Matematické skládačky do 10

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 4.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Janigová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 7. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje:
10 listů (každý list obsahuje obrázek rozdělený do sloupců s čísly s počítáním do 10)

Cílová skupina:
1.–2. ročník ZŠ, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami dle §16 školského zákona

Rozvíjí:

  • zrakového vnímání a schopnosti vnímat celek
  • upevnění číselné řady 1–10
  • jemnou motoriku a koordinaci ruky a oka

    Postup:

  1. Žák dostane rozstříhaný obrázek (dle čísel ve spodní části – 1 až 10).
  2. Úkolem je poskládat jednotlivé dílky ve správném pořadí podle číselné řady.
  3. Dílky může pouze seřadit na lavici, nebo je nalepit na připravený podklad.
  4. Po dokončení lze obrázek pojmenovat nebo o něm mluvit – co vidíš, co se děje?
Možnosti obměny:
  • skládání pozpátku (10–1)

Další produkty od autora Lucie Janigová

901030
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Pracovní listy jsou vhodné pro individuální i skupinovou práci. Materiál obsahuje 10 listů k dokreslení. Pracovní listy
25.00 Kč
875404
Český jazyk - psaní
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Materiál je vhodný pro žáky 1. třídy běžných ZŠ a pro žáky s minimálními výstupy. Pracovní listy slouží jako doplněk k
25.00 Kč
976471
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Metodický list Podzimní počítání do 20 Cílová skupina: 2. třída ZŠ, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Oblast
25.00 Kč
869646
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Domino
Materiál je primárně určen pro žáky s mentálním postižením nebo pro děti z MŠ. Materiál obsahuje 21 kartiček se 6
25.00 Kč
Matematické skládačky do 10 Matematické skládačky do 10
Materiál obsahuje:10 listů (každý list obsahuje obrázek rozdělený do sloupců s čísly s počítáním do 10)Cílová skupina:1.–2. ročník ZŠ, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami dle §16 školského zákonaRozvíjí:zrakového vnímání a schopnosti vnímat celekupevnění číselné řady 1–10jemnou motoriku a koordinaci ruky a okaPostup:Žák dostane rozstříhaný obrázek (dle čísel ve spodní části – 1 až 10).Úkolem je poskládat jednotlivé dílky ve správném pořadí podle číselné řady.Dílky může pouze seřadit na lavici, nebo je nalepit na připravený podklad.Po dokončení lze obrázek pojmenovat nebo o něm mluvit – co vidíš, co se děje?Možnosti obměny:skládání pozpátku (10–1)
UUCZ-910484
Matematika>Skládačky>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>☀️ Léto
30.00