Sčítání a odčítání do 20 (bez přechodu i s přechodem desítky)

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
29
Velikost: 20.18 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 6. 2022
Sdílet:

Materiál slouží k procvičení sčítání a odčítání do 20 s přechodem i bez přechodu desítky. Materiál je ve dvou barevných provedeních, která se částečně liší i využitím. Lze ho využít pro klasickou práci v hodinách nebo ho mít v pohotovosti jako netradiční domácí práci či úkol pro rychlejší žáky.

 

Obsah:           24 skládacích černobílých omalovánek na +- do 20

                        24 skládacích obrázků na +- do 20

                        (Celkem 240 příkladů)

                        Karta pro zaznamenávání úspěchů v počítání + kartičky k nalepení

 

Tisk:               černobílá varianta (omalovánky) – tisk černobíle, jednostranně, jednotlivé obrázky rozstříhat na proužky

Barevná varianta (skládačky) – tisk barevně, jednostranně, zalaminovat, jednotlivé obrázky rozstříhat na proužky

Záznamové karty – tisk černobíle, jednostranně, na tvrdší papír (aby dětem chvíli vydržely)

Odměny – tisk barevně, jednostranně, rozstříhat na jednotlivé obrázky (po vypočítání jednotlivých karet s příklady je dáme jako odměnu žákům k nalepení do jejich záznamové karty)

 

Využití:

  1. Černobílé omalovánky
  1. Omalovánky rozstříháme na proužky a žákům dáme vždy jednu sadu příkladů (jednu rozstříhanou kartu). Úkolem žáků je vypočítat příklady v pravé části proužků, seřadit výsledky od nejnižšího po nejvyšší a tím složit omalovánku. Proužky nalepí na papír a mohou je vybarvit. Za správné řešení obdrží od učitele malý barevný obrázek, který si nalepí do záznamové karty splněných úkolů.
  2. Časově méně náročná varianta – dát žákům nerozstříhané omalovánky. Žáci řeší příklady a za každý správně vyřešený mohou vybarvit jeden řádek. Cílem je vybarvit postupně celý obrázek. Opět mohou za splnění úkolu dostat „nálepku“ do svojí záznamové karty.
  3. Lze využít i jako netradiční domácí úkol nebo úkoly navíc pro rychlíky.

 

  1. Barevné skládačky

Barevné skládačky jsou zalaminované a opakovaně použitelné. Skládačky nastříháme na proužky a svážeme jednotlivé sady gumičkami (aby se nepromíchaly). Žáci řeší příklady pomocí fixy na tabulku, poté skládají podle výsledků od nejnižšího po nejvyšší. Pokud pracovali správně, vznikne jim obrázek. Pokud ne, musí si příklady opravit. Za správné řešení mohou opět od učitele dostat „nálepku“ do záznamové karty. Tím učitel, ale i žáci, získají přehled o tom, které příklady už jsou vypočítané a které ještě čekají na vyřešení.

TAKTO PŘIPRAVENÝ MATERIÁL MŮŽE BÝT V POHOTOVOSTI VE TŘÍDĚ A OPĚT SLOUŽIT JAKO RYCHLÁ AKTIVITA V HODINÁCH NEBO PRÁCE PRO RYCHLÍKY.

 

Materiál:

Karty 1 – 4:                 příklady na sčítání do 20 bez přechodu desítky

Karty 5 – 8:                příklady na odčítání do 20 bez přechodu desítky

Karty 9 – 12:              příklady na sčítání a odčítání do 20 bez přechodu desítky

Karty 13 – 16:             příklady na sčítání do 20 i s přechodem desítky

Karty 17 – 20:            příklady na odčítání do 20 i s přechodem desítky

Karty 21 – 24:            příklady na sčítání a odčítání do 20 i s přechodem desítky

