🐰🌸VELIKONOCE - ZATOULANÍ ZAJÍČCI - MATEMATIKA 1. TŘÍDA🌸

Předmět:
Počet stran:
21
Velikost: 22.57 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 3. 2025
Sdílet:

Cíl hry: Děti si procvičí základní matematické dovednosti – sčítání a odčítání v rozmezí 0-10. Hra podporuje spolupráci, logické myšlení, pohybovou aktivitu a soutěživost.

 Co budete potřebovat? 110 kartiček se zajíčky obsahující matematické příklady (sčítání a odčítání do 10). 10 karet s domečky, každý s číslem odpovídajícím výsledku (1-10). Židle nebo košíčky na umístění kartiček s domečky. Jak na to? Příprava hry: Kartičky se zajíčky rozmístěte po třídě nebo venkovním prostoru tak, aby je děti mohly hledat. Každé číslo (výsledek) umístěte na určitou židli nebo do košíku – to budou domečky pro zajíčky. 

Vysvětlení pravidel: Děti pobíhají po třídě (louce, hřišti) a hledají zatoulané zajíčky. Každý zajíček na kartičce má matematický příklad. Jakmile dítě příklad vypočítá, musí najít správný domeček s odpovídajícím výsledkem a kartičku tam umístit. Pomáhají tím všem ztraceným zajíčkům najít jejich bratříčky! U domečku musí být pouze kartičky s příklady, které mají stejný výsledek jako číslo domečku. Hra může být hrána jednotlivě nebo v týmech. 

Herní varianty: 

Na čas: Kdo najde a umístí nejvíce zajíčků do správných domečků za určený čas? 

Týmová spolupráce: Děti mohou pracovat v týmech, přičemž každý tým má za úkol zachránit co nejvíce zajíčků. 

Pohybová varianta: Když dítě najde kartičku, musí udělat např. pět skoků jako zajíček, než ji položí do správného domečku.

 Dovednosti, které děti rozvíjejí: 

Matematické dovednosti: Procvičování sčítání a odčítání do 10. Logické myšlení:

 Správné přiřazování výsledků. 

Pohybová aktivita: Běhání a hledání kartiček podporuje fyzickou aktivitu. 

Soutěživost a spolupráce: Možnost hrát individuálně nebo ve skupinách posiluje týmového ducha.

 Pozornost a koncentrace: Hledání správného domečku vyžaduje soustředění. 

Závěr hry: Až budou všichni zatoulaní zajíčci zpět ve svých domečcích, podívejte se, zda už každý našel svého bratříčka. Pokud ano a u každého domečku jsou pouze správné kartičky, znamená to, že jste byli úspěšní! Zajíčci vám budou vděční a velikonoční oslava může začít. Děkujeme, že jste pomohli najít všechny bratříčky! Jste opravdoví velikonoční hrdinové! 🎉🐰🥚 Přejeme hodně zábavy při počítání a hledání ztracených bratříčků! 🐰🌸🥚

Další produkty od autora Učíme se hrou s Luckou

677221
Český jazyk - čtení
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
BĚHAČKA! Halloween...Čtení s porozuměním... Pravidla uvnitř souboru. Hra rozvíjí: čtenářské dovednosti (děti čtou a
30.00 Kč
693169
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Popis hry: Interaktivní matematická hra, která kombinuje procvičování sčítání a odčítání s přechodem přes desítku s
35.00 Kč
522467
Český jazyk - čtení
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Nabízím čtení s porozumění, vhodné pro 1. a 2. třídu. Soubor obsahuje krátké příběhy, otázky, doplňování do textu a
35.00 Kč
853949
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
✨ Přepisovací karty – 40 vět pro 1. třídu ✨ Učíme se hrou s Luckou 🎒 Tento soubor obsahuje 40 přepisovacích karet, které
30.00 Kč
🐰🌸VELIKONOCE - ZATOULANÍ ZAJÍČCI - MATEMATIKA 1. TŘÍDA🌸 🐰🌸VELIKONOCE - ZATOULANÍ ZAJÍČCI - MATEMATIKA 1. TŘÍDA🌸
Cíl hry: Děti si procvičí základní matematické dovednosti – sčítání a odčítání v rozmezí 0-10. Hra podporuje spolupráci, logické myšlení, pohybovou aktivitu a soutěživost. Co budete potřebovat? 110 kartiček se zajíčky obsahující matematické příklady (sčítání a odčítání do 10). 10 karet s domečky, každý s číslem odpovídajícím výsledku (1-10). Židle nebo košíčky na umístění kartiček s domečky. Jak na to? Příprava hry: Kartičky se zajíčky rozmístěte po třídě nebo venkovním prostoru tak, aby je děti mohly hledat. Každé číslo (výsledek) umístěte na určitou židli nebo do košíku – to budou domečky pro zajíčky. Vysvětlení pravidel: Děti pobíhají po třídě (louce, hřišti) a hledají zatoulané zajíčky. Každý zajíček na kartičce má matematický příklad. Jakmile dítě příklad vypočítá, musí najít správný domeček s odpovídajícím výsledkem a kartičku tam umístit. Pomáhají tím všem ztraceným zajíčkům najít jejich bratříčky! U domečku musí být pouze kartičky s příklady, které mají stejný výsledek jako číslo domečku. Hra může být hrána jednotlivě nebo v týmech. Herní varianty: Na čas: Kdo najde a umístí nejvíce zajíčků do správných domečků za určený čas? Týmová spolupráce: Děti mohou pracovat v týmech, přičemž každý tým má za úkol zachránit co nejvíce zajíčků. Pohybová varianta: Když dítě najde kartičku, musí udělat např. pět skoků jako zajíček, než ji položí do správného domečku. Dovednosti, které děti rozvíjejí: Matematické dovednosti: Procvičování sčítání a odčítání do 10. Logické myšlení: Správné přiřazování výsledků. Pohybová aktivita: Běhání a hledání kartiček podporuje fyzickou aktivitu. Soutěživost a spolupráce: Možnost hrát individuálně nebo ve skupinách posiluje týmového ducha. Pozornost a koncentrace: Hledání správného domečku vyžaduje soustředění. Závěr hry: Až budou všichni zatoulaní zajíčci zpět ve svých domečcích, podívejte se, zda už každý našel svého bratříčka. Pokud ano a u každého domečku jsou pouze správné kartičky, znamená to, že jste byli úspěšní! Zajíčci vám budou vděční a velikonoční oslava může začít. Děkujeme, že jste pomohli najít všechny bratříčky! Jste opravdoví velikonoční hrdinové! 🎉🐰🥚 Přejeme hodně zábavy při počítání a hledání ztracených bratříčků! 🐰🌸🥚
UUCZ-810889
Matematika>Prvouka>Běhací diktát>Didaktické hry>Přehled učiva>Školní družina>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🌸 Jaro>🐰 Velikonoce
30.00