Já mám, kdo má...? Násobilka

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 7.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 11. 2023
Sdílet:

Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník.

Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet.

Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.

Další produkty od autora Ivana Neumannová

399162
Občanská výchova
3., 4., 5.
Didaktické hry
Soubor obsahuje celkem 1 deskovou hru + 27 otázek. Otázky souvisejí s tématem státního svátku “Den vzniku samostatného
39.00 Kč
254929
Matematika
2.
Didaktické hry
Hra se jmenuje Hadi a žebříky. Soubor obsahuje 4 deskové hry na orientaci ve stovkové tabulce. Slouží k práci ve skupině
29.00 Kč
274372
Matematika
2., 3., 4.
Pracovní listy
Procvičování zlomků není nikdy dost. Materiál obsahuje úlohy, které jsou řazeny od těch nejlehčích (formou stříhání
59.00 Kč
400131
Dějepis
3., 4., 5., 6.
Didaktické hry
Cílem únikové hry je získat dle správných odpovědí pěti místný číslený kód, který odpovídá pouze jedinému správnému
69.00 Kč
Já mám, kdo má...? Násobilka Já mám, kdo má...? Násobilka
Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník. Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet. Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.
UUCZ-433210
Matematika>Já mám, kdo má>Ostatní>3.>4.
29.00