Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl

Kategorie:
Počet stran:
43
Velikost: 2.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 5. 2024
Sdílet:

Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

20380
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
pokračování souboru - co dělat s dětmi na třídnické hodině - díl třetí 1. Tři pilíře mého života 2. 8 výkřiků do světa 3
25.00 Kč
45488
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Výzdoba třídy
materiál obsahuje: sovičku pro každého žáka (výzdoba na dveře třídy) sovičku pro paní učitelku narozeninovník - podklady
40.00 Kč
583250
Prvouka
3.
Přípravy hodiny/lekce
Materiál obsahuje kompletní přípravu na zopakování učiva prvouky (rostliny) pro třetí třídu. Jedna z aktivit je
40.00 Kč
97937
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Loto
aktivita vhodná k procvičení dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě •obsahuje zásobník 168 slov, která obsahují tyto slabiky ve
40.00 Kč
Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl
Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 
UUCZ-570169
Matematika>Matematika - geometrie>Ostatní>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.
45.00