Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 62.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 5. 2024
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má...

  • sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet)

Jak soubor využít:

  • Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.

Další produkty od autora Pavla Kubalcová

569303
Český jazyk - gramatika
4., 5.
Běhací diktát
Popis souboru: Soubor obsahuje: 9 karet procvičujících skupiny bě/bje, vě/vje, pě ve slovních spojeních; 42 kartiček
39.00 Kč
610394
Nezařazené k předmětu
1., 2.
Výzdoba třídy
Popis souboru: Tento soubor obsahuje 21 demonstračních karet A4 s čísly od 0 do 20. Jak lze soubor využít: Karty
28.00 Kč
332919
Český jazyk
3., 4.
Pracovní listy
Popis souboru: Soubor obsahuje 3 sady karet s určováním mluvnických kategorií podstatných jmen, zapisovací karty s
35.00 Kč
330071
Nezařazené k předmětu
1., 2.
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 34 písmen abecedy (včetně háčků) formátu A4. Lze využít k výzdobě třídy u celoročního tématu Safari
25.00 Kč
Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100 Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100
Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má... sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet) sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet) sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet) Jak soubor využít: Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.
UUCZ-328747
Matematika>Já mám, kdo má>2.>3.
42.00