Opakovací kartičky: hmotnost, hustota, objem (+ test)

Předmět:
Počet stran:
17
Velikost: 298.1 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 1. 2025
Sdílet:

Soubor se skládá ze tří typů kartiček (celkem 60 kusů) a dvou testových variant.

 

Žáci mají možnost samostatné kontroly (kartičky jsou oboustranné).

 

Kartičky jsou označeny písmeny A, B, C podle náročnosti:

 -  Kartičky A obsahují příklady a slovní zadání příkladů bez nutnosti převodů jednotek.

 -  Kartičky B obsahují příklady a slovní zadání příkladů s nutností převodů jednotek.

 - Kartičky C obsahují slovní složitější zadání příkladů s nutností převodů jednotek. Vyžadují práci s tabulkou hustot látek (U některých látek jsou v tabulkách uváděna celá rozmezí hustoty. Pro práci s tímto materiálem jsem proto vytvořila jednotnou tabulku s jednou konkrétní hodnotou hustoty u každé látky.). U některých kartiček je nutno dopočítat objem (krychle, kvádru, válce), některé kartičky zahrnují informaci, u níž musí žáci poznat, že je nadbytečná, atd.

 

Využití materiálu

Žáci si s pomocí kartiček upevňují schopnost výpočtu hustoty, objemu a hmotnosti.

Tip č. 1: Kartičky můžete využít pro samostatné procvičování, kdy každý žák obdrží několik kartiček a jeho úkolem bude vyřešit jich co nejvíce.

Tip č. 2: Kartičky lze využít i při práci ve skupině, kdy si žáci ve skupině kartičky rozdělí a společnými silami je musí všechny vyřešit, případně je řeší každý zvlášť a potom vzájemně porovnávají své výsledky. V případě chyby se pak mohou snažit přijít na to, čí výsledek je ten správný a proč.

Tip č. 3: Zdatným počtářům můžete kartičky nabídnout jako challenge, kdy musí během časového úseku vyřešit co nejvíce kartiček.

Tip č. 4: Kartičky můžete přidat k pomůckám, jimiž se mohou zabavit žáci, kteří jsou dřív hotovi s prací v hodině.

 

Brožura obsahuje 60 různých zadání a dva testy. Lze využít v celku nebo nastříhat na kartičky.

Další produkty od autora Petra Marešová

57716
Nezařazené k předmětu
6., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor nabízí 14 seznamovacích či „lépepoznávacích“ aktivit, které využijete nejen na adaptačních kurzech, ale i celkově
75.00 Kč
675301
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Soubor 20 kartiček s celkem 60 slovy. Žáci musí vypátrat, jaká slabika spojuje dvě slova. Součástí každé kartičky je
25.00 Kč
80981
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál slouží k procvičování a upevnění vzorů a mluvnických kategorií podstatných jmen. Obsahuje: 4 sady karet k
25.00 Kč
137353
Český jazyk - literatura
8., 9., SŠ
Demonstrační obrázky - kartičky
Soubor nabízí 90 karet s větami, ve kterých mají žáci za úkol vyhledat obrazné pojmenování a pojmenovat jej. Karty jsou
40.00 Kč
Opakovací kartičky: hmotnost, hustota, objem (+ test) Opakovací kartičky: hmotnost, hustota, objem (+ test)
Soubor se skládá ze tří typů kartiček (celkem 60 kusů) a dvou testových variant.   Žáci mají možnost samostatné kontroly (kartičky jsou oboustranné).   Kartičky jsou označeny písmeny A, B, C podle náročnosti:  -  Kartičky A obsahují příklady a slovní zadání příkladů bez nutnosti převodů jednotek.  -  Kartičky B obsahují příklady a slovní zadání příkladů s nutností převodů jednotek.  - Kartičky C obsahují slovní složitější zadání příkladů s nutností převodů jednotek. Vyžadují práci s tabulkou hustot látek (U některých látek jsou v tabulkách uváděna celá rozmezí hustoty. Pro práci s tímto materiálem jsem proto vytvořila jednotnou tabulku s jednou konkrétní hodnotou hustoty u každé látky.). U některých kartiček je nutno dopočítat objem (krychle, kvádru, válce), některé kartičky zahrnují informaci, u níž musí žáci poznat, že je nadbytečná, atd.   Využití materiálu Žáci si s pomocí kartiček upevňují schopnost výpočtu hustoty, objemu a hmotnosti. Tip č. 1: Kartičky můžete využít pro samostatné procvičování, kdy každý žák obdrží několik kartiček a jeho úkolem bude vyřešit jich co nejvíce. Tip č. 2: Kartičky lze využít i při práci ve skupině, kdy si žáci ve skupině kartičky rozdělí a společnými silami je musí všechny vyřešit, případně je řeší každý zvlášť a potom vzájemně porovnávají své výsledky. V případě chyby se pak mohou snažit přijít na to, čí výsledek je ten správný a proč. Tip č. 3: Zdatným počtářům můžete kartičky nabídnout jako challenge, kdy musí během časového úseku vyřešit co nejvíce kartiček. Tip č. 4: Kartičky můžete přidat k pomůckám, jimiž se mohou zabavit žáci, kteří jsou dřív hotovi s prací v hodině.  Brožura obsahuje 60 různých zadání a dva testy. Lze využít v celku nebo nastříhat na kartičky.
UUCZ-445497
Fyzika>Matematika>Demonstrační obrázky - kartičky>Testy a písemky>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
37.00