Sbírka 200 slovních úloh pro 1. stupeň a 6. třídu

Předmět:
Počet stran:
17
Velikost: 231.11 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Obsah sbírky:

  • sčítání:
    • 10× bez přechodu přes desítku,
    • 10× s přechodem přes desítku,
    • 10× desetinná čísla,
    • 10× zlomky,
  • odčítání:
    • 10× bez přechodu přes desítku,
    • 10× s přechodem přes desítku,
    • 10× desetinná čísla,
    • 10× zlomky,
  • násobení:
    • 10× malá násobilka,
    • 10× velká násobilka,
    • 10× desetinná čísla,
    • 10× zlomky, část z celku,
  • dělení:
    • 10× dělení jednociferným číslem,
    • 10× dělení dvojciferným číslem a násobky 10,
    • 10× desetinná čísla,
    • 10× zlomky,
  • 20× jednoduché slovní úlohy (mix početních operací),
  • 20× složitější slovní úlohy (vhodné k procvičování k přijímacím zkouškám, úlohy s více kroky apod.),
  • klíč,
  • tipy na využití.

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

45487
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy pro dobrovolnou práci (pro známky za aktivitu, dobrovolné domácí úkoly, úkoly pro rychlé žáky apod.)
25.00 Kč
160389
Český jazyk
Didaktické hry
Soubor obsahuje 189 ks kartiček s popisy (klíčové informace, významná jména a díla), podle kterých má student rozpoznat
33.00 Kč
337706
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Aktivita spočívá v počítání slabik u jednotlivých slov. 108 jednoslabičných až čtyřslabičných slov možnost spolupráce
25.00 Kč
80981
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál slouží k procvičování a upevnění vzorů a mluvnických kategorií podstatných jmen. Obsahuje: 4 sady karet k
25.00 Kč
Sbírka 200 slovních úloh pro 1. stupeň a 6. třídu Sbírka 200 slovních úloh pro 1. stupeň a 6. třídu
Obsah sbírky: sčítání: 10× bez přechodu přes desítku, 10× s přechodem přes desítku, 10× desetinná čísla, 10× zlomky, odčítání: 10× bez přechodu přes desítku, 10× s přechodem přes desítku, 10× desetinná čísla, 10× zlomky, násobení: 10× malá násobilka, 10× velká násobilka, 10× desetinná čísla, 10× zlomky, část z celku, dělení: 10× dělení jednociferným číslem, 10× dělení dvojciferným číslem a násobky 10, 10× desetinná čísla, 10× zlomky, 20× jednoduché slovní úlohy (mix početních operací), 20× složitější slovní úlohy (vhodné k procvičování k přijímacím zkouškám, úlohy s více kroky apod.), klíč, tipy na využití.   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-350333
Matematika>Pracovní listy>Ostatní>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ
39.00