Počítání do 20 - letní bludiště

Předmět:
Počet stran:
22
Velikost: 2.93 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající po_proudu
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 6. 2025
Sdílet:

Bludiště pomohou žákům procvičit sčítání a odčítání do 20 hravou formou. Skvěle se hodí na opakování, do center aktivit i jako práce pro rychlíky.💡

Proč pořídit tento materiál?

  1. Hravé procvičování matematiky – Děti si zábavnou formou upevní sčítání a odčítání do 20, a to jak s přechodem přes desítku, tak bez něj.
  2. Rozvoj pozornosti a logického myšlení – Bludiště nutí děti přemýšlet, hledat správné cesty a kontrolovat si své výpočty.
  3. Opakované použití a variabilita – Pracovní listy lze laminovat a používat znovu, navíc se hodí jak pro samostatnou práci, tak do center aktivit nebo skupinových her.

Cílová skupina: 1.-2. třída.

Cíl materiálu:

  • Procvičit sčítání a odčítání do 20 (s přechodem i bez přechodu) hravou formou.
  • Rozvíjet matematické dovednosti a pozornost žáků.

Popis a složení materiálu:

  • 10 pracovních listů (bludišť) + 50 doplňkových příkladů v podobě sloupečků (5 příkladů na každém PL),
  • bludiště 1-5 jsou zaměřena na sčítání a odčítání do 20 bez přechodu,
  • bludiště 6-10 jsou zaměřena na sčítání a odčítání do 20 s přechodem,
  • přehlední řešení, které může sloužit pro samokontrolu žáků.

Jak s materiálem pracovat:

  • Materiál je připraven k okamžitému použití, bez nutnosti další přípravy.
  • S jednotlivými bludišti je možné pracovat různými způsoby – podle potřeby a věku dětí: lze je využít při individuální samostatné práci, ale i jako aktivitu do dvojic či malých skupin. Dobře fungují jako součást center aktivit, stanovišť nebo jako rychlá opakovací aktivita na začátku či konci hodiny.
  • Pokud jsou listy zalaminované, dají se používat opakovaně – děti mohou vybarvovat mazacími fixy.
  • Po dokončení může následovat společná kontrola a reflexe.

Další produkty od autora po_proudu

593316
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Materiál Barevný labyrint - spojování bodů podle zadání je určen dětem z MŠ i žákům 1. stupně ZŠ. Celkem je k dispozici
30.00 Kč
845372
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Domino
Zábavné domino pro snadné zvládnutí určování slovních druhů. Tento materiál přináší 10 herních variant a 100 kartiček
45.00 Kč
689953
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál Malá násobilka - Já mám, kdo má je určen žákům 2.-5. ročníku ZŠ. Slouží k procvičování násobení a dělení v
60.00 Kč
752611
Český jazyk - čtení
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál Antarktida a Arktida: Svět ledu a zvířat - čtení s porozuměním je určen primárně žákům 2.-5. třídy. Materiál je
40.00 Kč
Počítání do 20 - letní bludiště Počítání do 20 - letní bludiště
Bludiště pomohou žákům procvičit sčítání a odčítání do 20 hravou formou. Skvěle se hodí na opakování, do center aktivit i jako práce pro rychlíky.💡Proč pořídit tento materiál?Hravé procvičování matematiky – Děti si zábavnou formou upevní sčítání a odčítání do 20, a to jak s přechodem přes desítku, tak bez něj.Rozvoj pozornosti a logického myšlení – Bludiště nutí děti přemýšlet, hledat správné cesty a kontrolovat si své výpočty.Opakované použití a variabilita – Pracovní listy lze laminovat a používat znovu, navíc se hodí jak pro samostatnou práci, tak do center aktivit nebo skupinových her.Cílová skupina: 1.-2. třída.Cíl materiálu:Procvičit sčítání a odčítání do 20 (s přechodem i bez přechodu) hravou formou.Rozvíjet matematické dovednosti a pozornost žáků.Popis a složení materiálu:10 pracovních listů (bludišť) + 50 doplňkových příkladů v podobě sloupečků (5 příkladů na každém PL),bludiště 1-5 jsou zaměřena na sčítání a odčítání do 20 bez přechodu,bludiště 6-10 jsou zaměřena na sčítání a odčítání do 20 s přechodem,přehlední řešení, které může sloužit pro samokontrolu žáků.Jak s materiálem pracovat:Materiál je připraven k okamžitému použití, bez nutnosti další přípravy.S jednotlivými bludišti je možné pracovat různými způsoby – podle potřeby a věku dětí: lze je využít při individuální samostatné práci, ale i jako aktivitu do dvojic či malých skupin. Dobře fungují jako součást center aktivit, stanovišť nebo jako rychlá opakovací aktivita na začátku či konci hodiny.Pokud jsou listy zalaminované, dají se používat opakovaně – děti mohou vybarvovat mazacími fixy.Po dokončení může následovat společná kontrola a reflexe.
UUCZ-911764
Matematika>Omalovánky>Pracovní listy>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌟👦👧 Nadané děti - logika, technika, šifry>☀️ Léto>🏴‍☠️ Piráti, námořníci, moře>🏖️ Prázdniny
40.00