Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl

Kategorie:
Počet stran:
43
Velikost: 2.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 5. 2024
Sdílet:

Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

566036
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Sada dvaceti karet s povzbuzujícími motivačními hesly. Materiál je vhodný pro výzdobu, ale také na třídnické hodiny k
35.00 Kč
112113
Biologie
4., 5., 6.
Pracovní listy
- aktivita obsahuje: 6x pracovní list PLUS ŘEŠENÍ 1. RYBY 2. OBOJŽIVELNÍCI 3. PLAZI 4. PTÁCI 5. SAVCI 6. HMYZ Podle
35.00 Kč
24671
Matematika
3., 4., 5.
Pracovní listy
procvičování písemného násobení vypočítej, výsledek vyškrtej, zbylá čísla seřaď podle velikosti = KÓD • MATERIÁL
40.00 Kč
715899
Výtvarná výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje sadu demonstračních karet s motivem zimy (více jak 100 motivů). Vše nakopíruju, nastříhám na
40.00 Kč
Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl
Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 
UUCZ-570169
Matematika>Matematika - geometrie>Ostatní>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.
45.00