Já mám, kdo má...? Násobilka

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 7.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ivana Neumannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 11. 2023
Sdílet:

Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník.

Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet.

Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.

Další produkty od autora Ivana Neumannová

793970
Matematika
1.
Skládačky
Materiál slouží k procvičení sčítání a odčítání do 10 v 2. polovině 1. třídy. Materiál obsahuje 40 tučňáků (příkladů)
39.00 Kč
246906
Dějepis
4., 6.
Pracovní listy
Materiál se týká pochopení určování jednotlivých časových úseků - DEN, MĚSÍC, ROK, STOLETÍ, TISÍCILETÍ. Na základě práce
49.00 Kč
417232
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., 6.
Didaktické hry
Soubor obsahuje: únikovou hru, 5 úkolů, seznam Touch ID, 1x správný Touch ID, motivační kartičky, rozdělovací kartičky
89.00 Kč
449696
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Kartičky slouží pro rozvoj komunikace, diskuse, spolupráce ve třídě, utvoření lepšího vztahu mezi spolužáky. Soubor
49.00 Kč
Já mám, kdo má...? Násobilka Já mám, kdo má...? Násobilka
Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník. Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet. Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.
UUCZ-433210
Matematika>Já mám, kdo má>Ostatní>3.>4.
29.00