NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4)

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
10
Velikost: 2.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 8. 2023
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 11 výukových plakátů ve formátu A4 zaměřených na násobilku do 100. Konkrétně je na každém plakátu rozpracována násobilka jednotlivých čísel 0 - 10.

Tyto plakáty však lze využít i jako učební pomůcku, kdy lze jednotlivé příklady a výsledky rozstříhat, a úkolem žáků bude jednotlivé příklady složit znovu se správným výsledkem, čím si násobilku a jednotlivé příklady procvičí. Výhodou je, že tuto aktivitu provozovat jak samostatně, tak i v početnějších skupinách. Lze také aktivitu vytvořit jako soutěž, kdy vyučující vytvoří týmy, které budou mít za úkol za určený čas vytvořit a seskládat co nejvíce správných příkladů. Kdo bude mít nasbíráno a sestaveno VÍCE SPRÁVNÝCH příkladů - ten tým vyhrál

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

607116
Zeměpis
7., 8., 9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje: -> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “Amerika” -> odpovědní arch -> řešení O co se jedná? Jedná se
35.00 Kč
329344
Anglický jazyk
2., 3., 4., 7., 8., 9.
Ostatní
Popis: Známá hra Aktivity = Activity, v tomto případě v anglickém jazyce i německém jazyce, zaměřená na téma: Zvířata
40.00 Kč
375185
Vlastivěda
5.
Ostatní
Dobrý den, milí kolegové. Prvně Vám chci velice poděkovat za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se v souboru
29.00 Kč
384585
Německý jazyk
7., 8., 9., SŠ
Ostatní
Jedná se o 50 kartiček do výuky německého jazyka s aktivizační větou “Steh auf, wenn du,...”. V případě, že se žák s
29.00 Kč
NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4) NÁSOBILKA DO 100 - 11 PLAKÁTŮ (A4)
Tento soubor obsahuje 11 výukových plakátů ve formátu A4 zaměřených na násobilku do 100. Konkrétně je na každém plakátu rozpracována násobilka jednotlivých čísel 0 - 10. Tyto plakáty však lze využít i jako učební pomůcku, kdy lze jednotlivé příklady a výsledky rozstříhat, a úkolem žáků bude jednotlivé příklady složit znovu se správným výsledkem, čím si násobilku a jednotlivé příklady procvičí. Výhodou je, že tuto aktivitu provozovat jak samostatně, tak i v početnějších skupinách. Lze také aktivitu vytvořit jako soutěž, kdy vyučující vytvoří týmy, které budou mít za úkol za určený čas vytvořit a seskládat co nejvíce správných příkladů. Kdo bude mít nasbíráno a sestaveno VÍCE SPRÁVNÝCH příkladů - ten tým vyhrál
UUCZ-334672
Matematika>Skládačky>Výzdoba třídy>2.
27.00