Já mám, kdo má? + a - dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky

Předmět:
Počet stran:
14
Velikost: 611.38 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 1. 2025
Sdílet:

JÁ MÁM, KDO MÁ? - sčítání a odčítání dvojciferných čísel do 100 bez přechodu přes desítky

 

Materiál slouží k:

  • procvičení sčítání a odčítání
  • rozvoji pozornosti a spolupráce v třídním kolektivu

 

Materiál obsahuje:

  • 3 varianty kartiček:
    • 1. varianta - sčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 26 kartiček
    • 2. varianta - odčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 26 kartiček
    • 3. varianta - sčítání a odčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 31 kartiček
  • příklady jsou jednoduché - vždy je v příkladu nějaké dvojciferné číslo a celá desítka

 

Použití:

  • kartičky jsou určeny k vytisknutí a vystřihnutí - doporučuji zalaminovat
  • Kartičky jsou rozdány žákům. Začíná ten, kdo má první kartu. Hra končí, až se dojde k poslední kartě.
  • hráč řekne např: "já 45". Pak se zeptá: "kdo má?" a přečte příklad, který je uveden na kartičce. Stejným způsobem odpovídá další hráč se správnou odpovědí.

Další produkty od autora pančelka Jíťa - Jitka Přivřelová

635956
Pracovní činnosti
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Vytvořte si s dětmi výstavku fotoaparátů se zážitky z prázdnin. Nebo fotoaparátů, kde se dozvíte něco o nových dětech
0.00 Kč
682139
Český jazyk
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
POPLETENÉ VĚTY - HALLOWEENSKÁ VERZE oprav je a správně zapiš Materiál slouží k: procvičení čtení, pořádku slov ve větě
27.00 Kč
428723
Český jazyk - gramatika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
KOLÍČKOVÁNÍ - URČI PRVNÍ SLABIKU Materiál slouží k: procvičení určení správné první slabiky dle obrázku procvičení tvaru
25.00 Kč
419529
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., Speciální pedagogika
Skládačky
VÁNOČNÍ SUDOKU Materiál slouží k: procvičení a rozvoj logického myšlení procvičení jemné motoriky rozvoji samostatné
30.00 Kč
Já mám, kdo má? + a - dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky Já mám, kdo má? + a - dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky
JÁ MÁM, KDO MÁ? - sčítání a odčítání dvojciferných čísel do 100 bez přechodu přes desítky Materiál slouží k:procvičení sčítání a odčítánírozvoji pozornosti a spolupráce v třídním kolektivu Materiál obsahuje:3 varianty kartiček:1. varianta - sčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 26 kartiček2. varianta - odčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 26 kartiček3. varianta - sčítání a odčítání dvojciferných čísel do sta bez přechodu přes desítky - 31 kartičekpříklady jsou jednoduché - vždy je v příkladu nějaké dvojciferné číslo a celá desítka Použití:kartičky jsou určeny k vytisknutí a vystřihnutí - doporučuji zalaminovatKartičky jsou rozdány žákům. Začíná ten, kdo má první kartu. Hra končí, až se dojde k poslední kartě.hráč řekne např: "já 45". Pak se zeptá: "kdo má?" a přečte příklad, který je uveden na kartičce. Stejným způsobem odpovídá další hráč se správnou odpovědí.
UUCZ-775194
Matematika>Já mám, kdo má>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ
28.00