Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 62.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Liščí školička
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 5. 2024
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má...

  • sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet)

Jak soubor využít:

  • Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.

Další produkty od autora Liščí školička

363288
Nezařazené k předmětu
1.
Domino
Popis souboru: Tento soubor obsahuje 30 kartiček k aktivitě "stínové domino" v kouzelnické tematice. Jak lze soubor
25.00 Kč
328989
Matematika
3., 4., 5.
Pracovní listy
Popis souboru: Soubor obsahuje 22 karet s matematickými pyramidami na sčítání a odčítání v oboru do 1000. Prvních 11
35.00 Kč
607616
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Popis souboru: Tento soubor obsahuje 34 písmen (včetně háčků) abecedy v barevné variantě Jak lze soubor využít: Karty
30.00 Kč
331176
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Popis souboru: 9 kartiček s pravidly do třídy (2 karty na A4 nebo 1 karta na A4): na hodinu jsme připraveni, navzájem si
27.00 Kč
Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100 Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100
Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má... sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet) sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet) sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet) Jak soubor využít: Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.
UUCZ-328747
Matematika>Já mám, kdo má>2.>3.
42.00