Barevné rozlišování a grafomotorika - dopravní prostředky a rostliny

Počet stran:
14
Velikost: 974.04 KB
Typ souboru: zip
Prodávající Kateřina Štolbová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 11. 2025
Sdílet:

Jednoduché hravé aktivity převážně pro předškoláky, které rozvíjejí vnímání barev, grafomotoriku a logické myšlení. Ideální také pro autisty, děti s LMP a jinými SPU.

Cíl aktivity:
  • Rozvoj zrakového vnímání (barva, tvar, detail)
  • Rozvoj grafomotorických dovedností
  • Posílení schopnosti analýzy a syntézy vizuálních informací
  • Procvičení barev a základní slovní zásoby (např. „červené auto“, „modrá květina“)
  • Rozvoj pozornosti a logického myšlení
Cíl dítěte:
  • Přiložit správnou kartičku (např. červené auto) do políčka ve správném řádku (podle stínu) a správném sloupci (podle barvy).
  • spojit správné dopravní prostředek s barvou
  • procvičit a posílit grafomotorické dovednosti
Cílová skupina:
  • Děti předškolního věku a mladší školní věk (cca 4–8 let)
  • Děti s odlišným vývojovým tempem, lehkým mentálním postižením (LMP), poruchou autistického spektra (PAS) nebo specifickými poruchami učení (SPU).

 

Materiál obsahuje 2 verze (dopravní prostředky a rostliny) - celkem 12 pracovních listů a metodický list (2 strany) s užitečnými tipy do výuky.

Další produkty od autora Kateřina Štolbová

899115
Český jazyk - čtení
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Vydejte se se svými žáky po stopách nejslavnější krádeže všech dob! Dobrodružné pátrání podle skutečné události z roku
95.00 Kč
894301
Fyzika
Školní družina, 4., 5., 6.
Já mám, kdo má
Oblíbená hra k procvičení čtení teplot a orientaci na teploměru umožní dětem trénovat čtení teplot v rozmezí od -40 °C
29.00 Kč
898254
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Soubor 40. konverzačních karet je určený k rozvoji sebedůvěry, sebepoznání a budování pozitivního vztahu k sobě. Karty
30.00 Kč
Barevné rozlišování a grafomotorika - dopravní prostředky a rostliny Barevné rozlišování a grafomotorika - dopravní prostředky a rostliny
Jednoduché hravé aktivity převážně pro předškoláky, které rozvíjejí vnímání barev, grafomotoriku a logické myšlení. Ideální také pro autisty, děti s LMP a jinými SPU.Cíl aktivity:Rozvoj zrakového vnímání (barva, tvar, detail)Rozvoj grafomotorických dovednostíPosílení schopnosti analýzy a syntézy vizuálních informacíProcvičení barev a základní slovní zásoby (např. „červené auto“, „modrá květina“)Rozvoj pozornosti a logického myšleníCíl dítěte:Přiložit správnou kartičku (např. červené auto) do políčka ve správném řádku (podle stínu) a správném sloupci (podle barvy).spojit správné dopravní prostředek s barvouprocvičit a posílit grafomotorické dovednostiCílová skupina:Děti předškolního věku a mladší školní věk (cca 4–8 let)Děti s odlišným vývojovým tempem, lehkým mentálním postižením (LMP), poruchou autistického spektra (PAS) nebo specifickými poruchami učení (SPU). Materiál obsahuje 2 verze (dopravní prostředky a rostliny) - celkem 12 pracovních listů a metodický list (2 strany) s užitečnými tipy do výuky.
UUCZ-1025457
Grafomotorika>Nezařazené k předmětu>Demonstrační obrázky - kartičky>Pracovní listy>MŠ - předškoláci>1.>2.>Speciální pedagogika>🎨 Barvy>🚘 Dopravní prostředky>🟦 Geometrické tvary>🌱 Rostliny
28.00