Ustroj stromeček - Předmatematické představy

Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 15.44 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Vánoční hra Ustroj stromeček je didaktickou hrou zaměřenou na rozvoj zrakového vnímání a orientace v ploše. 

Soubor obsahuje:

  • Vánoční stromeček
  • ozdoby 
  • předlohy dle kterých děti zdobí stromeček (celkem dvacet předloh)

Rozvíjíme předmatematické schopnosti, orientaci v ploše, jemnou motoriku, estetické cítění, fantazii a slovní zásobu. Vhodné pro děti od 3 let :)

Zdarma v souboru naleznete bludiště "Stromeček a ozdoby"

Aktivitu je možné doplnit o soubor Malované Vánoce ve školceVánoční bludištěVánoční omalovánky...

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:

Dítě a jeho tělo

Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Očekávané výstupy:

  • ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)

Dítě a jeho psychika

Jazyk a řeč

 Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
  • rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu

Očekávané výstupy:

  • popsat situaci (skutečnou, podle obrázku)  

Další produkty od autora Mgr. Nicola Stránská, DiS.

181567
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Podzimní stezka pro děti z mateřské školy obsahuje 12 úkolů, které stačí zalaminovat a rozmístit na libovolně dlouhou
50.00 Kč
436508
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má
60.00 Kč
70042
Prvouka
Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Hrátky s lístečky je soubor didaktických her zaměřených na rozvoj předmatematických schopností. Soubor obsahuje: Hra s
80.00 Kč
72531
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Soubor omalovánek s vánoční tématikou lze využít pro rozvoj jemné motoriky, rozvoj slovní zásoby apod. Využít se dají
70.00 Kč
Ustroj stromeček - Předmatematické představy Ustroj stromeček - Předmatematické představy
Vánoční hra Ustroj stromeček je didaktickou hrou zaměřenou na rozvoj zrakového vnímání a orientace v ploše.  Soubor obsahuje: Vánoční stromeček ozdoby  předlohy dle kterých děti zdobí stromeček (celkem dvacet předloh) Rozvíjíme předmatematické schopnosti, orientaci v ploše, jemnou motoriku, estetické cítění, fantazii a slovní zásobu. Vhodné pro děti od 3 let :) Zdarma v souboru naleznete bludiště "Stromeček a ozdoby" Aktivitu je možné doplnit o soubor Malované Vánoce ve školce, Vánoční bludiště, Vánoční omalovánky...     Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV: Dítě a jeho tělo Dílčí vzdělávací cíle rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Očekávané výstupy: ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika Jazyk a řeč  Dílčí vzdělávací cíle rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu Očekávané výstupy: popsat situaci (skutečnou, podle obrázku)  
UUCZ-87460
Matematika>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>Vánoce
70.00