Já mám, kdo má...? Násobilka

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 7.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ivana Neumannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 11. 2023
Sdílet:

Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník.

Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet.

Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.

Další produkty od autora Ivana Neumannová

248793
Vlastivěda
4.
Didaktické hry
Materiál slouží k zábavnému procvičování učivo o pravěku. Určeno po žáky 4.-5. tříd. Žáci pracují samostatně nebo ve
49.00 Kč
794235
Český jazyk - čtení
1.
Skládačky
Materiál slouží k procvičení sčítání a odčítání do 10 v 2. polovině 1. třídy k tématu Sv. Valentýn. Materiál obsahuje 30
39.00 Kč
274368
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diář učitelský
Praktický učitelský zápisník (diář) je vhodný pro učitele 1. stupně (2. stupně). Každý si může vytisknout v takovém
49.00 Kč
246906
Dějepis
4., 6.
Pracovní listy
Materiál se týká pochopení určování jednotlivých časových úseků - DEN, MĚSÍC, ROK, STOLETÍ, TISÍCILETÍ. Na základě práce
49.00 Kč
Já mám, kdo má...? Násobilka Já mám, kdo má...? Násobilka
Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník. Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet. Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.
UUCZ-433210
Matematika>Já mám, kdo má>Ostatní>3.>4.
29.00