Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl

Kategorie:
Počet stran:
43
Velikost: 2.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 5. 2024
Sdílet:

Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

136068
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Skládačky
čtení s porozuměním pro 1. a 2. třídu skládačka TEXT + OBYDLÍ + OBYVATEL (ať už člověk nebo zvíře) využívám i na opis a
35.00 Kč
516165
Český jazyk
3., 4.
Pracovní listy
Materiál je určen pro skupinovou práci nejlépe v knihovně. Využitelný i ve školním prostředí. Děti jsou rozděleny do
47.00 Kč
381841
Matematika
3.
Didaktické hry
Materiál je primárně určen pro žáky třetí třídy. Může být použit na více způsobů. Děti vždy hledají příslušnou čtveřici
33.00 Kč
108607
Český jazyk
3., 4.
Pracovní listy
- aktivita obsahuje: 2x pracovní list 2x pracovní list na obtížná slova (např. pil x pyl) Podle druhu využití –
25.00 Kč
Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl
Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 
UUCZ-570169
Matematika>Matematika - geometrie>Ostatní>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.
45.00