Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 62.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Liščí školička
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 5. 2024
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má...

  • sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet)

Jak soubor využít:

  • Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.

Další produkty od autora Liščí školička

565288
Matematika
3., 4.
Běhací diktát
Popis souboru: Tento soubor obsahuje 3 sady aktivit s příklady, procvičující násobení a dělení 10 a 100. 1. stránka jsou
35.00 Kč
822451
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Skládačky
Popis souboru: Soubor obsahuje: 5x list s jarním příběhem a prostorem pro nalepení obrázků + 5x karty s obrázky k
40.00 Kč
362309
Český jazyk
1.
Já mám, kdo má
Popis souboru: Tento soubor obsahuje hru: Já mám, kdo má... 28 karet na procvičení slovní zásoby v 1. třídě, téma
28.00 Kč
897496
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Skládačky
Popis souboru: Soubor obsahuje: 5x list s letnímpříběhem a prostorem pro nalepení obrázků + 5x karty s obrázky k
40.00 Kč
Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100 Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100
Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má... sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet) sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet) sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet) Jak soubor využít: Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.
UUCZ-328747
Matematika>Já mám, kdo má>2.>3.
42.00