Soubor aktivit - Les

Počet stran:
61
Velikost: 55.72 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Bc. Tereza Glacová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 4. 2024
Sdílet:

Jedná se o výukový materiál pro MŠ, který vychází z RVP PV a je vytvořen tak, aby naplňoval vzdělávací záměry z těchto oblastí:

Dítě a jeho tělo:

  • rozvoj jemné motoriky, grafomotoriky

Dítě a jeho psychika:

  • vnímat a rozlišovat pomocí smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky),
  • rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným,
  • posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.),
  • poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace,
  • orientovat se v prostoru i v rovině,
  • rozvoj řečových, jazykových schopností

Dítě a ten druhý:

  • rozvoj verbálních i neverbálních schopností a dovedností

Lze vytisknout jako brožura.

Další produkty od autora Bc. Tereza Glacová

379528
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Soubor Když potkáme ježky obsahuje: 2 karty s obrázky a texty pro vyučujícího (doporučuji vytisknout oboustranně)
80.00 Kč
363338
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Soubor pracovních listů, kolíčkování s tématem houby. Pracovní listy a kolíčkování jsou zaměřené na předmatematickou
50.00 Kč
102799
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Kolíčkování s tematikou zimních sportů.
30.00 Kč
99339
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
V souboru O dvanácti měsíčkách - pracovní listy a kolíčkování naleznete pracovní listy zaměřené na zrakové vnímání
50.00 Kč
Soubor aktivit - Les Soubor aktivit - Les
Jedná se o výukový materiál pro MŠ, který vychází z RVP PV a je vytvořen tak, aby naplňoval vzdělávací záměry z těchto oblastí: Dítě a jeho tělo: rozvoj jemné motoriky, grafomotoriky Dítě a jeho psychika: vnímat a rozlišovat pomocí smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.), poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace, orientovat se v prostoru i v rovině, rozvoj řečových, jazykových schopností Dítě a ten druhý: rozvoj verbálních i neverbálních schopností a dovedností Lze vytisknout jako brožura.
UUCZ-560870
Grafomotorika>Matematika>Prvouka>Didaktické hry>Kolíčkování>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🌱 Rostliny>🌳 Stromy
120.00