Běhací počítání - násobení/dělení

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.91 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učitelka Irča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 3. 2025
Sdílet:

Příprava a průběh aktivity

  1. Vytiskneme sadu kartiček s obrázky a čísly. Pro delší životnost je můžeme zalaminovat.
  2. Připravíme pracovní listy, které obsahují dvě varianty A/B. Žáci, kteří pracují rychleji, mohou řešit obě varianty.
  3. Kartičky rozmístíme po třídě/po chodbě.
  4. Rozdáme žákům pracovní listy.
  5. Úkolem žáků je najít odpovídající obrázek, který mají v tabulce. Kartičku s číslem neodnáší, číslo si zapamatují a zapíší si ho do okénka k obrázku na svém pracovním listu. Poté dosadí za obrázek v tabulce dané číslo a vypočítají příklad.
  6. Po dokončení může proběhnout kontrola mezi spolužáky nebo společně s učitelem.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Učitelka Irča

406185
Prvouka
ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Materiál obsahuje: •Kartu k zápisu odpovědí •18 stanovišť s otázkami •Diplom veverky Terky Každý žák dostane hrací kartu
50.00 Kč
696148
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Více o produktu V materiálu najdete 8 typů, jak využít obrázkové karty v hodinách. Demonstrační karty i pracovní listy
25.00 Kč
811852
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíl výuky • Seznámit žáky s životem a dílem Hanse Christiana Andersena • Rozvíjet čtenářskou gramotnost a schopnost
40.00 Kč
409852
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Kalendář pro děti
1. VARIANTA 1.Čtenáři do kalendáře zapíší název knihy, časopisu, novin. 2.Vyberou možnost, jestli četli sami nebo jim
29.99 Kč
Běhací počítání - násobení/dělení Běhací počítání - násobení/dělení
Příprava a průběh aktivityVytiskneme sadu kartiček s obrázky a čísly. Pro delší životnost je můžeme zalaminovat.Připravíme pracovní listy, které obsahují dvě varianty A/B. Žáci, kteří pracují rychleji, mohou řešit obě varianty.Kartičky rozmístíme po třídě/po chodbě.Rozdáme žákům pracovní listy.Úkolem žáků je najít odpovídající obrázek, který mají v tabulce. Kartičku s číslem neodnáší, číslo si zapamatují a zapíší si ho do okénka k obrázku na svém pracovním listu. Poté dosadí za obrázek v tabulce dané číslo a vypočítají příklad.Po dokončení může proběhnout kontrola mezi spolužáky nebo společně s učitelem. Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-811854
Matematika>Běhací diktát>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00