Já mám, kdo má…? – DĚLENÍ SE ZBYTKEM

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 2.15 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 5. 2025
Sdílet:

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2 – 7: sada karet včetně kontroly na zadní straně

 

Možnosti použití:

1.     Materiál doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).

2.     Pokud nechcete materiál používat opakovaně, tak stačí sudé strany vytisknout na papír (může být z druhé strany popsaný) a rozstříhat.

 

Jak s materiálem pracovat:

1.     a) Rozdejte vystřižené kartičky žákům (dle počtu žáků může některý z žáků dostat více karet; zejména k tomu vybízí první karta) – každý žák dostane alespoň 1 kartu.

b) Začíná žák, který má první kartu. Přečte obsah své karty.

c) Na něj naváže žák, jehož karta odpovídá požadavkům první karty.

d) Tímto způsobem hra pokračuje až do chvíle, kdy přijde na řadu žák s poslední kartou.

2.     Aktivitu lze zadat také jednotlivci (či malé skupině žáků), který má za úkol poskládat karty od první až po poslední ve správném pořadí.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

578053
Fyzika
8.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 23 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
45.00 Kč
889987
Matematika
7.
Skládačky
Možnosti použití: Materiál je možné vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně). Verzi k rozstříhání
25.00 Kč
102674
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. V příkladech se
25.00 Kč
799349
Fyzika
9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 23 karet s úlohami na téma „fyzikální veličiny“ + list k napsání tajenky. Každá karta
45.00 Kč
Já mám, kdo má…? – DĚLENÍ SE ZBYTKEM Já mám, kdo má…? – DĚLENÍ SE ZBYTKEM
Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2 – 7: sada karet včetně kontroly na zadní straně Možnosti použití:1.     Materiál doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).2.     Pokud nechcete materiál používat opakovaně, tak stačí sudé strany vytisknout na papír (může být z druhé strany popsaný) a rozstříhat. Jak s materiálem pracovat:1.     a) Rozdejte vystřižené kartičky žákům (dle počtu žáků může některý z žáků dostat více karet; zejména k tomu vybízí první karta) – každý žák dostane alespoň 1 kartu.b) Začíná žák, který má první kartu. Přečte obsah své karty.c) Na něj naváže žák, jehož karta odpovídá požadavkům první karty.d) Tímto způsobem hra pokračuje až do chvíle, kdy přijde na řadu žák s poslední kartou.2.     Aktivitu lze zadat také jednotlivci (či malé skupině žáků), který má za úkol poskládat karty od první až po poslední ve správném pořadí.
UUCZ-889639
Matematika>Já mám, kdo má>3.>4.
28.00