostatné
33.00 Kč
293746
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál slouží k výuce tématu husitství a Jan Hus. Lze jej využít ke samostatné
43.00 Kč
STŘEDOVĚKÉ MĚSTO, STŘEDOVĚKÁ VESNICE STŘEDOVĚKÉ MĚSTO, STŘEDOVĚKÁ VESNICE
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál slouží k výuce tématu STŘEDOVĚKÉ MĚSTO A VESNICE na druhém stupni (procvičení). Lze jej využít ke samostatné práci, práci ve dvojicích, skupinové práci. Soubor obsahuje bojovku + záznamový arch - kvízy k procvičení/opakování tématu, hru já mám, kdo má, hru TABU. šestiúhelníky. kvízové kartičky (s řešením). Připravené karty z bojovky lze rozvěsit různě v prostoru (po třídě, po škole, venku). Žáci si zapisují odpovědi do záznamového archu. Úkoly mohou plnit v týmech. Materiál rozvíjí klíčové kompetence sociální a personální a komunikativní.  Materiál se věnuje výstupu z RVP D-9-4-04 ilustruje postavení jednotlivých vrstev středověké společnosti, uvede příklady románské a gotické kultury.
UUCZ-293758
Dějepis>Didaktické hry>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
38.00