Další produkty od autora Kateřina Mlejnková

149743
Český jazyk
2., 3., 4.
Kolíčkování
Obsah: Materiál obsahuje 320 kartiček na procvičení psaní y,ý/i,í po tvrdých a měkkých souhláskách. Na zadní straně
45.00 Kč
149737
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál je zaměřen na čtení s porozuměním pro žáky 3. – 5. třídy. Zároveň je možné do něj zařadit i samostatnou
40.00 Kč
149742
Matematika
3., 4.
Didaktické hry
Obsah: 66 kartiček se slovními úlohami zaměřených na malou násobilku 66 kartiček s řešením slovních úloh (výpočet a
46.95 Kč
149736
Český jazyk
2., 3.
Didaktické hry
Materiál je zaměřen na učivo abecedy. Konkrétně na řazení slov podle abecedy. Úkol žáků je poskládat slova správně podle
25.00 Kč
Sčítání a odčítání do 20 (bez přechodu i s přechodem desítky) Sčítání a odčítání do 20 (bez přechodu i s přechodem desítky)
Materiál slouží k procvičení sčítání a odčítání do 20 s přechodem i bez přechodu desítky. Materiál je ve dvou barevných provedeních, která se částečně liší i využitím. Lze ho využít pro klasickou práci v hodinách nebo ho mít v pohotovosti jako netradiční domácí práci či úkol pro rychlejší žáky. Obsah:           24 skládacích černobílých omalovánek na +- do 20                        24 skládacích obrázků na +- do 20                        (Celkem 240 příkladů)                        Karta pro zaznamenávání úspěchů v počítání + kartičky k nalepení Tisk:               černobílá varianta (omalovánky) – tisk černobíle, jednostranně, jednotlivé obrázky rozstříhat na proužkyBarevná varianta (skládačky) – tisk barevně, jednostranně, zalaminovat, jednotlivé obrázky rozstříhat na proužkyZáznamové karty – tisk černobíle, jednostranně, na tvrdší papír (aby dětem chvíli vydržely)Odměny – tisk barevně, jednostranně, rozstříhat na jednotlivé obrázky (po vypočítání jednotlivých karet s příklady je dáme jako odměnu žákům k nalepení do jejich záznamové karty) Využití: Černobílé omalovánkyOmalovánky rozstříháme na proužky a žákům dáme vždy jednu sadu příkladů (jednu rozstříhanou kartu). Úkolem žáků je vypočítat příklady v pravé části proužků, seřadit výsledky od nejnižšího po nejvyšší a tím složit omalovánku. Proužky nalepí na papír a mohou je vybarvit. Za správné řešení obdrží od učitele malý barevný obrázek, který si nalepí do záznamové karty splněných úkolů.Časově méně náročná varianta – dát žákům nerozstříhané omalovánky. Žáci řeší příklady a za každý správně vyřešený mohou vybarvit jeden řádek. Cílem je vybarvit postupně celý obrázek. Opět mohou za splnění úkolu dostat „nálepku“ do svojí záznamové karty.Lze využít i jako netradiční domácí úkol nebo úkoly navíc pro rychlíky. Barevné skládačkyBarevné skládačky jsou zalaminované a opakovaně použitelné. Skládačky nastříháme na proužky a svážeme jednotlivé sady gumičkami (aby se nepromíchaly). Žáci řeší příklady pomocí fixy na tabulku, poté skládají podle výsledků od nejnižšího po nejvyšší. Pokud pracovali správně, vznikne jim obrázek. Pokud ne, musí si příklady opravit. Za správné řešení mohou opět od učitele dostat „nálepku“ do záznamové karty. Tím učitel, ale i žáci, získají přehled o tom, které příklady už jsou vypočítané a které ještě čekají na vyřešení. TAKTO PŘIPRAVENÝ MATERIÁL MŮŽE BÝT V POHOTOVOSTI VE TŘÍDĚ A OPĚT SLOUŽIT JAKO RYCHLÁ AKTIVITA V HODINÁCH NEBO PRÁCE PRO RYCHLÍKY. Materiál:Karty 1 – 4:                 příklady na sčítání do 20 bez přechodu desítkyKarty 5 – 8:                příklady na odčítání do 20 bez přechodu desítkyKarty 9 – 12:              příklady na sčítání a odčítání do 20 bez přechodu desítkyKarty 13 – 16:             příklady na sčítání do 20 i s přechodem desítkyKarty 17 – 20:            příklady na odčítání do 20 i s přechodem desítkyKarty 21 – 24:            příklady na sčítání a odčítání do 20 i s přechodem desítky
UUCZ-149735
Matematika>Didaktické hry>Pracovní listy>1.>2.>🍎 Ovoce-zelenina
35.00