Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 62.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Liščí školička
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 5. 2024
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má...

  • sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet)

Jak soubor využít:

  • Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.

Další produkty od autora Liščí školička

733028
Český jazyk - čtení
2., 3.
Běhací diktát
Popis souboru: Soubor obsahuje: 30 domino karet v zimní/vánoční tematice Jak soubor využít: Karty vytiskneme a můžeme
32.00 Kč
430469
Český jazyk
2., 3.
Skládačky
Popis souboru: Soubor obsahuje 28 barevných kartiček s vánoční tematikou. JAK SOUBOR VYUŽÍT: Karty doporučuji
30.00 Kč
607616
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Popis souboru: Tento soubor obsahuje 34 písmen (včetně háčků) abecedy v barevné variantě Jak lze soubor využít: Karty
30.00 Kč
332919
Český jazyk
3., 4.
Pracovní listy
Popis souboru: Soubor obsahuje 3 sady karet s určováním mluvnických kategorií podstatných jmen, zapisovací karty s
35.00 Kč
Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100 Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100
Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má... sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet) sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet) sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet) Jak soubor využít: Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.
UUCZ-328747
Matematika>Já mám, kdo má>2.>3.
42.00