Já mám, kdo má...? Násobilka

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 7.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ivana Neumannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 11. 2023
Sdílet:

Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník.

Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet.

Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.

Další produkty od autora Ivana Neumannová

274372
Matematika
2., 3., 4.
Pracovní listy
Procvičování zlomků není nikdy dost. Materiál obsahuje úlohy, které jsou řazeny od těch nejlehčích (formou stříhání
59.00 Kč
247726
Etická výchova
2., 3., 4.
Pracovní listy
Vedení deníku patří k jedním oblíbených činností žáků v mladším školním věku. Lze s ním pracovat v rámci hodin ČJ i EV
59.00 Kč
794235
Český jazyk - čtení
1.
Skládačky
Materiál slouží k procvičení sčítání a odčítání do 10 v 2. polovině 1. třídy k tématu Sv. Valentýn. Materiál obsahuje 30
39.00 Kč
243057
Přírodověda
3., 4., 5.
Pexeso
Materiál obsahuje 16 kartiček různých živočichů. Žáci se mohou hravou formou seznámit s živočichy našich lesů. Určeno
49.00 Kč
Já mám, kdo má...? Násobilka Já mám, kdo má...? Násobilka
Materiál je určen k procvičení učiva z matematiky - násobení. Typy příkladů: 30 · 5, 70 · 8 ...Ideální použití je pro 3. - 4. ročník. Cílem hry je vytvořit, co nejdelší řetězec karet, aby se vystřídaly všechny karty. Karty rozdáme žákům (žáci si mohou losovat). Jeden hráč může mít více karet. Začíná žák, který má “ Já mám 1. kartu” . Hráč přečte spodní část karty “Kdo má 30 · 5 ? “. Na to naváže žák, kterýmá číslo 150 a pokračuje. Takto se pokračuje dál až do poslední karty, kde je KONEC.
UUCZ-433210
Matematika>Já mám, kdo má>Ostatní>3.>4.
29.00