bingo - rytmy

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 625.35 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZODPOVĚDNÁ VÝUKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek.

V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.

 

Materiál obsahuje:

- 32 hracích karet

- 20 kartiček s rytmy pro losování

 

Pravidla:

1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů.

2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus.

3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 

Další produkty od autora ZODPOVĚDNÁ VÝUKA

14239
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Projekty
Materiál zahrnuje: - vánoční biblický příběh, - křížovku s 13ti písmennou tajenkou, - 13 úkolů k řešení, - betlém na
40.00 Kč
19682
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
29 slovních úloh pro 1. třídu. POZOR: je nutné zvládat čtení s porozuměním. Některé slovní úlohy se mohou zdát příliš
50.00 Kč
3703
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 4 listy se seznamem ovoce či zeleniny + 4 kontrolní listy pro samostatnou práci. Na každém listě je 8
30.00 Kč
13005
Prvouka
MŠ - předškoláci, 1., 2.
Projekty
Chcete zažít svatého Martina s dětmi trochu jinak? Zkuste toto 🙂 Děti čeká 12 úkolů se svatomartinským tématem. A kdo má
49.00 Kč
bingo - rytmy bingo - rytmy
Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek. V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.   Materiál obsahuje: - 32 hracích karet - 20 kartiček s rytmy pro losování   Pravidla: 1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů. 2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus. 3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 
UUCZ-22378
Hudební výchova>Didaktické hry>ZŠ – 1. STUPEŇ
50.00