Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl

Kategorie:
Počet stran:
43
Velikost: 2.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 5. 2024
Sdílet:

Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

239367
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Aktivita pomáhá dětem orientovat se v tabulkách, procvičuje zábavnou formou zápis řádek/sloupec (příprava na
49.00 Kč
21100
Český jazyk
3., 4., 5.
Pracovní listy
didaktická pomůcka skládaná dvojknížka - přehled vyjmenovaných slov děti si knížku dotvoří - barvy, obrázky, popřípadě
35.00 Kč
54033
Český jazyk
2., 3.
Loto
hra loto na pravopis u, ú, ů OBSAH PRODUKTU: •výukový plakát A4 - str.2 •karty na loto – nakopírovat dle potřeby
40.00 Kč
66496
Český jazyk
1.
Ostatní
procvičování písmen M L S P a samohlásek OBSAH MATERIÁLU: knížka – moje první písmenka + knížka moje první čtení 
30.00 Kč
Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl
Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 
UUCZ-570169
Matematika>Matematika - geometrie>Ostatní>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.
45.00