Čarodějnice Zapomínka při závěrečných zkouškách zapomněla protikouzlo na odčarování svého nejlepšího kamaráda Bonifáce. Teď je z něho kocour. Společně se vydávají na cestu pro nalezení kouzla. Potkají 10 dalších začarovaných spolužáků, kterým se nepovedly závěrečné zkoušky. Pokusí se je také zachránit. Povede se jim to? Pomůžeš jim?
Společně budeme:
- poslouchat, kdo to "cinká",
- hledat léčivé bylinky za pomoci zabarvování,
- procházet bludištěm a sbírat poztrácené věci,
- hledat správnou kombinaci stínů,
- předvádět zaklínadla podle toho, jak jsme si je zapamatovali,
- budeme mít za úkol proletět koštětem lesem plným nástrah aj.
Pdf obsahuje:
- 10 zážitkových aktivit
- + 10 pohybových zaklínadel k odčarování začarovaných spolužáků,
- autorská čarodějnická pohádka,
- autorské kresby hlavních postav postavy k vystřihnutí,
- úvodní a konečný dopis pro děti, "talisman" jako poděkování
- Obrázek k povídání + 20 karet se sovou - Je věta pravdivá? - hledání na obrázku
- Tipy na další aktivity
- Překvapení - pexeso všech hrdinů z pohádky
- Hru lze využít v místnosti, venku
Pro děti 3-7 let. Vhodné nejen na logochvilky do MŠ.
Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti.
Příklady:
Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme zrakové vnímání (hledáme správnou kombinaci stínů) , rozumové schopnosti, motorika (předvádíme zaklínadla podle toho, jak jsme si je zapamatovali).
Vzdělávací oblast – Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí - rozvíjíme motoriku (letíme na koštěti lesem plným nástrah)