🐰🌸VELIKONOCE - ZATOULANÍ ZAJÍČCI - MATEMATIKA 1. TŘÍDA🌸

Předmět:
Počet stran:
21
Velikost: 22.57 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 3. 2025
Sdílet:

Cíl hry: Děti si procvičí základní matematické dovednosti – sčítání a odčítání v rozmezí 0-10. Hra podporuje spolupráci, logické myšlení, pohybovou aktivitu a soutěživost.

 Co budete potřebovat? 110 kartiček se zajíčky obsahující matematické příklady (sčítání a odčítání do 10). 10 karet s domečky, každý s číslem odpovídajícím výsledku (1-10). Židle nebo košíčky na umístění kartiček s domečky. Jak na to? Příprava hry: Kartičky se zajíčky rozmístěte po třídě nebo venkovním prostoru tak, aby je děti mohly hledat. Každé číslo (výsledek) umístěte na určitou židli nebo do košíku – to budou domečky pro zajíčky. 

Vysvětlení pravidel: Děti pobíhají po třídě (louce, hřišti) a hledají zatoulané zajíčky. Každý zajíček na kartičce má matematický příklad. Jakmile dítě příklad vypočítá, musí najít správný domeček s odpovídajícím výsledkem a kartičku tam umístit. Pomáhají tím všem ztraceným zajíčkům najít jejich bratříčky! U domečku musí být pouze kartičky s příklady, které mají stejný výsledek jako číslo domečku. Hra může být hrána jednotlivě nebo v týmech. 

Herní varianty: 

Na čas: Kdo najde a umístí nejvíce zajíčků do správných domečků za určený čas? 

Týmová spolupráce: Děti mohou pracovat v týmech, přičemž každý tým má za úkol zachránit co nejvíce zajíčků. 

Pohybová varianta: Když dítě najde kartičku, musí udělat např. pět skoků jako zajíček, než ji položí do správného domečku.

 Dovednosti, které děti rozvíjejí: 

Matematické dovednosti: Procvičování sčítání a odčítání do 10. Logické myšlení:

 Správné přiřazování výsledků. 

Pohybová aktivita: Běhání a hledání kartiček podporuje fyzickou aktivitu. 

Soutěživost a spolupráce: Možnost hrát individuálně nebo ve skupinách posiluje týmového ducha.

 Pozornost a koncentrace: Hledání správného domečku vyžaduje soustředění. 

Závěr hry: Až budou všichni zatoulaní zajíčci zpět ve svých domečcích, podívejte se, zda už každý našel svého bratříčka. Pokud ano a u každého domečku jsou pouze správné kartičky, znamená to, že jste byli úspěšní! Zajíčci vám budou vděční a velikonoční oslava může začít. Děkujeme, že jste pomohli najít všechny bratříčky! Jste opravdoví velikonoční hrdinové! 🎉🐰🥚 Přejeme hodně zábavy při počítání a hledání ztracených bratříčků! 🐰🌸🥚

Další produkty od autora Učíme se hrou s Luckou

815565
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Tento soubor pamětních listů jsem vytvořila s cílem poskytnout krásnou vzpomínku na významný okamžik vstupu dětí do
30.00 Kč
601451
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
ROZVRH HODIN - VHODNÝ PRO 1. STUPEŇ ZŠ. DOPUČUJI ZALAMIVAT A VYZDOBIT TŘÍDU.
35.00 Kč
595813
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Nabízím prázdninový deník, obsahuje 14 PL. Na Vašem zvážení bude, kolik listů dětem namnožíte. Deník je jednoduchý
35.00 Kč
431130
Český jazyk - čtení
1.
Didaktické hry
Nejprve najdou kartičku, přečtou si slovo na kartičce a zapamatují si ho. Následně běží ke své hlavní kartě na kterou
25.00 Kč
🐰🌸VELIKONOCE - ZATOULANÍ ZAJÍČCI - MATEMATIKA 1. TŘÍDA🌸 🐰🌸VELIKONOCE - ZATOULANÍ ZAJÍČCI - MATEMATIKA 1. TŘÍDA🌸
Cíl hry: Děti si procvičí základní matematické dovednosti – sčítání a odčítání v rozmezí 0-10. Hra podporuje spolupráci, logické myšlení, pohybovou aktivitu a soutěživost. Co budete potřebovat? 110 kartiček se zajíčky obsahující matematické příklady (sčítání a odčítání do 10). 10 karet s domečky, každý s číslem odpovídajícím výsledku (1-10). Židle nebo košíčky na umístění kartiček s domečky. Jak na to? Příprava hry: Kartičky se zajíčky rozmístěte po třídě nebo venkovním prostoru tak, aby je děti mohly hledat. Každé číslo (výsledek) umístěte na určitou židli nebo do košíku – to budou domečky pro zajíčky. Vysvětlení pravidel: Děti pobíhají po třídě (louce, hřišti) a hledají zatoulané zajíčky. Každý zajíček na kartičce má matematický příklad. Jakmile dítě příklad vypočítá, musí najít správný domeček s odpovídajícím výsledkem a kartičku tam umístit. Pomáhají tím všem ztraceným zajíčkům najít jejich bratříčky! U domečku musí být pouze kartičky s příklady, které mají stejný výsledek jako číslo domečku. Hra může být hrána jednotlivě nebo v týmech. Herní varianty: Na čas: Kdo najde a umístí nejvíce zajíčků do správných domečků za určený čas? Týmová spolupráce: Děti mohou pracovat v týmech, přičemž každý tým má za úkol zachránit co nejvíce zajíčků. Pohybová varianta: Když dítě najde kartičku, musí udělat např. pět skoků jako zajíček, než ji položí do správného domečku. Dovednosti, které děti rozvíjejí: Matematické dovednosti: Procvičování sčítání a odčítání do 10. Logické myšlení: Správné přiřazování výsledků. Pohybová aktivita: Běhání a hledání kartiček podporuje fyzickou aktivitu. Soutěživost a spolupráce: Možnost hrát individuálně nebo ve skupinách posiluje týmového ducha. Pozornost a koncentrace: Hledání správného domečku vyžaduje soustředění. Závěr hry: Až budou všichni zatoulaní zajíčci zpět ve svých domečcích, podívejte se, zda už každý našel svého bratříčka. Pokud ano a u každého domečku jsou pouze správné kartičky, znamená to, že jste byli úspěšní! Zajíčci vám budou vděční a velikonoční oslava může začít. Děkujeme, že jste pomohli najít všechny bratříčky! Jste opravdoví velikonoční hrdinové! 🎉🐰🥚 Přejeme hodně zábavy při počítání a hledání ztracených bratříčků! 🐰🌸🥚
UUCZ-810889
Matematika>Prvouka>Běhací diktát>Didaktické hry>Přehled učiva>Školní družina>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🌸 Jaro>🐰 Velikonoce
30.00