Matematické skládačky do 10

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 4.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Janigová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 7. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje:
10 listů (každý list obsahuje obrázek rozdělený do sloupců s čísly s počítáním do 10)

Cílová skupina:
1.–2. ročník ZŠ, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami dle §16 školského zákona

Rozvíjí:

  • zrakového vnímání a schopnosti vnímat celek
  • upevnění číselné řady 1–10
  • jemnou motoriku a koordinaci ruky a oka

    Postup:

  1. Žák dostane rozstříhaný obrázek (dle čísel ve spodní části – 1 až 10).
  2. Úkolem je poskládat jednotlivé dílky ve správném pořadí podle číselné řady.
  3. Dílky může pouze seřadit na lavici, nebo je nalepit na připravený podklad.
  4. Po dokončení lze obrázek pojmenovat nebo o něm mluvit – co vidíš, co se děje?
Možnosti obměny:
  • skládání pozpátku (10–1)

Další produkty od autora Lucie Janigová

914312
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Metodický list – Integrovaný záchranný systém (IZS) Obsah materiálu: 11 pracovních listů 1 list s kartičkami k
25.00 Kč
934316
Nezařazené k předmětu
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Materiál obsahuje medaile k vytištění pro první školní den.
0.00 Kč
976471
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Metodický list Podzimní počítání do 20 Cílová skupina: 2. třída ZŠ, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Oblast
25.00 Kč
902163
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
,,Já mám, kdo má?“ je interaktivní řetězová hra určená pro děti z MŠ a 1. stupně ZŠ včetně žáků s minimálními výstupy a
30.00 Kč
Matematické skládačky do 10 Matematické skládačky do 10
Materiál obsahuje:10 listů (každý list obsahuje obrázek rozdělený do sloupců s čísly s počítáním do 10)Cílová skupina:1.–2. ročník ZŠ, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami dle §16 školského zákonaRozvíjí:zrakového vnímání a schopnosti vnímat celekupevnění číselné řady 1–10jemnou motoriku a koordinaci ruky a okaPostup:Žák dostane rozstříhaný obrázek (dle čísel ve spodní části – 1 až 10).Úkolem je poskládat jednotlivé dílky ve správném pořadí podle číselné řady.Dílky může pouze seřadit na lavici, nebo je nalepit na připravený podklad.Po dokončení lze obrázek pojmenovat nebo o něm mluvit – co vidíš, co se děje?Možnosti obměny:skládání pozpátku (10–1)
UUCZ-910484
Matematika>Skládačky>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>☀️ Léto
30.00