Hra Člověče nezlob se - sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes základ 10

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
1
Velikost: 6.82 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 11. 2022
Sdílet:

MATEMATIKA - 1. ročník / 2.ročník (opakování na začátku šk. roku)

Didaktická aktivita - Člověče sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10. Potřebujeme hrací kostky, panáčky a žáci mohou hrát a opakovat/trénovat sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10.

Popis hry : Pravidla jako u obyčejného Člověče nezlob se, ale žáci při stoupení na dané políčko počítají příklad, ostatní ve skupině kontrolují. Řekne-li žák nesprávný výsledek, posouvá se zpět na políčko, na kterém předtím stál.

Další produkty od autora Soňa Jaššová

210901
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy s tématem Zima jsou vhodné k upevnění učiva porovnávání 0-6, lze použít pro samostatnou práci pro žáky
35.00 Kč
187850
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Didaktická hra Hadíky - Výborná aktivita do dvojic/skupin k upevnění a opakování učiva. Ke hře je nutná kostka + panáčci
40.00 Kč
188088
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
MATEMATIKA - 3. ročník / 4.ročník (opakování násobilky na začátku šk. roku) Didaktická aktivita - Člověče - DĚLENÍ (malá
40.00 Kč
383167
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Aktivita vhodná v podzimním období na hodinu matematiky. Vhodné použít v kterékoli části hodiny, žáci si zábavnou formou
35.00 Kč
Hra Člověče nezlob se - sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes základ 10 Hra Člověče nezlob se - sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes základ 10
MATEMATIKA - 1. ročník / 2.ročník (opakování na začátku šk. roku) Didaktická aktivita - Člověče sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10. Potřebujeme hrací kostky, panáčky a žáci mohou hrát a opakovat/trénovat sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10. Popis hry : Pravidla jako u obyčejného Člověče nezlob se, ale žáci při stoupení na dané políčko počítají příklad, ostatní ve skupině kontrolují. Řekne-li žák nesprávný výsledek, posouvá se zpět na políčko, na kterém předtím stál.
UUCZ-188091
Matematika>Didaktické hry>1.>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00