Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
24
Velikost: 62.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Liščí školička
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 5. 2024
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má...

  • sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet)
  • sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet)

Jak soubor využít:

  • Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.

Další produkty od autora Liščí školička

330069
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Pracovní listy
Popis souboru: Soubor obsahuje 8 ilustračních obrázku, 3 krátké pracovní listy, které se k obrázkům vztahují a výsledky
39.00 Kč
610394
Nezařazené k předmětu
1., 2.
Výzdoba třídy
Popis souboru: Tento soubor obsahuje 21 demonstračních karet A4 s čísly od 0 do 20. Jak lze soubor využít: Karty
28.00 Kč
587743
Český jazyk - čtení
2., 3.
Běhací diktát
Popis souboru: Soubor obsahuje: 30 dvojic (obrázek/věta) v barevné podobě. Jak soubor využít: Soubor vytiskneme, ideálně
35.00 Kč
952860
Matematika
2., 3.
Pracovní listy
Popis souboru: Tento soubor obsahuje ilustrační karty s čísly (1 - 20 a pak po desítkách až do 100); 6 karet na sčítání
40.00 Kč
Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100 Já mám, kdo má...? Počítání do 20, do 100
Tento soubor obsahuje 3 verze hry: Já mám, kdo má... sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 (22 karet) sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes 10 (32 karet) sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes 10 (32 karet) Jak soubor využít: Lístečky rozstříháme a každé dítě si vylosuje (pokud nějaké zbydou, někteří mohou mít karet více). Ten, který má kartu se STARTEM začíná (tedy: Kdo má....) načež mu odpovídá ten, kdo má kartu s daným výsledkem (tedy: Já mám...). Tentýž žák pak pokládá otázku s příkladem na stejné kartě. Pokud žáci pracují správně, měli by se řetězcem dobrat k poslední kartičce s KONCEM.
UUCZ-328747
Matematika>Já mám, kdo má>2.>3.
42.00