Hudební poznávačky

Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 12.31 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tereza Sýkorová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 8. 2024
Sdílet:

Práce s tímto materiálem je jednoduchá.

Materiál obsahuje 24 hudebních hádanek. Vhodné pro žáky na 1. stupni ZŠ.  Materiál nabízí množství aktivit.

Zelené karty -  lidové písničky

Modré karty - písničky z pohádek a dětských filmů

Možnosti využití:

1) Kdo má víc: Žáky rozdělte do skupin. Vyhrává skupina, která má víc karet během určitého časového úseku.

2) Ve dvojicích: jeden hádá a druhý pomocí QR kódu kontroluje

3) Poznej název: Žáci si pomocí QR kódu poslechnou písničku a poté hádají název písně

4) Co je na obrázku?: Žáci si poslechnou písničku  pomocí kódu a pote hádají co by mohlo být na druhé straně karty

 

Před použitím materiálu ve výuce je potřeba:

• materiál vytiskněte a vystřihněte

• zalaminujte

• a můžete začít používat se žáky!

Další produkty od autora Tereza Sýkorová

402863
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Materiál obsahuje 8 karet s přeložkami místa v anglickém jazyce, krabici (box) na složení a puntík (ball), který žáci
25.00 Kč
437541
Český jazyk - literatura
ZŠ – 1. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Materiál obsahuje 12 listů velikosti A4 (je možno tisknout i na A5), které zastupují jednotlivé měsíce v roce. Žáci
25.00 Kč
444245
Matematika - geometrie
3., 4., 5.
Výzdoba třídy
Materiál slouží k výuce geometrie. Vhodné jako demonstrační karty do hodin při seznamování s učivem, opakováním atd
40.00 Kč
611229
Vlastivěda
ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Materiál obsahuje všechny pracovní listy k tvorbě lapbooku, který žákům slouží jako vlastnoručně vyrobená interaktivní
35.00 Kč
Hudební poznávačky Hudební poznávačky
Práce s tímto materiálem je jednoduchá.Materiál obsahuje 24 hudebních hádanek. Vhodné pro žáky na 1. stupni ZŠ.  Materiál nabízí množství aktivit.Zelené karty -  lidové písničkyModré karty - písničky z pohádek a dětských filmůMožnosti využití:1) Kdo má víc: Žáky rozdělte do skupin. Vyhrává skupina, která má víc karet během určitého časového úseku.2) Ve dvojicích: jeden hádá a druhý pomocí QR kódu kontroluje3) Poznej název: Žáci si pomocí QR kódu poslechnou písničku a poté hádají název písně4) Co je na obrázku?: Žáci si poslechnou písničku  pomocí kódu a pote hádají co by mohlo být na druhé straně karty Před použitím materiálu ve výuce je potřeba:• materiál vytiskněte a vystřihněte• zalaminujte• a můžete začít používat se žáky!
UUCZ-611212
Hudební výchova>Postřehovky>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00