Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl

Kategorie:
Počet stran:
43
Velikost: 2.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jitka Grohmannová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 5. 2024
Sdílet:

Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 

Další produkty od autora Jitka Grohmannová

45488
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Výzdoba třídy
materiál obsahuje: sovičku pro každého žáka (výzdoba na dveře třídy) sovičku pro paní učitelku narozeninovník - podklady
40.00 Kč
388426
Matematika
2., 3.
Ostatní
Jednoduchý materiál na procvičení dělení a odčítání na tabuli (barevná verze tisk na A4) nebo na stírací tabulku
33.00 Kč
48624
Nezařazené k předmětu
1., 2.
Výzdoba třídy
•Celoroční třídní téma •Tento produkt obsahuje motivační materiál pro práci se třídou s tématem soviček 1. Vizitka s
40.00 Kč
16524
Matematika
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
vhodné na úvod hodiny - motivace aktivity na skupinovou práci vhodné na práci v centrech aktivit rébusy
40.00 Kč
Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl Manipulativní činnosti matematika 1.třída 3.díl
Materiál se zaměřuje na rozvoj geometrické představivosti a práci s tabulkou. Děti staví podle plánu z pěnových kostek nebo z jiné stavebnice. První aktivita je POSTAV SVOJE MĚSTO. Děti si vylosují pruh se zadáním a staví město podle plánku. Druhá aktivita je SESTAV SPRÁVNOU DVOJICI KOSTEK podle tabulky. V tabulce určuje spodní kostku komínu barva v sloupci a horní kostku barva v řádku (stejně jako v souřadnicovém systému - přednost má osa x). Obě aktivity můžeme opakovaně zařazovat do výuky. Aby pořád nestavěly děti stejné zadání, připravila jsem pro ně STAVITELSKÝ PRŮKAZ, kde si můžou zaznamenávat (vybarvit příslušné políčko) co už postavily. 
UUCZ-570169
Matematika>Matematika - geometrie>Ostatní>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.
45.00