NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4)

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
10
Velikost: 2.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 8. 2023
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 11 výukových plakátů ve formátu A4 zaměřených na násobilku do 100. Konkrétně je na každém plakátu rozpracována násobilka jednotlivých čísel 0 - 10.

Tyto plakáty však lze využít i jako učební pomůcku, kdy lze jednotlivé příklady a výsledky rozstříhat, a úkolem žáků bude jednotlivé příklady složit znovu se správným výsledkem, čím si násobilku a jednotlivé příklady procvičí. Výhodou je, že tuto aktivitu provozovat jak samostatně, tak i v početnějších skupinách. Lze také aktivitu vytvořit jako soutěž, kdy vyučující vytvoří týmy, které budou mít za úkol za určený čas vytvořit a seskládat co nejvíce správných příkladů. Kdo bude mít nasbíráno a sestaveno VÍCE SPRÁVNÝCH příkladů - ten tým vyhrál

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

329342
Anglický jazyk
4., 5., 6.
Ostatní
Dobrý den, kolegové. Velice Vám děkuji za zakoupení toho materiálu. V případě, že se najde šotek v podobě chyby, prosím
29.00 Kč
308747
Český jazyk
6., 7., 8.
Pexeso
Popis: Jedná se o kartičky na druhy zájmen do českého jazyka, které lze využít jako pexeso. Obsah souboru: 62 zájmen s
29.00 Kč
316361
Německý jazyk
7.
Ostatní
Popis: Známá hra Aktivity = Aktivitäten, v tomto případě v německém jazyce, zaměřená na téma: Zvířata. Obsah: Soubor
29.00 Kč
309328
Německý jazyk
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Milí kolegové, velice Vám děkuji za zakoupení tohoto materiálu. Jedná se o řetězovou hru na způsob "Já mám, kdo má?"
29.00 Kč
NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4) NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4)
Tento soubor obsahuje 11 výukových plakátů ve formátu A4 zaměřených na násobilku do 100. Konkrétně je na každém plakátu rozpracována násobilka jednotlivých čísel 0 - 10. Tyto plakáty však lze využít i jako učební pomůcku, kdy lze jednotlivé příklady a výsledky rozstříhat, a úkolem žáků bude jednotlivé příklady složit znovu se správným výsledkem, čím si násobilku a jednotlivé příklady procvičí. Výhodou je, že tuto aktivitu provozovat jak samostatně, tak i v početnějších skupinách. Lze také aktivitu vytvořit jako soutěž, kdy vyučující vytvoří týmy, které budou mít za úkol za určený čas vytvořit a seskládat co nejvíce správných příkladů. Kdo bude mít nasbíráno a sestaveno VÍCE SPRÁVNÝCH příkladů - ten tým vyhrál
UUCZ-334672
Matematika>Skládačky>Výzdoba třídy>2.
27.00