Sbírka 200 slovních úloh pro 1. stupeň a 6. třídu

Předmět:
Počet stran:
17
Velikost: 231.11 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Obsah sbírky:

  • sčítání:
    • 10× bez přechodu přes desítku,
    • 10× s přechodem přes desítku,
    • 10× desetinná čísla,
    • 10× zlomky,
  • odčítání:
    • 10× bez přechodu přes desítku,
    • 10× s přechodem přes desítku,
    • 10× desetinná čísla,
    • 10× zlomky,
  • násobení:
    • 10× malá násobilka,
    • 10× velká násobilka,
    • 10× desetinná čísla,
    • 10× zlomky, část z celku,
  • dělení:
    • 10× dělení jednociferným číslem,
    • 10× dělení dvojciferným číslem a násobky 10,
    • 10× desetinná čísla,
    • 10× zlomky,
  • 20× jednoduché slovní úlohy (mix početních operací),
  • 20× složitější slovní úlohy (vhodné k procvičování k přijímacím zkouškám, úlohy s více kroky apod.),
  • klíč,
  • tipy na využití.

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

361776
Český jazyk
3., 4.
Ostatní
Materiál zahrnuje celkem 16 kartiček se 7 slovními spojeními k opravě. Každá z kartiček obsahuje tři chyby. Ke každé ze
0.00 Kč
358846
Český jazyk
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor obsahuje 28 oboustranných kartiček ke každému ze tří druhů přísudků. Zahrnuty jsou oba slovesné přísudky a
30.00 Kč
134295
Český jazyk
7., 8., 9.
Didaktické hry
Látka: obecná přejatá slova (pravopis, skloňování, význam, původ slov atd.) Obsah: 4 sady pracovních listů pro
55.00 Kč
433779
Český jazyk
5., 6.
Didaktické hry
Obsah kartiček Kartičky obsahují slova k doplnění i/í/y/ý. Zahrnuty jsou téměř všechny vzory podstatných a přídavných
30.00 Kč
Sbírka 200 slovních úloh pro 1. stupeň a 6. třídu Sbírka 200 slovních úloh pro 1. stupeň a 6. třídu
Obsah sbírky: sčítání: 10× bez přechodu přes desítku, 10× s přechodem přes desítku, 10× desetinná čísla, 10× zlomky, odčítání: 10× bez přechodu přes desítku, 10× s přechodem přes desítku, 10× desetinná čísla, 10× zlomky, násobení: 10× malá násobilka, 10× velká násobilka, 10× desetinná čísla, 10× zlomky, část z celku, dělení: 10× dělení jednociferným číslem, 10× dělení dvojciferným číslem a násobky 10, 10× desetinná čísla, 10× zlomky, 20× jednoduché slovní úlohy (mix početních operací), 20× složitější slovní úlohy (vhodné k procvičování k přijímacím zkouškám, úlohy s více kroky apod.), klíč, tipy na využití.   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-350333
Matematika>Pracovní listy>Ostatní>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ
39.00