BEEBOT, BLUEBOT - malá násobilka

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
166
Velikost: 34.25 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 5. 2023
Sdílet:
  • kartičky o velikosti 13x13cm
  • 332 příkladů a výsledků
  • všechny příklady na násobení a dělení (malá násobilka)

popis využití

  • Kartičky jsou vhodné k jednostrannému tisku.
  • Karty s příklady a výsledky jsou velikostně uzpůsobeny průhledné podložce, po které se pohybují roboti (beebot, bluebot).
  • Při práci s robotem můžete procvičovat jednotlivé násobky (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10) nebo příklady namíchat dle potřeby.
  • 1. možnost: Umístěte pod podložku výsledky i příklady a děti naprogramují cestu tak, aby včelka(beruška) došla od příkladu k výsledku nebo naopak.
  • 2. možnost: Umístěte pod podložku pouze výsledky nebo jen příklady. Druhá polovina zadání je u dětí, tahají si kartičky, které mají na kupičce a naprogramují robota tak, aby došel ke správnému výsledku nebo příkladu (záleží jaké je zadání).
  • 3. možnost: Učitel pod podložku umístí násobky (například čísla 7) a udělá z nich cestu, aby na sebe násobky navazovaly. Do zbylých políček umístí násobky jiného čísla. Děti si na papír nebo mazací tabulku zapíší (nakreslí, navrhnou) plán a nakonec robota naprogramují na cestu po násobcích čísla 7.
  • 4. možnost: Karty můžeme využít i bez použití robota.
    • Rozdejte dětem výsledky dělení. Učitel říká příklady na dělení a děti zvedají kartičky se správnými výsledky.
    • Násobení i dělení (příklad + výsledek) lze rozdat do dvojic a děti mohou příklady s výsledky přiřazovat (jedna z dvojic dostane násobky 2, další 3,..., zapojíte celou třídu).
    • Učitel na zem rozprostře výsledky. Zadání s příklady rozdá mezi děti. Žák si v lavici příklad vypočítá, pak se zvedne a jde kartičku položit vedle správného výsledku.
    • Učitel do dvojic (skupinek) rozdá výsledky (výsledek) a žáci společně vymýšlejí co nejvíce příkladů tak, aby jejich výsledek odpovídal. Procvičovat můžeme všechny početní operace.

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

312956
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
pravidla dílny čtení, představení čtenáře (8 otázek), knihovna (pro rychlý záznam přečtených knih), čtenářské vizitky
45.00 Kč
548952
Český jazyk - psaní
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Vše do dílen psaní na jednom místě. Předvídání a ilustrace vám rozmluví děti. Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou
60.00 Kč
524641
Český jazyk
2.
Ostatní
Pomáhejte dětem se lépe zorientovat v probíraném učivu. Vysvětlete jim, že každý potřebuje k pochopení a osvojení učiva
30.00 Kč
607499
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Žáci pomocí kolíčku zaznamenávají, v jaké častí psaní příběhu se právě nachází. Učitel vidí, na čem žák pracuje a
35.00 Kč
BEEBOT, BLUEBOT - malá násobilka BEEBOT, BLUEBOT - malá násobilka
kartičky o velikosti 13x13cm 332 příkladů a výsledků všechny příklady na násobení a dělení (malá násobilka) popis využití Kartičky jsou vhodné k jednostrannému tisku. Karty s příklady a výsledky jsou velikostně uzpůsobeny průhledné podložce, po které se pohybují roboti (beebot, bluebot). Při práci s robotem můžete procvičovat jednotlivé násobky (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10) nebo příklady namíchat dle potřeby. 1. možnost: Umístěte pod podložku výsledky i příklady a děti naprogramují cestu tak, aby včelka(beruška) došla od příkladu k výsledku nebo naopak. 2. možnost: Umístěte pod podložku pouze výsledky nebo jen příklady. Druhá polovina zadání je u dětí, tahají si kartičky, které mají na kupičce a naprogramují robota tak, aby došel ke správnému výsledku nebo příkladu (záleží jaké je zadání). 3. možnost: Učitel pod podložku umístí násobky (například čísla 7) a udělá z nich cestu, aby na sebe násobky navazovaly. Do zbylých políček umístí násobky jiného čísla. Děti si na papír nebo mazací tabulku zapíší (nakreslí, navrhnou) plán a nakonec robota naprogramují na cestu po násobcích čísla 7. 4. možnost: Karty můžeme využít i bez použití robota. Rozdejte dětem výsledky dělení. Učitel říká příklady na dělení a děti zvedají kartičky se správnými výsledky. Násobení i dělení (příklad + výsledek) lze rozdat do dvojic a děti mohou příklady s výsledky přiřazovat (jedna z dvojic dostane násobky 2, další 3,..., zapojíte celou třídu). Učitel na zem rozprostře výsledky. Zadání s příklady rozdá mezi děti. Žák si v lavici příklad vypočítá, pak se zvedne a jde kartičku položit vedle správného výsledku. Učitel do dvojic (skupinek) rozdá výsledky (výsledek) a žáci společně vymýšlejí co nejvíce příkladů tak, aby jejich výsledek odpovídal. Procvičovat můžeme všechny početní operace.
UUCZ-311764
Matematika>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
25.00