Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl

Kategorie:
Počet stran:
43
Velikost: 2.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 5. 2024
Sdílet:

Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

243899
Výtvarná výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Sada demonstračních karet na téma oko. Materiál obsahuje i možnosti využití - výtvarné techniky. Ráda žákům nabízím
30.00 Kč
303390
Výtvarná výchova
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál je primárně určený na hodiny výtvarné výchovy pro 2.stupeň, ale určitě by se dal uplatnit i na 1.stupni. Je to
33.00 Kč
292546
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 4x zašifrované SUDOKU, 4x kontrolu přepisu, 5 pomocníků při řešení ke každému zadání, 4x kontrola
45.00 Kč
374687
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál je pro děti, které potřebují procvičit násobilkové spoje. Hra je určena pro jednoho nebo dva hráče. Pokud hraje
35.00 Kč
Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl
Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 
UUCZ-570169
Matematika>Matematika - geometrie>Ostatní>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.
45.00