Lomené výrazy (podmínky smyslu) - Běhací kvíz

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 1.76 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Radek Krulec
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 11. 2025
Sdílet:

Vzdělávací materiál obsahuje 20 karet k určování podmínek smyslu lomených výrazů a kartu pro zápis tajenky. Doporučuji opakovací karty vytisknout, zalaminovat a rozstříhat pro opakované použití.

Možnosti využití:

Aktivita je určena primárně pro dvojice, ale žáci mohou pracovat i samostatně. Vystřižené kary rozmístěte po učebně (chodbě, zahradě, hřišti, …) a každé dvojici dejte prázdnou tabulku na doplnění tajenky. Následně začnou žáci hledat správná písmena do tajenky. Protože jsou karty očíslované, nemusí žáci řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolnou kartou. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu několik zajímavostí o životě a přínosu osobnosti z tajenky.

Jedná se o vzdělávací materiál pro výuku matematiky na 2. stupni ZŠ, který rozvíjí kompetence k učení, komutativnost a spolupráci. Žáci si během aktivity zopakují podmínky smyslu lomených výrazů.

Další produkty od autora Radek Krulec

795067
Zeměpis
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Vzdělávací materiál obsahuje kartičky (pexeso) na rekordy Asie v barevné i černobílé verzi. Doporučuji materiál
40.00 Kč
836134
Matematika
5., 6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Vzdělávací materiál obsahuje přes 100 stran matematických rozcviček na desetinná čísla (sčítání, odečítání, násobení
99.00 Kč
909696
Fyzika
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Běhací diktát
Vzdělávací materiál obsahuje 15 karet k opakování základních znalostí o vesmíru a kartu pro zápis tajenky. Doporučuji
40.00 Kč
413076
Matematika
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Brožura obsahuje kartičky s příklady na největšího společného dělitele. Doporučuji materiál vytisknout, jednotlivé
35.00 Kč
Lomené výrazy (podmínky smyslu) - Běhací kvíz Lomené výrazy (podmínky smyslu) - Běhací kvíz
Vzdělávací materiál obsahuje 20 karet k určování podmínek smyslu lomených výrazů a kartu pro zápis tajenky. Doporučuji opakovací karty vytisknout, zalaminovat a rozstříhat pro opakované použití.Možnosti využití:Aktivita je určena primárně pro dvojice, ale žáci mohou pracovat i samostatně. Vystřižené kary rozmístěte po učebně (chodbě, zahradě, hřišti, …) a každé dvojici dejte prázdnou tabulku na doplnění tajenky. Následně začnou žáci hledat správná písmena do tajenky. Protože jsou karty očíslované, nemusí žáci řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolnou kartou. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu několik zajímavostí o životě a přínosu osobnosti z tajenky.Jedná se o vzdělávací materiál pro výuku matematiky na 2. stupni ZŠ, který rozvíjí kompetence k učení, komutativnost a spolupráci. Žáci si během aktivity zopakují podmínky smyslu lomených výrazů.
UUCZ-1025971
Matematika>Běhací diktát>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00