JÁ MÁM, KDO MÁ? - sčítání a odčítání dvojciferných čísel do 100 bez přechodu přes desítky
Materiál slouží k:
- procvičení sčítání a odčítání
- rozvoji pozornosti a spolupráce v třídním kolektivu
Materiál obsahuje:
- 3 varianty kartiček:
- 1. varianta - sčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 26 kartiček
- 2. varianta - odčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 26 kartiček
- 3. varianta - sčítání a odčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 31 kartiček
- příklady jsou jednoduché - vždy je v příkladu nějaké dvojciferné číslo a celá desítka
Použití:
- kartičky jsou určeny k vytisknutí a vystřihnutí - doporučuji zalaminovat
- Kartičky jsou rozdány žákům. Začíná ten, kdo má první kartu. Hra končí, až se dojde k poslední kartě.
- hráč řekne např: "já 45". Pak se zeptá: "kdo má?" a přečte příklad, který je uveden na kartičce. Stejným způsobem odpovídá další hráč se správnou odpovědí.