Neurocvičení 3 (propojování hemisfér - neurogymnastika)

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 16.02 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 8. 2025
Sdílet:

Tyto pracovní listy jsou vhodné při práci se záměrem propojení obou hemisfér mozku.

Propojení hemisfér je důležité pro aktivaci části mozku, která se nazývá Corpus callosum (Kalózní těleso). Toto těleso má na starost soustředění, dlouhodobou paměť, koordinaci pohybu rukou, rozvoj jemné motoriky nebo proces čtení a psaní.

Doporučuje se u dětí s narušenou komunikační schopností (především u dětí s vývojovou dysfázií), specifickými poruchami učení nebo s ADHD.

Pracovní listy jsou rozděleny na dvě části, levá strana je pro levou ruku a pravá strana pro ruku pravou. Vše probíhá tak, že dítě pracuje oběma rukama zároveň, ale každá ruka dělá něco jiného.

Lze vytisknout jako brožuru.

Sledujte mě i na instagramu @spolecne_to_propojime. K tomuto materiálu je video

 

Další produkty od autora Spolecne_to_propojime

620873
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Tyto pracovní listy jsou vhodné při práci se záměrem propojení obou hemisfér mozku. Propojení mozkových hemisfér je
55.00 Kč
554686
Přírodověda
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Pexeso s jarními květinami.
0.00 Kč
811503
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Pracovní listy - SUDOKU s motivy jara. Stačí obrázky vystřihnout a poté nalepit do sudoku tabulky.
0.00 Kč
420240
Český jazyk
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
20 karet - první jednoduchá slova, bez diakritiky. Černobílá verze - k dotvoření, vybarvení dle Montessori barevných
25.00 Kč
Neurocvičení 3 (propojování hemisfér - neurogymnastika) Neurocvičení 3 (propojování hemisfér - neurogymnastika)
Tyto pracovní listy jsou vhodné při práci se záměrem propojení obou hemisfér mozku.Propojení hemisfér je důležité pro aktivaci části mozku, která se nazývá Corpus callosum (Kalózní těleso). Toto těleso má na starost soustředění, dlouhodobou paměť, koordinaci pohybu rukou, rozvoj jemné motoriky nebo proces čtení a psaní.Doporučuje se u dětí s narušenou komunikační schopností (především u dětí s vývojovou dysfázií), specifickými poruchami učení nebo s ADHD.Pracovní listy jsou rozděleny na dvě části, levá strana je pro levou ruku a pravá strana pro ruku pravou. Vše probíhá tak, že dítě pracuje oběma rukama zároveň, ale každá ruka dělá něco jiného.Lze vytisknout jako brožuru.Sledujte mě i na instagramu @spolecne_to_propojime. K tomuto materiálu je video 
UUCZ-563570
Grafomotorika>Český jazyk>Logopedie>Didaktické hry>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
55.00