Hudební poznávačky

Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 12.31 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tereza Sýkorová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 8. 2024
Sdílet:

Práce s tímto materiálem je jednoduchá.

Materiál obsahuje 24 hudebních hádanek. Vhodné pro žáky na 1. stupni ZŠ.  Materiál nabízí množství aktivit.

Zelené karty -  lidové písničky

Modré karty - písničky z pohádek a dětských filmů

Možnosti využití:

1) Kdo má víc: Žáky rozdělte do skupin. Vyhrává skupina, která má víc karet během určitého časového úseku.

2) Ve dvojicích: jeden hádá a druhý pomocí QR kódu kontroluje

3) Poznej název: Žáci si pomocí QR kódu poslechnou písničku a poté hádají název písně

4) Co je na obrázku?: Žáci si poslechnou písničku  pomocí kódu a pote hádají co by mohlo být na druhé straně karty

 

Před použitím materiálu ve výuce je potřeba:

• materiál vytiskněte a vystřihněte

• zalaminujte

• a můžete začít používat se žáky!

Další produkty od autora Tereza Sýkorová

611235
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 72 karet s obrázky podle svátků, které se slaví v Anglii nebo USA. Karty jsou barevně odlišeny dle
30.00 Kč
437553
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 16 karet z toho 4 tematicky zaměřené na určité období (Halloween, Christmas, Saint Valentine, Easter)
25.00 Kč
611211
Informatika
4., 5.
Přehled učiva
Materiál obsahuje 12 demonstračních karet, na kterých jsou zobrazeny základní klávesové zkratky, které by žáci měli umet
30.00 Kč
522031
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Materiál obsahuje všechny pracovní listy k tvorbě lapbooku, který žákům slouží jako vlastnoručně vyrobená interaktivní
37.00 Kč
Hudební poznávačky Hudební poznávačky
Práce s tímto materiálem je jednoduchá.Materiál obsahuje 24 hudebních hádanek. Vhodné pro žáky na 1. stupni ZŠ.  Materiál nabízí množství aktivit.Zelené karty -  lidové písničkyModré karty - písničky z pohádek a dětských filmůMožnosti využití:1) Kdo má víc: Žáky rozdělte do skupin. Vyhrává skupina, která má víc karet během určitého časového úseku.2) Ve dvojicích: jeden hádá a druhý pomocí QR kódu kontroluje3) Poznej název: Žáci si pomocí QR kódu poslechnou písničku a poté hádají název písně4) Co je na obrázku?: Žáci si poslechnou písničku  pomocí kódu a pote hádají co by mohlo být na druhé straně karty Před použitím materiálu ve výuce je potřeba:• materiál vytiskněte a vystřihněte• zalaminujte• a můžete začít používat se žáky!
UUCZ-611212
Hudební výchova>Postřehovky>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00