Já mám, kdo má? + a - dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky

Předmět:
Počet stran:
14
Velikost: 611.38 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 1. 2025
Sdílet:

JÁ MÁM, KDO MÁ? - sčítání a odčítání dvojciferných čísel do 100 bez přechodu přes desítky

 

Materiál slouží k:

  • procvičení sčítání a odčítání
  • rozvoji pozornosti a spolupráce v třídním kolektivu

 

Materiál obsahuje:

  • 3 varianty kartiček:
    • 1. varianta - sčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 26 kartiček
    • 2. varianta - odčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 26 kartiček
    • 3. varianta - sčítání a odčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 31 kartiček
  • příklady jsou jednoduché - vždy je v příkladu nějaké dvojciferné číslo a celá desítka

 

Použití:

  • kartičky jsou určeny k vytisknutí a vystřihnutí - doporučuji zalaminovat
  • Kartičky jsou rozdány žákům. Začíná ten, kdo má první kartu. Hra končí, až se dojde k poslední kartě.
  • hráč řekne např: "já 45". Pak se zeptá: "kdo má?" a přečte příklad, který je uveden na kartičce. Stejným způsobem odpovídá další hráč se správnou odpovědí.

Další produkty od autora pančelka Jíťa - Jitka Přivřelová

517582
Matematika
1., 2.
Skládačky
TŘÍDĚNÍ - PŘÍKLADY NA SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 s přechodem přes 10 Materiál slouží k: naučení, pochopení a procvičení
30.00 Kč
592027
Český jazyk - psaní
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
BĚHACÍ DIKTÁT - SLOVA kartičky slouží k procvičení psacího písma psaním slov - opis, přepis, běhací diktát 3x 24
25.00 Kč
635956
Pracovní činnosti
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Vytvořte si s dětmi výstavku fotoaparátů se zážitky z prázdnin. Nebo fotoaparátů, kde se dozvíte něco o nových dětech
0.00 Kč
410872
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Skládačky
TŘÍDĚNÍ - KOŘEN SLOVA, SLOVA PŘÍBUZNÁ Materiál slouží k: naučení, pochopení a procvičení určování kořenů slova rozvoji
30.00 Kč
Já mám, kdo má? + a - dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky Já mám, kdo má? + a - dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky
JÁ MÁM, KDO MÁ? - sčítání a odčítání dvojciferných čísel do 100 bez přechodu přes desítky Materiál slouží k:procvičení sčítání a odčítánírozvoji pozornosti a spolupráce v třídním kolektivu Materiál obsahuje:3 varianty kartiček:1. varianta - sčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 26 kartiček2. varianta - odčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 26 kartiček3. varianta - sčítání a odčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 31 kartičekpříklady jsou jednoduché - vždy je v příkladu nějaké dvojciferné číslo a celá desítka Použití:kartičky jsou určeny k vytisknutí a vystřihnutí - doporučuji zalaminovatKartičky jsou rozdány žákům. Začíná ten, kdo má první kartu. Hra končí, až se dojde k poslední kartě.hráč řekne např: "já 45". Pak se zeptá: "kdo má?" a přečte příklad, který je uveden na kartičce. Stejným způsobem odpovídá další hráč se správnou odpovědí.
UUCZ-775194
Matematika>Já mám, kdo má>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ
28.00