Kartičky do matematiky

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 458.6 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Čechová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2023
Sdílet:

Všechny kartičky vystřihněte a následně zalaminujte. Kartičky jsou vhodné pro žáky 2. třídy nebo mohou sloužit i k opakování na začátku 3. třídy.

Je hned několik možností, jak kartičky do hodin matematiky využít:

1.Aktivizace na začátku hodiny. Každý žák si vylosuje kartičku a odpoví buď písemně nebo slovně.
2.Vyvěsíme kartičky ve třídě. Rozdělte žáky do skupinky. Každá skupinka má určený počet kartiček (např. kartičky 1 – 10). Žáci odpovídají písemně na otázky. Společně na závěr zkontrolujte.
3.Na kolik kartiček zvládnu odpovědět za určitý čas.
4.Aktivita v kruhu. Žáci si posílají balíček kartiček. Kdo obdrží balíček kartiček, vytáhne si jednu, přečte zadání a odpovídá na otázku.

Další produkty od autora Barbora Čechová

118261
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Vylosuj si kartičku z 6 různých kategorií a vymysli nebo napiš příběh, který má děj. Kategorie kartiček: osoba, zvíře
50.00 Kč
146202
Český jazyk - gramatika
5., 6.
Didaktické hry
SKLÁDAČKY 32 kartiček Na jedné straně A4 - jsou čtyři kartičky. Každá kartička obsahuje slova či sousloví k doplnění
55.00 Kč
118267
Český jazyk - čtení
1., 2., Speciální pedagogika
Skládačky
Podle obrázku na začátku, děti skládají slova ze slabik. Úkolem je kromě rozeznání a spočítání slabik ve slově také
38.00 Kč
515762
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Instrukce ke stezce: Jednotlivé úkoly vytiskněte a zalaminujte pro delší životnost. Stezka je vhodná do interiéru, na
53.00 Kč
Kartičky do matematiky Kartičky do matematiky
Všechny kartičky vystřihněte a následně zalaminujte. Kartičky jsou vhodné pro žáky 2. třídy nebo mohou sloužit i k opakování na začátku 3. třídy.Je hned několik možností, jak kartičky do hodin matematiky využít:
1.Aktivizace na začátku hodiny. Každý žák si vylosuje kartičku a odpoví buď písemně nebo slovně.
2.Vyvěsíme kartičky ve třídě. Rozdělte žáky do skupinky. Každá skupinka má určený počet kartiček (např. kartičky 1 – 10). Žáci odpovídají písemně na otázky. Společně na závěr zkontrolujte.
3.Na kolik kartiček zvládnu odpovědět za určitý čas.
4.Aktivita v kruhu. Žáci si posílají balíček kartiček. Kdo obdrží balíček kartiček, vytáhne si jednu, přečte zadání a odpovídá na otázku.
UUCZ-298916
Matematika>Didaktické hry>2.
59.00