Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 62.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 5. 2024
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má...

  • sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet)

Jak soubor využít:

  • Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.

Další produkty od autora Pavla Kubalcová

328789
Český jazyk - čtení
3.
Pracovní listy
Soubor obsahuje 8 textů o postavách ze slavné filmové série. Ačkoliv jsou materiály v barevné verzi, lze je v pohodě
40.00 Kč
505905
Matematika
2., 3.
Skládačky
Popis souboru: Soubor obsahuje 12 barevných karet + výsledky č. 1 - 4 se zaměřuje na procvičování sčítání a odčítání do
35.00 Kč
424394
Český jazyk - psaní
2., 3., 4.
Postřehovky
Popis souboru: Soubor obsahuje 3 sady barevných kartiček s příklady + tři sady zapisovacích karet JAK SOUBOR VYUŽÍT
38.00 Kč
528506
Matematika
3.
Pracovní listy
Popis souboru: Tento soubor obsahuje 6 ilustračních karet, 36 karet k rozdělení, výsledky a pochvaly Materiál se
34.00 Kč
Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100 Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100
Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má... sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet) sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet) sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet) Jak soubor využít: Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.
UUCZ-328747
Matematika>Já mám, kdo má>2.>3.
42.00