ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 4.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Malinové tvoření
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 9. 2023
Sdílet:

SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:

  1. Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?
  2. Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?
  3. Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem.
  4. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.

Další produkty od autora Malinové tvoření

340629
Grafomotorika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Soubor obsahuje sadu pracovních listů na téma PODZIM. Jednotlivé tipy listů jsou ukázány v náhledovém obrázku.
29.00 Kč
13532
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Autorské didaktické pomůcky pro děti předškolního věku (3-6let). Soubor obsahuje didaktické kartičky, které stačí
49.00 Kč
56484
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Usnadněte si zadání služeb ve Vaší třídě! Stačí si k těmto kartičkám přidat fotografie, piktogramy či iniciály dětí.
0.00 Kč
21891
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Didaktické hry
Označují všechna slova pouze jeden předmět? Tento soubor obsahuje 30 karet s obrázky. Jedná se o 15 dvojic homonym
35.00 Kč
ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY
SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.
UUCZ-356763
Matematika>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>🍂 Podzim>🍎 Ovoce-zelenina
35.00