NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4)

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
10
Velikost: 2.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lukáš Kulhánek
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 8. 2023
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 11 výukových plakátů ve formátu A4 zaměřených na násobilku do 100. Konkrétně je na každém plakátu rozpracována násobilka jednotlivých čísel 0 - 10.

Tyto plakáty však lze využít i jako učební pomůcku, kdy lze jednotlivé příklady a výsledky rozstříhat, a úkolem žáků bude jednotlivé příklady složit znovu se správným výsledkem, čím si násobilku a jednotlivé příklady procvičí. Výhodou je, že tuto aktivitu provozovat jak samostatně, tak i v početnějších skupinách. Lze také aktivitu vytvořit jako soutěž, kdy vyučující vytvoří týmy, které budou mít za úkol za určený čas vytvořit a seskládat co nejvíce správných příkladů. Kdo bude mít nasbíráno a sestaveno VÍCE SPRÁVNÝCH příkladů - ten tým vyhrál

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

332152
Český jazyk
4., 5.
Ostatní
Tento soubor obsahuje 165 kartiček se slovními spojeními zaměřených na shodu přísudku s podmětem. Hlavním cílem těchto
35.00 Kč
604171
Matematika
3., 4., 5.
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje: -> celkem 3 sady hry “Já mám, kdo má?” k procvičování sčítání a odčítání čísel do 100 -> barevnou i
39.00 Kč
334670
Anglický jazyk
2.
Skládačky
Tento soubor obsahuje 21 duh s anglicky napsanými čísly od 0 do 20. Duhy lze buďto využít jako výzdobné výukové plakátky
25.00 Kč
609353
Vlastivěda
5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje: -> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “Habsburkové” -> odpovědní arch -> řešení O co se jedná? Jedná
30.00 Kč
NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4) NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4)
Tento soubor obsahuje 11 výukových plakátů ve formátu A4 zaměřených na násobilku do 100. Konkrétně je na každém plakátu rozpracována násobilka jednotlivých čísel 0 - 10. Tyto plakáty však lze využít i jako učební pomůcku, kdy lze jednotlivé příklady a výsledky rozstříhat, a úkolem žáků bude jednotlivé příklady složit znovu se správným výsledkem, čím si násobilku a jednotlivé příklady procvičí. Výhodou je, že tuto aktivitu provozovat jak samostatně, tak i v početnějších skupinách. Lze také aktivitu vytvořit jako soutěž, kdy vyučující vytvoří týmy, které budou mít za úkol za určený čas vytvořit a seskládat co nejvíce správných příkladů. Kdo bude mít nasbíráno a sestaveno VÍCE SPRÁVNÝCH příkladů - ten tým vyhrál
UUCZ-334672
Matematika>Skládačky>Výzdoba třídy>2.
27.00