bingo - rytmy

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 625.35 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZODPOVĚDNÁ VÝUKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek.

V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.

 

Materiál obsahuje:

- 32 hracích karet

- 20 kartiček s rytmy pro losování

 

Pravidla:

1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů.

2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus.

3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 

Další produkty od autora ZODPOVĚDNÁ VÝUKA

628
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kalendář pro děti
Vytvořte si svou vlastní kombinaci kalendáře na míru. K dispozici je kalendář ve stejném designu: v českém + německém
70.00 Kč
9677
Matematika
1.
Pracovní listy
Popis: 20 karet s čísly 1-20. Práce s pomůckou: Dítě začne cestu u šipky a hledá příslušný příklad pro výsledek uvedený
33.00 Kč
2777
Prvouka
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Soubor karet pro hledání a ochutnávání. 27 karet s fotografií a názvem jedlé rostliny (psané velkými tiskacími písmeny)
50.00 Kč
19312
Nezařazené k předmětu
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavná hra pro třídu i rodinu. Popis: 36 karet. V horní části čas znázorněný na ručičkových hodinách, v dolní části čas
33.00 Kč
bingo - rytmy bingo - rytmy
Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek. V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.   Materiál obsahuje: - 32 hracích karet - 20 kartiček s rytmy pro losování   Pravidla: 1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů. 2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus. 3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 
UUCZ-22378
Hudební výchova>Didaktické hry>ZŠ – 1. STUPEŇ
50.00