bingo - rytmy

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 625.35 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZODPOVĚDNÁ VÝUKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek.

V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.

 

Materiál obsahuje:

- 32 hracích karet

- 20 kartiček s rytmy pro losování

 

Pravidla:

1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů.

2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus.

3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 

Další produkty od autora ZODPOVĚDNÁ VÝUKA

4982
Matematika
3.
Pracovní listy
Popis: 30 karet, na kterých jsou napsány tři charakteristiky čísla. Práce s pomůckou: Cílem je podle jednotlivých
44.00 Kč
19316
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Karty na procvičení čtení a dějové posloupnosti – ve variantě psacího písma. Popis: 16 karet s texty psacím písmem. Na
44.00 Kč
2779
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Devět bludišť s násobením 2 - 9, včetně samostatné kontroly. Hledejte správnou cestu bludištěm skrze správné výpočty
50.00 Kč
2781
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Dekóder je kruh, kterým můžete zašifrovat svou zprávu. A to tak, že ji napíšete ve zlomcích. Kdo ji chce rozluštit, musí
50.00 Kč
bingo - rytmy bingo - rytmy
Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek. V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.   Materiál obsahuje: - 32 hracích karet - 20 kartiček s rytmy pro losování   Pravidla: 1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů. 2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus. 3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 
UUCZ-22378
Hudební výchova>Didaktické hry>ZŠ – 1. STUPEŇ
50.00