Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl

Kategorie:
Počet stran:
43
Velikost: 2.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 5. 2024
Sdílet:

Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

573090
Grafomotorika
MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Materiál je určen pro předškoláky, nebo pro začátek první třídy. Rozvíjí jemnou motoriku, uvolňuje ruku. Obsahuje 7
35.00 Kč
569120
Matematika
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje barevný čtverec, lupy a vzorky. Hra spočívá v tom, že žák si vezme kartu s barevným čtvercem, jednu
35.00 Kč
16771
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
pomocí různých znaků se děti velmi rychle roztřídí do skupin ..... vhodné pro třídy až do 30 žáků vloženo i 6 jokerů -
30.00 Kč
18827
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
sada karet s 63 jazykolamy barevná verze (někdy s obrázkem) i černobílá verze procvičení mluvidel, čtení, hledání
32.00 Kč
Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl
Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 
UUCZ-570169
Matematika>Matematika - geometrie>Ostatní>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.
45.00