Opakovací kartičky: hmotnost, hustota, objem (+ test)

Předmět:
Počet stran:
17
Velikost: 298.1 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 12. 2023
Sdílet:

Soubor se skládá ze tří typů kartiček (celkem 60 kusů) a dvou testových variant.

 

Žáci mají možnost samostatné kontroly (kartičky jsou oboustranné).

 

Kartičky jsou označeny písmeny A, B, C podle náročnosti:

 -  Kartičky A obsahují příklady a slovní zadání příkladů bez nutnosti převodů jednotek.

 -  Kartičky B obsahují příklady a slovní zadání příkladů s nutností převodů jednotek.

 - Kartičky C obsahují slovní složitější zadání příkladů s nutností převodů jednotek. Vyžadují práci s tabulkou hustot látek (U některých látek jsou v tabulkách uváděna celá rozmezí hustoty. Pro práci s tímto materiálem jsem proto vytvořila jednotnou tabulku s jednou konkrétní hodnotou hustoty u každé látky.). U některých kartiček je nutno dopočítat objem (krychle, kvádru, válce), některé kartičky zahrnují informaci, u níž musí žáci poznat, že je nadbytečná, atd.

 

Využití materiálu

Žáci si s pomocí kartiček upevňují schopnost výpočtu hustoty, objemu a hmotnosti.

Tip č. 1: Kartičky můžete využít pro samostatné procvičování, kdy každý žák obdrží několik kartiček a jeho úkolem bude vyřešit jich co nejvíce.

Tip č. 2: Kartičky lze využít i při práci ve skupině, kdy si žáci ve skupině kartičky rozdělí a společnými silami je musí všechny vyřešit, případně je řeší každý zvlášť a potom vzájemně porovnávají své výsledky. V případě chyby se pak mohou snažit přijít na to, čí výsledek je ten správný a proč.

Tip č. 3: Zdatným počtářům můžete kartičky nabídnout jako challenge, kdy musí během časového úseku vyřešit co nejvíce kartiček.

Tip č. 4: Kartičky můžete přidat k pomůckám, jimiž se mohou zabavit žáci, kteří jsou dřív hotovi s prací v hodině.

 

Brožura obsahuje 60 různých zadání a dva testy. Lze využít v celku nebo nastříhat na kartičky.

Další produkty od autora Petra Marešová

350333
Matematika
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah sbírky: sčítání: 10× bez přechodu přes desítku, 10× s přechodem přes desítku, 10× desetinná čísla, 10× zlomky
39.00 Kč
88155
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Obsah: 188 kartiček pexesa rozděleného podle témat slovní zásoby (zvířata, části těla, oblečení atd.); 30 kartiček Já
50.00 Kč
101839
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Soubor obsahuje 60 kartiček s obrázky spojenými s vyjmenovanými slovy. Aktivita je vhodná k rozpohybování dětí na
0.00 Kč
136834
Občanská výchova
7., 8., 9.
Didaktické hry
Látka: evropské státy a jejich hlavní města Obsah: 48 karet ke spojovací aktivitě (stát + hlavní město + vlajka), 30
30.00 Kč
Opakovací kartičky: hmotnost, hustota, objem (+ test) Opakovací kartičky: hmotnost, hustota, objem (+ test)
Soubor se skládá ze tří typů kartiček (celkem 60 kusů) a dvou testových variant.   Žáci mají možnost samostatné kontroly (kartičky jsou oboustranné).   Kartičky jsou označeny písmeny A, B, C podle náročnosti:  -  Kartičky A obsahují příklady a slovní zadání příkladů bez nutnosti převodů jednotek.  -  Kartičky B obsahují příklady a slovní zadání příkladů s nutností převodů jednotek.  - Kartičky C obsahují slovní složitější zadání příkladů s nutností převodů jednotek. Vyžadují práci s tabulkou hustot látek (U některých látek jsou v tabulkách uváděna celá rozmezí hustoty. Pro práci s tímto materiálem jsem proto vytvořila jednotnou tabulku s jednou konkrétní hodnotou hustoty u každé látky.). U některých kartiček je nutno dopočítat objem (krychle, kvádru, válce), některé kartičky zahrnují informaci, u níž musí žáci poznat, že je nadbytečná, atd.   Využití materiálu Žáci si s pomocí kartiček upevňují schopnost výpočtu hustoty, objemu a hmotnosti. Tip č. 1: Kartičky můžete využít pro samostatné procvičování, kdy každý žák obdrží několik kartiček a jeho úkolem bude vyřešit jich co nejvíce. Tip č. 2: Kartičky lze využít i při práci ve skupině, kdy si žáci ve skupině kartičky rozdělí a společnými silami je musí všechny vyřešit, případně je řeší každý zvlášť a potom vzájemně porovnávají své výsledky. V případě chyby se pak mohou snažit přijít na to, čí výsledek je ten správný a proč. Tip č. 3: Zdatným počtářům můžete kartičky nabídnout jako challenge, kdy musí během časového úseku vyřešit co nejvíce kartiček. Tip č. 4: Kartičky můžete přidat k pomůckám, jimiž se mohou zabavit žáci, kteří jsou dřív hotovi s prací v hodině.  Brožura obsahuje 60 různých zadání a dva testy. Lze využít v celku nebo nastříhat na kartičky.
UUCZ-445497
Fyzika>Matematika>Testy a písemky>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
37.00