Početní podložky v oboru do 20

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
15
Velikost: 7.42 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lenka Syrová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2025
Sdílet:

použití: počet do 20, sčítání v oboru do 20, odčítání v oboru do 20, práce s číselnou osou, práce s mřížkou, číslo před/za daným číslem

OBSAH MATERIÁLU:

celkem 6 podložek na formátu A4
•1 podložka na formátu A4 pro sčítání v oboru do 20 za pomoci rozkladu (ve dvou verzích)
•1 podložka na formátu A4 pro odčítání v oboru do 20 za pomoci rozkladu (ve dvou verzích)
•1 podložka na formátu A4 pro zápis čísla do 20
•1 podložka na formátu A4 se čtvercovou mříží

POPIS MATERIÁLU:

Materiál slouží zejména k nácviku sčítání a odčítání v oboru do 20  s přechodem za pomoci rozkladu.

Žáci si zapíší příklad, dopíší rozklad. Příklad si mohou znázornit  i s pomocí mřížky. Buď si tam dokreslí drobné symboly (čárky, tečky, kruhy), nebo si mohou do mřížky položit drobné předměty, např. fazolky.

Příklad si mohou také znázornit na číselné ose, případně využít část tabulky s čísly do 20.

Na početní podložky lze po zalaminování psát fixou na mazací tabulku.

Početní podložky jsou vyhotoveny ve dvou verzích, tj. se šedým podbarvením desítky i bez.

POPIS MATERIÁLU – ČÍSLA DO 20:

Materiál slouží zejména k orientaci v číselném oboru do 20.

•žáci si zapíší do velkého obdélníku číslo (můžeme jim ho nadiktovat, nebo si mohou hodit kostkami)
•zapíší počet desítek a počet jednotek, které tvoří dané číslo, např. 13 (1 D 3 J)
•číslo vyznačí v číselné tabulce a určí číslo před a za daným číslem
•ústně se můžeme ptát také na číslo o n větší/menší
•ústně můžeme určit, zda se jedná o číslo sudé nebo liché
•počítadlo slouží k názorné představě o čísle, dítě si může vybarvit daný počet
•žák znázorní číslo na číselné ose
•na druhou stranu doporučuji nakopírovat čtvercovou mříž
 

Další produkty od autora Lenka Syrová

795511
Český jazyk - čtení genetickou metodou
1., 2., Speciální pedagogika
Didaktické hry
použití : práce ve skupině, práce s celou třídou, čtení slov, hláskování slov, dělení slov na slabiky, hádanky OBSAH
32.00 Kč
747981
Matematika
3., 4.
Loto
použití : samostatná práce, práce ve skupině, didaktická hra, přičítání a odčítání stovek, typy příkladů 156 + 200, 635
45.00 Kč
751202
Matematika
1., 2., Speciální pedagogika
Kolíčkování
OBSAH MATERIÁLU: • 178 kolíčkových kartiček • na jednom listu formátu A4 je 10 kartiček POPIS AKTIVITY: Žáci obdrží
42.00 Kč
740064
Matematika
1.
Omalovánky
použití : čísla do 10, číslo před, číslo za, číslo mezi danými čísly, číselná řada do 10, Velikonoce, svátky a tradice
42.00 Kč
Početní podložky v oboru do 20 Početní podložky v oboru do 20
použití: počet do 20, sčítání v oboru do 20, odčítání v oboru do 20, práce s číselnou osou, práce s mřížkou, číslo před/za daným číslemOBSAH MATERIÁLU:
•celkem 6 podložek na formátu A4
•1 podložka na formátu A4 pro sčítání v oboru do 20 za pomoci rozkladu (ve dvou verzích)
•1 podložka na formátu A4 pro odčítání v oboru do 20 za pomoci rozkladu (ve dvou verzích)
•1 podložka na formátu A4 pro zápis čísla do 20
•1 podložka na formátu A4 se čtvercovou mříží
POPIS MATERIÁLU:Materiál slouží zejména k nácviku sčítání a odčítání v oboru do 20  s přechodem za pomoci rozkladu.Žáci si zapíší příklad, dopíší rozklad. Příklad si mohou znázornit  i s pomocí mřížky. Buď si tam dokreslí drobné symboly (čárky, tečky, kruhy), nebo si mohou do mřížky položit drobné předměty, např. fazolky.Příklad si mohou také znázornit na číselné ose, případně využít část tabulky s čísly do 20.Na početní podložky lze po zalaminování psát fixou na mazací tabulku.Početní podložky jsou vyhotoveny ve dvou verzích, tj. se šedým podbarvením desítky i bez.POPIS MATERIÁLU – ČÍSLA DO 20:Materiál slouží zejména k orientaci v číselném oboru do 20.
•žáci si zapíší do velkého obdélníku číslo (můžeme jim ho nadiktovat, nebo si mohou hodit kostkami)
•zapíší počet desítek a počet jednotek, které tvoří dané číslo, např. 13 (1 D 3 J)
•číslo vyznačí v číselné tabulce a určí číslo před a za daným číslem
•ústně se můžeme ptát také na číslo o n větší/menší
•ústně můžeme určit, zda se jedná o číslo sudé nebo liché
•počítadlo slouží k názorné představě o čísle, dítě si může vybarvit daný počet
•žák znázorní číslo na číselné ose
•na druhou stranu doporučuji nakopírovat čtvercovou mříž
 
UUCZ-748120
Matematika>Pracovní listy>Předloha ke kreslení>1.>2.
36.00