Já mám, kdo má...? Násobilka

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 7.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 11. 2023
Sdílet:

Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník.

Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet.

Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.

Další produkty od autora Ivana Neumannová

438276
Matematika
4., 5.
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Stezka obsahuje 14 úkolů. Úkoly jsou zaměřené na procvičení učiva matematiky ze 4
49.00 Kč
399809
Dějepis
4., 5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Materiál obsahuje stezku na zopakování učiva z dějiny probíraného ve 4. ročníku. Je zde celkem 12 otázek. Žáci pracují
59.00 Kč
421484
Český jazyk - čtení
4., 5., 6., 7.
Pracovní listy
Úniková hra, kterou si žáci přiblíží události Sametové revoluce. Žáci pracují ve skupinách. Ideální pro třídy 4. - 7
89.00 Kč
409827
Matematika - geometrie
3., 4., 5., 6.
Pexeso
Kartičky slouží k procvičení polohy bodů (souřadnice). Vhodné do 3. - 5. třídy. S tímto materiálem procvičíte orientaci
29.00 Kč
Já mám, kdo má...? Násobilka Já mám, kdo má...? Násobilka
Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník. Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet. Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.
UUCZ-433210
Matematika>Já mám, kdo má>Ostatní>3.>4.
29.00