Opakovací kartičky: hmotnost, hustota, objem (+ test)

Předmět:
Počet stran:
17
Velikost: 298.1 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 12. 2023
Sdílet:

Soubor se skládá ze tří typů kartiček (celkem 60 kusů) a dvou testových variant.

 

Žáci mají možnost samostatné kontroly (kartičky jsou oboustranné).

 

Kartičky jsou označeny písmeny A, B, C podle náročnosti:

 -  Kartičky A obsahují příklady a slovní zadání příkladů bez nutnosti převodů jednotek.

 -  Kartičky B obsahují příklady a slovní zadání příkladů s nutností převodů jednotek.

 - Kartičky C obsahují slovní složitější zadání příkladů s nutností převodů jednotek. Vyžadují práci s tabulkou hustot látek (U některých látek jsou v tabulkách uváděna celá rozmezí hustoty. Pro práci s tímto materiálem jsem proto vytvořila jednotnou tabulku s jednou konkrétní hodnotou hustoty u každé látky.). U některých kartiček je nutno dopočítat objem (krychle, kvádru, válce), některé kartičky zahrnují informaci, u níž musí žáci poznat, že je nadbytečná, atd.

 

Využití materiálu

Žáci si s pomocí kartiček upevňují schopnost výpočtu hustoty, objemu a hmotnosti.

Tip č. 1: Kartičky můžete využít pro samostatné procvičování, kdy každý žák obdrží několik kartiček a jeho úkolem bude vyřešit jich co nejvíce.

Tip č. 2: Kartičky lze využít i při práci ve skupině, kdy si žáci ve skupině kartičky rozdělí a společnými silami je musí všechny vyřešit, případně je řeší každý zvlášť a potom vzájemně porovnávají své výsledky. V případě chyby se pak mohou snažit přijít na to, čí výsledek je ten správný a proč.

Tip č. 3: Zdatným počtářům můžete kartičky nabídnout jako challenge, kdy musí během časového úseku vyřešit co nejvíce kartiček.

Tip č. 4: Kartičky můžete přidat k pomůckám, jimiž se mohou zabavit žáci, kteří jsou dřív hotovi s prací v hodině.

 

Brožura obsahuje 60 různých zadání a dva testy. Lze využít v celku nebo nastříhat na kartičky.

Další produkty od autora Petra Marešová

319681
Český jazyk
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor nabízí 15 rozmanitých aktivit, které můžete se svými deváťáky vyzkoušet. Jednotlivé úkoly jsou z velké části
33.00 Kč
622976
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
Materiál obsahuje celkem 28 karet určených ke kolíčkování. Zaměřením jsou primárně druhy vět (oznamovací, tázací
35.00 Kč
433779
Český jazyk
5., 6.
Didaktické hry
Obsah kartiček Kartičky obsahují slova k doplnění i/í/y/ý. Zahrnuty jsou téměř všechny vzory podstatných a přídavných
30.00 Kč
675301
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor 20 kartiček s celkem 60 slovy. Žáci musí vypátrat, jaká slabika spojuje dvě slova. Součástí každé kartičky je
25.00 Kč
Opakovací kartičky: hmotnost, hustota, objem (+ test) Opakovací kartičky: hmotnost, hustota, objem (+ test)
Soubor se skládá ze tří typů kartiček (celkem 60 kusů) a dvou testových variant.   Žáci mají možnost samostatné kontroly (kartičky jsou oboustranné).   Kartičky jsou označeny písmeny A, B, C podle náročnosti:  -  Kartičky A obsahují příklady a slovní zadání příkladů bez nutnosti převodů jednotek.  -  Kartičky B obsahují příklady a slovní zadání příkladů s nutností převodů jednotek.  - Kartičky C obsahují slovní složitější zadání příkladů s nutností převodů jednotek. Vyžadují práci s tabulkou hustot látek (U některých látek jsou v tabulkách uváděna celá rozmezí hustoty. Pro práci s tímto materiálem jsem proto vytvořila jednotnou tabulku s jednou konkrétní hodnotou hustoty u každé látky.). U některých kartiček je nutno dopočítat objem (krychle, kvádru, válce), některé kartičky zahrnují informaci, u níž musí žáci poznat, že je nadbytečná, atd.   Využití materiálu Žáci si s pomocí kartiček upevňují schopnost výpočtu hustoty, objemu a hmotnosti. Tip č. 1: Kartičky můžete využít pro samostatné procvičování, kdy každý žák obdrží několik kartiček a jeho úkolem bude vyřešit jich co nejvíce. Tip č. 2: Kartičky lze využít i při práci ve skupině, kdy si žáci ve skupině kartičky rozdělí a společnými silami je musí všechny vyřešit, případně je řeší každý zvlášť a potom vzájemně porovnávají své výsledky. V případě chyby se pak mohou snažit přijít na to, čí výsledek je ten správný a proč. Tip č. 3: Zdatným počtářům můžete kartičky nabídnout jako challenge, kdy musí během časového úseku vyřešit co nejvíce kartiček. Tip č. 4: Kartičky můžete přidat k pomůckám, jimiž se mohou zabavit žáci, kteří jsou dřív hotovi s prací v hodině.  Brožura obsahuje 60 různých zadání a dva testy. Lze využít v celku nebo nastříhat na kartičky.
UUCZ-445497
Fyzika>Matematika>Testy a písemky>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
37.00