Hudební hravé kvízy II.

Počet stran:
75
Velikost: 34.08 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Další verze hudebních hravých kvízů ideální pro začátek školního roku, opakování či suplování. Záleží jen na vás, kterou obtížnost si zvolíte! 25 otázek a odpovědí (doprovázeno poslechem a obrázky).

  • 1. verze - nejlehčí - se 3 možnostmi odpovědí 
  • 2. verze - střední bez možností, ale s návodnějšími otázkami
  • 3. verze - těžká - založena primárně na poslech

 

CO PROCVIČÍTE?

  • fagot, banjo/balalajku, harfu, žesťové nástroje,
  • klíče, notovou osnovu, smyčcové kvarteto, staré tance, dynamiku
  • Beethoven, Chopin, Smetana, Haydn, Händel
  • hymna ČR, Let čmeláka, Česká mše vánoční, fanfáry z Libuše, Na krásném modrém Dunaji
  • symfonie, rap, operní dům, romantismus, hudební období

 

HUDEBNÍ UKÁZKY

  1. oblast nástroje: zvuk fagotu, banja, harfy,
  2. oblast hudební teorie: Ludovico Einaudi - ukázka klavíru a houslí; La Cumparsita Tango - smyčcový kvartet; Orff, O Fortuna - ukázka dynamiky
  3. oblast skladatelé: Beethoven, Měsíční sonáta; Chopin, Nocturno op. 9; Haydn, symfonie S úderem kotlů; Händel, Mesiáš -Haleluja
  4. oblast slavné skladby: Rimskij Korsakov, Let čmeláka; J. J. Ryba, Česká mše vánoční; Smetana, Libuše; ;; Strauss ml., Na krásném modrém Dunaji
  5. oblast dějiny hudby: NF - ukázka rapu; Puccini, Nesun dorma - ukázka opery

 

 JAK NA TO?

Rozdělte děti na skupiny. Každá skupina má za úkol sesbírat co nejvíce bodů (já osobně neodečítám za špatnou odpověď). Na odpověď je 15 vteřin (u těžké verze poslechu je to 20 vteřin). Na slidu je nastaven časovač, abyste nemuseli hlídat čas. Mnoho slidů je doprovázeno i zvukem, aby děti slyšely skladby, nástroje, které hádají.

Další produkty od autora Ilona Vlachová

156837
Český jazyk - gramatika
5., 6., 7., 8., 9., SŠ
Pracovní listy
10 diktátů na různá témata (autorské texty) Velká písmena : Památky UNESCO v ČR Psaní S/Z : Komparz, Bedýnky s ovocem BĚ
52.00 Kč
86503
Český jazyk
7., 8., 9., SŠ
Pracovní listy
ÚVAHOVÝ A VÝKLADOVÝ SLOHOVÝ POSTUP čtenářská gramotnost, práce s texty, motivační cvičení a modelové ukázky jednotlivých
50.00 Kč
17255
Český jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
7 pracovních listů k rozvoji čtenářské gramotnosti + kopie s vyplněným řešením k výuce starověké literatury i zopakování
49.00 Kč
26398
Český jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
STŘEDOVĚKÁ LITERATURA 12 stran pracovních listů k rozvoji čtenářské gramotnosti + kopie s vyplněným řešením příprava k
52.00 Kč
Hudební hravé kvízy II. Hudební hravé kvízy II.
Další verze hudebních hravých kvízů ideální pro začátek školního roku, opakování či suplování. Záleží jen na vás, kterou obtížnost si zvolíte! 25 otázek a odpovědí (doprovázeno poslechem a obrázky).1. verze - nejlehčí - se 3 možnostmi odpovědí 2. verze - střední bez možností, ale s návodnějšími otázkami3. verze - těžká - založena primárně na poslech CO PROCVIČÍTE?fagot, banjo/balalajku, harfu, žesťové nástroje, klíče, notovou osnovu, smyčcové kvarteto, staré tance, dynamikuBeethoven, Chopin, Smetana, Haydn, Händelhymna ČR, Let čmeláka, Česká mše vánoční, fanfáry z Libuše, Na krásném modrém Dunajisymfonie, rap, operní dům, romantismus, hudební období HUDEBNÍ UKÁZKYoblast nástroje: zvuk fagotu, banja, harfy,oblast hudební teorie: Ludovico Einaudi - ukázka klavíru a houslí; La Cumparsita Tango - smyčcový kvartet; Orff, O Fortuna - ukázka dynamikyoblast skladatelé: Beethoven, Měsíční sonáta; Chopin, Nocturno op. 9; Haydn, symfonie S úderem kotlů; Händel, Mesiáš -Halelujaoblast slavné skladby: Rimskij Korsakov, Let čmeláka; J. J. Ryba, Česká mše vánoční; Smetana, Libuše; ;; Strauss ml., Na krásném modrém Dunajioblast dějiny hudby: NF - ukázka rapu; Puccini, Nesun dorma - ukázka opery  JAK NA TO?Rozdělte děti na skupiny. Každá skupina má za úkol sesbírat co nejvíce bodů (já osobně neodečítám za špatnou odpověď). Na odpověď je 15 vteřin (u těžké verze poslechu je to 20 vteřin). Na slidu je nastaven časovač, abyste nemuseli hlídat čas. Mnoho slidů je doprovázeno i zvukem, aby děti slyšely skladby, nástroje, které hádají.
UUCZ-59440
Hudební výchova>AZ-kvíz>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
47.00