Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl

Kategorie:
Počet stran:
43
Velikost: 2.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 5. 2024
Sdílet:

Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

37219
Matematika
2., 3.
Ostatní
• JEDNODUCHÁ AKTIVITA NA PROCVIČENÍ NÁSOBILKY • d ěti přikládají na násobky daného čísla kameny (kaštany, víčka
25.00 Kč
17176
Nezařazené k předmětu
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Co ještě o dětech z vaší třídy nevíte? Chcete poznat klima vaší třídy? Jak to vidí děti? K tomu slouží 7 pracovních
25.00 Kč
170151
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 24 nevšedních hádanek a jejich řešení - obrázek. Možno využít na začátku dne. Buď si děti chodí pro
35.00 Kč
54033
Český jazyk
2., 3.
Loto
hra loto na pravopis u, ú, ů OBSAH PRODUKTU: •výukový plakát A4 - str.2 •karty na loto – nakopírovat dle potřeby
40.00 Kč
Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl
Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 
UUCZ-570169
Matematika>Matematika - geometrie>Ostatní>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.
45.00