Hudební poznávačky

Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 12.31 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tereza Sýkorová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 8. 2024
Sdílet:

Práce s tímto materiálem je jednoduchá.

Materiál obsahuje 24 hudebních hádanek. Vhodné pro žáky na 1. stupni ZŠ.  Materiál nabízí množství aktivit.

Zelené karty -  lidové písničky

Modré karty - písničky z pohádek a dětských filmů

Možnosti využití:

1) Kdo má víc: Žáky rozdělte do skupin. Vyhrává skupina, která má víc karet během určitého časového úseku.

2) Ve dvojicích: jeden hádá a druhý pomocí QR kódu kontroluje

3) Poznej název: Žáci si pomocí QR kódu poslechnou písničku a poté hádají název písně

4) Co je na obrázku?: Žáci si poslechnou písničku  pomocí kódu a pote hádají co by mohlo být na druhé straně karty

 

Před použitím materiálu ve výuce je potřeba:

• materiál vytiskněte a vystřihněte

• zalaminujte

• a můžete začít používat se žáky!

Další produkty od autora Tereza Sýkorová

382808
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Komunikační karty do hodin anglického jazyka jsou vhodné pro žáky 2. období 1.stupně ZŠ (3.,4.,5.). Prostřednictvím
32.00 Kč
611211
Informatika
4., 5.
Přehled učiva
Materiál obsahuje 12 demonstračních karet, na kterých jsou zobrazeny základní klávesové zkratky, které by žáci měli umet
30.00 Kč
437549
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál PERNÍČKY slouží k procvičení dělení dvojciferných čísel se zbytkem. Obsahuje 50 perníčků s příklady na dělení
30.00 Kč
437541
Český jazyk - literatura
ZŠ – 1. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Materiál obsahuje 12 listů velikosti A4 (je možno tisknout i na A5), které zastupují jednotlivé měsíce v roce. Žáci
25.00 Kč
Hudební poznávačky Hudební poznávačky
Práce s tímto materiálem je jednoduchá.Materiál obsahuje 24 hudebních hádanek. Vhodné pro žáky na 1. stupni ZŠ.  Materiál nabízí množství aktivit.Zelené karty -  lidové písničkyModré karty - písničky z pohádek a dětských filmůMožnosti využití:1) Kdo má víc: Žáky rozdělte do skupin. Vyhrává skupina, která má víc karet během určitého časového úseku.2) Ve dvojicích: jeden hádá a druhý pomocí QR kódu kontroluje3) Poznej název: Žáci si pomocí QR kódu poslechnou písničku a poté hádají název písně4) Co je na obrázku?: Žáci si poslechnou písničku  pomocí kódu a pote hádají co by mohlo být na druhé straně karty Před použitím materiálu ve výuce je potřeba:• materiál vytiskněte a vystřihněte• zalaminujte• a můžete začít používat se žáky!
UUCZ-611212
Hudební výchova>Postřehovky>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00