JÁ MÁM, KDO MÁ... - Tvary

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Počet stran:
7
Velikost: 376.28 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje já mám, kdo má na téma tvary. Celkem je zde 24 karet. Materiál je vhodný pro zábavu, obohacení výuky, trénink tvarů a spolupráci.

Návod: Kartičky vytiskněte, vystříhejte a zalaminujte. Každé dítě dostane jednu kartičku (někdy více, záleží na počtu dětí), vyberete jedno dítě, které řekne, jaký tvar má (důležité říct i barvu tvaru) např.: červený kruh a zeptá se ostatních kdo má např.: zelený čtverec, dále se ozve dítě, které má na své kartičce zelený čtverec a zároveň se zeptá opět kdo má např.: žlutý obdélník a takto pokračuje řada až do konce, všechny děti by se měly vystřídat a zároveň skončit u dítěte, které začínalo.

Je dobré, aby děti dokázaly pojmenovat tvary.

Kartičky se hodí do hodiny matematiky.

Další produkty od autora Kateřina Minková

568100
Nezařazené k předmětu
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje já mám, kdo má na téma jaro. Celkem je zde 32 karet. Materiál je vhodný pro zábavu, obohacení výuky
25.00 Kč
567249
Pracovní činnosti
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 6 stránek s přáním pro maminku ke Dni Matek. Lze použít jako knížečka. Materiál je černobílý, aby si
25.00 Kč
582788
Prvouka
1.
Omalovánky
Materiál obsahuje 3 pohádky, ke každé pohádce v setu najdete různé činnosti. Pohádky jsou na téma jaro. Každá pohádka je
25.00 Kč
649243
Přírodověda
1., 2.
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje já mám, kdo má na téma podzim. Celkem je zde 24 karet. Materiál je vhodný pro zábavu, obohacení výuky
25.00 Kč
JÁ MÁM, KDO MÁ... - Tvary JÁ MÁM, KDO MÁ... - Tvary
Materiál obsahuje já mám, kdo má na téma tvary. Celkem je zde 24 karet. Materiál je vhodný pro zábavu, obohacení výuky, trénink tvarů a spolupráci.Návod: Kartičky vytiskněte, vystříhejte a zalaminujte. Každé dítě dostane jednu kartičku (někdy více, záleží na počtu dětí), vyberete jedno dítě, které řekne, jaký tvar má (důležité říct i barvu tvaru) např.: červený kruh a zeptá se ostatních kdo má např.: zelený čtverec, dále se ozve dítě, které má na své kartičce zelený čtverec a zároveň se zeptá opět kdo má např.: žlutý obdélník a takto pokračuje řada až do konce, všechny děti by se měly vystřídat a zároveň skončit u dítěte, které začínalo.Je dobré, aby děti dokázaly pojmenovat tvary.Kartičky se hodí do hodiny matematiky.
UUCZ-664355
Matematika>Já mám, kdo má>1.>2.>3.>Geometrické tvary
25.00