bingo - rytmy

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 625.35 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZODPOVĚDNÁ VÝUKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek.

V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.

 

Materiál obsahuje:

- 32 hracích karet

- 20 kartiček s rytmy pro losování

 

Pravidla:

1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů.

2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus.

3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 

Další produkty od autora ZODPOVĚDNÁ VÝUKA

5660
Český jazyk - gramatika
2.
Ostatní
Kompaktní pomůcka: 64kartiček k roztřídění ve vlastní obálce. Materiál obsahuje: 64 kartiček k roztřídění ve dvou
40.00 Kč
335391
Český jazyk - gramatika
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Vše připraveno. Stačí rozdat a hrát :-) 16 hracích desek s různou kombinací vyjmenovaných slov po V a 5 x 13 losovacích
40.00 Kč
3155
Český jazyk - gramatika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Kompaktní pomůcka: 64 kartiček k roztřídění ve vlastní obálce. Kartičky už se vám nerozsypou :-) Nyní máte k dispozici
40.00 Kč
19677
Český jazyk - čtení
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Karty na procvičení čtení a dějové posloupnosti. Popis: 16 karet s texty. Na každé kartě je 6 vět a 6 obrázků. Obsahem
44.00 Kč
bingo - rytmy bingo - rytmy
Bingo je hra pro 2 a více hráčů - dle počtu záznamových tabulek. V tomto případě až pro 32 hráčů. Lze využít k různým výukovým účelům, např. fixaci nových termínů, převodům jednotek, rytmickým cvičením, zvyšování dovednostní úrovně při čtení a počítání.   Materiál obsahuje: - 32 hracích karet - 20 kartiček s rytmy pro losování   Pravidla: 1. Rozdělte základní hrací karty podle počtu hráčů. 2. Děti jednotlivě za sebou nebo učitel postupně losuje kartičky se zadáním a vytleská rytmus. 3. Děti, které mají odpovídající rytmus na své kartě si ho zaškrtnou 4. Výhercem se stává hráč, který vyškrtávšechna pole. 
UUCZ-22378
Hudební výchova>Didaktické hry>ZŠ – 1. STUPEŇ
50.00