KOČIČÍ TLAPKY - Sčítání a odčítání do 1000

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 2.08 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Natálie Szotkowská
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 10. 2023
Sdílet:

Pro 3. a 4. třídu.

Aktivita na začátek hodiny nebo pro rychlíky – k procvičení učiva.

DOPORUČUJI:

  • Zalaminovat a výsledky psát smazatelným fixem – používat opakovaně.
  • Využívat jako aktivitu na začátku hodiny, kdy si žáci vylosují kartičku, vypočítají a napíšou výsledek přímo na kartičku nebo do sešitu.
  • Aktivita pro rychlejší žáky v hodinách.
  • Využívat formou běhacího diktátu – vybrané kartičky rozmístíme po třídě(chodbě) - děti „běhají“ po třídě a zapisují výsledky do sešitu (samostatně nebo ve dvojicích).
  • Kdo nejrychleji vypočítá kartičku? – První dostane odměnu (např. nálepku).
  • Písemné zkoušení.

POČÍTÁNÍ KARTIČEK:

  • Žák vezme číslo uprostřed a libovolnou tlapku, vypočítá výsledek a od něj následně v kruhu pokračuje dál, každému tedy budou vycházet jiné výsledky, podle toho, u které tlapky začne (příklady na sebe budou navazovat).
  • Prvním číslem je vždy to uprostřed.

MATERIÁL OBSAHUJE:

  • úvodní list
  • 60 kartiček

Další produkty od autora Natálie Szotkowská

292136
Přírodověda
2., 3., 4.
Pracovní listy
Samostatná i skupinová práce. Tvoříme knížku: lepíme správný název popelnice – třídíme odpad do správných popelnic – co
35.00 Kč
210211
Grafomotorika
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Pracovní listy pro předškoláky a prvňáky. K procvičení grafomotoriky, orientace, logického myšlení, logické řady
39.00 Kč
309156
Český jazyk - psaní
3., 4., 5.
Pracovní listy
VČELY BĚHACÍ DIKTÁT Pro 3. – 5. třídu MATERIÁL OBSAHUJE: 7 kartiček – včela medonosná, význam včel, vývoj včely
42.00 Kč
201048
Grafomotorika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
MATERIÁL OBSAHUJE: · úvodní list · grafomotorické cvičení · 6 kartiček – počítání slabik · 6 kartiček – počáteční
32.00 Kč
KOČIČÍ TLAPKY - Sčítání a odčítání do 1000 KOČIČÍ TLAPKY - Sčítání a odčítání do 1000
Pro 3. a 4. třídu.Aktivita na začátek hodiny nebo pro rychlíky – k procvičení učiva.DOPORUČUJI:Zalaminovat a výsledky psát smazatelným fixem – používat opakovaně.Využívat jako aktivitu na začátku hodiny, kdy si žáci vylosují kartičku, vypočítají a napíšou výsledek přímo na kartičku nebo do sešitu.Aktivita pro rychlejší žáky v hodinách.Využívat formou běhacího diktátu – vybrané kartičky rozmístíme po třídě(chodbě) - děti „běhají“ po třídě a zapisují výsledky do sešitu (samostatně nebo ve dvojicích).Kdo nejrychleji vypočítá kartičku? – První dostane odměnu (např. nálepku).Písemné zkoušení.POČÍTÁNÍ KARTIČEK:Žák vezme číslo uprostřed a libovolnou tlapku, vypočítá výsledek a od něj následně v kruhu pokračuje dál, každému tedy budou vycházet jiné výsledky, podle toho, u které tlapky začne (příklady na sebe budou navazovat).Prvním číslem je vždy to uprostřed.MATERIÁL OBSAHUJE:úvodní list60 kartiček
UUCZ-359145
Matematika>Ostatní>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🍂 Podzim
35.00