Velikonoční počítání 1 - 6

Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 2.43 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 3. 2024
Sdílet:

Velikonoční počítání spojené s rozvojem jemné motoriky. Materiál je určen pro rozvoj předmatematických představ pro děti předškolního věku.

Soubor obsahuje dvě sady předloh, každá z nich má tři možnosti hraní. Ke každé bude potřeba modelovací hmota v zelené a oranžové barvě (barvy mrkvičky). 

Soubor lze kombinovat s Já mám, ty máš Velikonoce a Slavíme Velikonoce. 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:

Dítě a jeho tělo

Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Očekávané výstupy:

  • ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)

Dítě a jeho psychika

Jazyk a řeč

 Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
  • rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální 

Očekávané výstupy:

  • učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)

 

Další produkty od autora Mgr. Nicola Stránská, DiS.

49953
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Pexeso s tématikou Podzimu. Sada obsahuje 64 kartiček, které tvoří dvojice. Délka hry 15-30 minut. Pexeso slouží k
80.00 Kč
253680
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má
60.00 Kč
199183
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Halloweenská stezka s dvanácti úkoly pro děti předškolního věku. Úkoly jsou rozděleny do několika oblastí -
45.00 Kč
413117
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Svatomartinská stezka s jedenácti úkoly pro děti předškolního věku. Úkoly jsou rozděleny do několika oblastí -
90.00 Kč
Velikonoční počítání 1 - 6 Velikonoční počítání 1 - 6
Velikonoční počítání spojené s rozvojem jemné motoriky. Materiál je určen pro rozvoj předmatematických představ pro děti předškolního věku. Soubor obsahuje dvě sady předloh, každá z nich má tři možnosti hraní. Ke každé bude potřeba modelovací hmota v zelené a oranžové barvě (barvy mrkvičky).  Soubor lze kombinovat s Já mám, ty máš Velikonoce a Slavíme Velikonoce.    Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV: Dítě a jeho tělo Dílčí vzdělávací cíle rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Očekávané výstupy: ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika Jazyk a řeč  Dílčí vzdělávací cíle rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální  Očekávané výstupy: učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)  
UUCZ-102020
Matematika>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>Jaro>Velikonoce
45.00