bingo - rytmy

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 625.35 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZODPOVĚDNÁ VÝUKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek.

V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.

 

Materiál obsahuje:

- 32 hracích karet

- 20 kartiček s rytmy pro losování

 

Pravidla:

1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů.

2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus.

3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 

Další produkty od autora ZODPOVĚDNÁ VÝUKA

18565
Český jazyk
1.
Ostatní
Hra pro děti, které začínají zajímat písmena. 27 karet s velkými a malými písmeny abecedy v různých fontech – bez
50.00 Kč
19314
Český jazyk - gramatika
2.
Didaktické hry
Hra pro rozvoj slovní zásoby – tvorba vět se slovy stejného významu. Popis: Celkem 36 laminovaných kartiček se
33.00 Kč
1776
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
10 bludišť s různými úkoly týkajících se úhlů - určování typu úhlů, dopočítávání velikosti, měření úhlů - viz obrázky. K
50.00 Kč
102470
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Skládačky
Jak děti naučit slovní druhy? Pro procvičení použijte 27 předpřiravených vět, kde děti díky manipulaci s montessori
40.00 Kč
bingo - rytmy bingo - rytmy
Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek. V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.   Materiál obsahuje: - 32 hracích karet - 20 kartiček s rytmy pro losování   Pravidla: 1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů. 2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus. 3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 
UUCZ-22378
Hudební výchova>Didaktické hry>ZŠ – 1. STUPEŇ
50.00