bingo - rytmy

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 625.35 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZODPOVĚDNÁ VÝUKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek.

V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.

 

Materiál obsahuje:

- 32 hracích karet

- 20 kartiček s rytmy pro losování

 

Pravidla:

1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů.

2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus.

3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 

Další produkty od autora ZODPOVĚDNÁ VÝUKA

3108
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 12 bludišť + kontrolní listy. Každé bludiště má jiný typ úloh. 1. Sčítání - společný
70.00 Kč
374560
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Sada šablon rychle lapí zájem dětí o písmena. Mnoho variací pro všechna písmena abecedy. Produkt obsahuje: 54 listů
80.00 Kč
18561
Hudební výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra pro rozšíření slovní zásoby. 32 karet (8 x 4) + pravidla. Pro čtveřice je dodrženo rozřazení hudebních nástrojů do
30.00 Kč
605
Český jazyk - psaní
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Nechte děti, ať upustí uzdu své fantazii. 18 příběhů s otevřeným koncem. Samostatný list pro vlastní tvorbu. 126 slov k
50.00 Kč
bingo - rytmy bingo - rytmy
Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek. V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.   Materiál obsahuje: - 32 hracích karet - 20 kartiček s rytmy pro losování   Pravidla: 1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů. 2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus. 3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 
UUCZ-22378
Hudební výchova>Didaktické hry>ZŠ – 1. STUPEŇ
50.00