bingo - rytmy

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 625.35 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZODPOVĚDNÁ VÝUKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek.

V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.

 

Materiál obsahuje:

- 32 hracích karet

- 20 kartiček s rytmy pro losování

 

Pravidla:

1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů.

2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus.

3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 

Další produkty od autora ZODPOVĚDNÁ VÝUKA

2777
Prvouka
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Soubor karet pro hledání a ochutnávání. 27 karet s fotografií a názvem jedlé rostliny (psané velkými tiskacími písmeny)
50.00 Kč
335044
Český jazyk - gramatika
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Vše připraveno. Stačí rozdat a hrát :-) 16 hracích desek s různou kombinací vyjmenovaných slov po P a 5 x 11 losovacích
40.00 Kč
838650
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Jak to funguje: Tento interaktivní výukový materiál umožňuje dětem hravě procvičovat určování vzorů podstatných jmen
50.00 Kč
2780
Prvouka
2., 3.
Projekty
Sada aktivit na seznámení se s rodinnými vztahy v různých variantách obtížnosti. 1 základní obrázek rodinného stromu 12
90.00 Kč
bingo - rytmy bingo - rytmy
Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek. V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.   Materiál obsahuje: - 32 hracích karet - 20 kartiček s rytmy pro losování   Pravidla: 1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů. 2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus. 3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 
UUCZ-22378
Hudební výchova>Didaktické hry>ZŠ – 1. STUPEŇ
50.00