NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4)

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
10
Velikost: 2.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lukáš Kulhánek
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 8. 2023
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 11 výukových plakátů ve formátu A4 zaměřených na násobilku do 100. Konkrétně je na každém plakátu rozpracována násobilka jednotlivých čísel 0 - 10.

Tyto plakáty však lze využít i jako učební pomůcku, kdy lze jednotlivé příklady a výsledky rozstříhat, a úkolem žáků bude jednotlivé příklady složit znovu se správným výsledkem, čím si násobilku a jednotlivé příklady procvičí. Výhodou je, že tuto aktivitu provozovat jak samostatně, tak i v početnějších skupinách. Lze také aktivitu vytvořit jako soutěž, kdy vyučující vytvoří týmy, které budou mít za úkol za určený čas vytvořit a seskládat co nejvíce správných příkladů. Kdo bude mít nasbíráno a sestaveno VÍCE SPRÁVNÝCH příkladů - ten tým vyhrál

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

329393
Anglický jazyk
4., 5., 7., 8., 9.
Ostatní
Dobrý den, vážení kolegové. Velice Vám děkuji za zakoupení tohoto materiál. V první řadě Vám velice děkuji za zakoupené
39.00 Kč
606153
Zeměpis
7., 8., 9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje: -> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “Austrálie a Oceánie” -> odpovědní arch -> řešení O co se
35.00 Kč
603823
Zeměpis
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil
35.00 Kč
609285
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Tento soubor obsahuje 29 karet pro jednotlivé dny v měsíci září od 2. - 30. Na každé kartě jsou uvedeny minimálně 4
35.00 Kč
NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4) NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4)
Tento soubor obsahuje 11 výukových plakátů ve formátu A4 zaměřených na násobilku do 100. Konkrétně je na každém plakátu rozpracována násobilka jednotlivých čísel 0 - 10. Tyto plakáty však lze využít i jako učební pomůcku, kdy lze jednotlivé příklady a výsledky rozstříhat, a úkolem žáků bude jednotlivé příklady složit znovu se správným výsledkem, čím si násobilku a jednotlivé příklady procvičí. Výhodou je, že tuto aktivitu provozovat jak samostatně, tak i v početnějších skupinách. Lze také aktivitu vytvořit jako soutěž, kdy vyučující vytvoří týmy, které budou mít za úkol za určený čas vytvořit a seskládat co nejvíce správných příkladů. Kdo bude mít nasbíráno a sestaveno VÍCE SPRÁVNÝCH příkladů - ten tým vyhrál
UUCZ-334672
Matematika>Skládačky>Výzdoba třídy>2.
27.00