bingo - rytmy

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 625.35 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZODPOVĚDNÁ VÝUKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek.

V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.

 

Materiál obsahuje:

- 32 hracích karet

- 20 kartiček s rytmy pro losování

 

Pravidla:

1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů.

2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus.

3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 

Další produkty od autora ZODPOVĚDNÁ VÝUKA

14943
Český jazyk - gramatika
5.
Didaktické hry
Popis: - 32 základních hracích tabulek - 48 kartiček se slovními spojeními určených pro losování Pravidla hry: 1
45.00 Kč
1990
Český jazyk - čtení
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
20 povolání s 1 větou a 1 otázkou, v tiskací a psací variantě. Celkem 2 x 40 vět k přiřazení. K dispozici je 20 obrázků
50.00 Kč
602
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kalendář pro děti
Vytvořte si svou vlastní kombinaci kalendáře na míru. K dispozici je kalendář ve stejném designu: v českém + anglickém
75.00 Kč
3211
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Kompaktní pomůcka: 96 kartiček k roztřídění ve vlastní obálce. Kartičky už se vám nerozsypou :-) Nyní máte k dispozici
40.00 Kč
bingo - rytmy bingo - rytmy
Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek. V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.   Materiál obsahuje: - 32 hracích karet - 20 kartiček s rytmy pro losování   Pravidla: 1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů. 2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus. 3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 
UUCZ-22378
Hudební výchova>Didaktické hry>ZŠ – 1. STUPEŇ
50.00