SLOVNÍ ÚLOHY – MALÁ NÁSOBILKA (pro rychlíky, ozvláštnění hodiny, zásobárna)

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
17
Velikost: 9.35 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Mlejnková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 6. 2022
Sdílet:

Obsah:     66 kartiček se slovními úlohami zaměřených na malou násobilku

                    66 kartiček s řešením slovních úloh (výpočet a odpověď)

                    17 záznamových archů s náhodně vybranými čtyřmi úlohami k vypočítání

                    záznamový arch pro zaznamenání splněných úkolů („které ze 17 skupin už jsem zvládl“)

samostatný záznamový arch pro zapsání všech úloh – pro rychlíky

 

Tisk:           Doporučuji úlohy a řešení vytisknout jednostranně, zalaminovat a rozstříhat. Záznamové archy dle účelu využití – arch pro rychlíky oboustranně a sešít sešívačkou, kratší záznamové archy jednostranně a rozstříhat na jednotlivé tabulky. Pokud máte ve třídě více žáků, doporučuji úlohy i archy vytisknout 2x.

 

Využití:     1. ZÁSOBÁRNA SLOVNÍCH ÚLOH

Učitel si kartičky nechá u sebe a využívá je jako zásobárnu slovních úloh.

 

2. ÚKOLY ROZMÍSTĚNÉ PO TŘÍDĚ

Učitel rozdá žákům kratší záznamové archy (se čtyřmi náhodně vybranými slovními úlohami) a žáci mají za úkol najít ve třídě úlohy s jejich čísly a ty následně vypočítat. Je na učiteli, zda úkol pojme jako hru na odměnu, procvičování nebo rovnou písemnou práci. Žáci mohou práci kontrolovat i ve dvojicích pomocí kartiček s řešením. Součástí materiálu je i tabulka k zaznamenávání již splněných skupin, aby žáci nepočítali stále ty samé úlohy, ale archy si v dalších hodinách měnili. Do kolonky hodnocení mohou smajlíkem zaznamenat, zda se jim úloha dařila nebo jim činila nějaké obtíže (popř. lze kolonku využít i k hodnocení učitelem).

 

3. ÚKOLY PRO RYCHLÍKY

Učitel dá rychlejším dětem záznamový arch „PRO RYCHLÍKY“. Žáci, kteří mají svoji práci hotovou dříve než ostatní, si samostatně chodí pro libovolné úlohy, které zaznamenávají do archu. Poté práci odevzdají učiteli nebo si sami/ve dvojicích (pomocí kartiček s řešením) zkontrolují a do kolonky „hodnocení“ zapíší, zda se jim úloha dařila či nikoliv (stejně může hodnotit učitel). K této aktivitě lze samozřejmě také využít i krátké záznamové archy se čtyřmi úlohami.

Další produkty od autora Kateřina Mlejnková

149743
Český jazyk
2., 3., 4.
Kolíčkování
Obsah: Materiál obsahuje 320 kartiček na procvičení psaní y,ý/i,í po tvrdých a měkkých souhláskách. Na zadní straně
45.00 Kč
149745
Český jazyk
4., 5., 6.
Kolíčkování
Obsah: Materiál obsahuje 850 kartiček (rod střední 170, rod ženský 350, rod mužský 330) na procvičení psaní y,ý/i,í v
80.00 Kč
149740
Český jazyk
4., 5., 6.
Výzdoba třídy
Materiál je zaměřen na vysvětlení a zapamatování pouček pro psaní S/Z v předponách a je určen k výzdobě třídy. OBSAH
25.00 Kč
149741
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Didaktické hry
Materiál je zaměřen na určování slovních druhů. Žáci mají za úkol určovat slovní druh napsaného slova z přední strany
50.00 Kč
SLOVNÍ ÚLOHY – MALÁ NÁSOBILKA (pro rychlíky, ozvláštnění hodiny, zásobárna) SLOVNÍ ÚLOHY – MALÁ NÁSOBILKA (pro rychlíky, ozvláštnění hodiny, zásobárna)
Obsah:     66 kartiček se slovními úlohami zaměřených na malou násobilku                    66 kartiček s řešením slovních úloh (výpočet a odpověď)                    17 záznamových archů s náhodně vybranými čtyřmi úlohami k vypočítání                    záznamový arch pro zaznamenání splněných úkolů („které ze 17 skupin už jsem zvládl“)samostatný záznamový arch pro zapsání všech úloh – pro rychlíky Tisk:           Doporučuji úlohy a řešení vytisknout jednostranně, zalaminovat a rozstříhat. Záznamové archy dle účelu využití – arch pro rychlíky oboustranně a sešít sešívačkou, kratší záznamové archy jednostranně a rozstříhat na jednotlivé tabulky. Pokud máte ve třídě více žáků, doporučuji úlohy i archy vytisknout 2x. Využití:     1. ZÁSOBÁRNA SLOVNÍCH ÚLOHUčitel si kartičky nechá u sebe a využívá je jako zásobárnu slovních úloh. 2. ÚKOLY ROZMÍSTĚNÉ PO TŘÍDĚUčitel rozdá žákům kratší záznamové archy (se čtyřmi náhodně vybranými slovními úlohami) a žáci mají za úkol najít ve třídě úlohy s jejich čísly a ty následně vypočítat. Je na učiteli, zda úkol pojme jako hru na odměnu, procvičování nebo rovnou písemnou práci. Žáci mohou práci kontrolovat i ve dvojicích pomocí kartiček s řešením. Součástí materiálu je i tabulka k zaznamenávání již splněných skupin, aby žáci nepočítali stále ty samé úlohy, ale archy si v dalších hodinách měnili. Do kolonky hodnocení mohou smajlíkem zaznamenat, zda se jim úloha dařila nebo jim činila nějaké obtíže (popř. lze kolonku využít i k hodnocení učitelem). 3. ÚKOLY PRO RYCHLÍKY Učitel dá rychlejším dětem záznamový arch „PRO RYCHLÍKY“. Žáci, kteří mají svoji práci hotovou dříve než ostatní, si samostatně chodí pro libovolné úlohy, které zaznamenávají do archu. Poté práci odevzdají učiteli nebo si sami/ve dvojicích (pomocí kartiček s řešením) zkontrolují a do kolonky „hodnocení“ zapíší, zda se jim úloha dařila či nikoliv (stejně může hodnotit učitel). K této aktivitě lze samozřejmě také využít i krátké záznamové archy se čtyřmi úlohami.
UUCZ-149742
Matematika>Didaktické hry>Pracovní listy>Ostatní>3.>4.
46.95