Bee Bot - tabulky a pomůcky

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 2.08 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Grafické zaznamenávání k robotickým včelkám Bee Bot.

V sadě najdete síť 4x6 a 4x4 políček. Pod každou sítí je také řádek  se čtverečky, kde je možné zaznamenávat trasu, kterou napíšou pomocí šipek - zanček, které má včelka na sobě. Další možnost je napsání znaků učitelem a děti podle toho určují cestu. Pro opakovatelné použití lze zalaminovat a využívat tabulový fix.

Jeden arch se znaky, které má včelka na sobě. Ty rozstříhat a zalaminovat a využívat k zaznamenání trasy - u nás využíváme lišty na suché zipy. Kdo nemá může využít další stránky v souboru, kde jsou řádky se čtverečky a využívat ji - také lze využívat k zapisování trasy.

A poslední arch je s včelkami - ty využíváme při práci s sítí - včelku nalepíme, aby děti viděly, kde bude včelka začínat.

Ve fantazii se meze nekladou a s včelkami je velká zábava. Mnoho možností k využití. 

Další produkty od autora Barbora Tesaříková Fischerová

195299
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Já mám, kdo má
Didaktická hra "Já jsem..., kdo je...?". Ideální pro rozvoj komunikačních dovedností, slovní zásoby, paměti a zrakové i
30.00 Kč
263570
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vhodné pro rozvoj logického myšlení, prostorové představivosti a získání základních matematických dovedností Potřebujete
45.00 Kč
195338
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Didaktická hra "Já jsem..., kdo je...?". Ideální pro rozvoj komunikačních dovedností, slovní zásoby, paměti a zrakové i
30.00 Kč
220302
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Skládání řady podle předlohy - rozvoj zrakového vnímání Pexeso - paměť, rozvoj zrakového vnímání, postřeh Sada obsahuje
30.00 Kč
Bee Bot - tabulky a pomůcky Bee Bot - tabulky a pomůcky
Grafické zaznamenávání k robotickým včelkám Bee Bot. V sadě najdete síť 4x6 a 4x4 políček. Pod každou sítí je také řádek  se čtverečky, kde je možné zaznamenávat trasu, kterou napíšou pomocí šipek - zanček, které má včelka na sobě. Další možnost je napsání znaků učitelem a děti podle toho určují cestu. Pro opakovatelné použití lze zalaminovat a využívat tabulový fix. Jeden arch se znaky, které má včelka na sobě. Ty rozstříhat a zalaminovat a využívat k zaznamenání trasy - u nás využíváme lišty na suché zipy. Kdo nemá může využít další stránky v souboru, kde jsou řádky se čtverečky a využívat ji - také lze využívat k zapisování trasy. A poslední arch je s včelkami - ty využíváme při práci s sítí - včelku nalepíme, aby děti viděly, kde bude včelka začínat. Ve fantazii se meze nekladou a s včelkami je velká zábava. Mnoho možností k využití. 
UUCZ-243364
Informatika>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>🤖 Programování
25.00