ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 4.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Malinové tvoření
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 9. 2023
Sdílet:

SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:

  1. Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?
  2. Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?
  3. Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem.
  4. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.

Další produkty od autora Malinové tvoření

356757
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Tato hra je ideální k seznamování dětí na začátku školního roku. Pomáhá hravě děti znovu "nastavit" na školní rok po
35.00 Kč
62263
Etická výchova
MŠ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor, který Vám usnadní rozeznat emoce dětí, hodnocení činnosti dětmi a také se děti učí rozpoznávat různé emoce a
35.00 Kč
29838
Nezařazené k předmětu
MŠ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor obsahuje sadu dopravních značek, které jsou vhodné jako demonstrační obrázky, ale i jako didaktická pomůcka. Děti
45.00 Kč
427963
Etická výchova
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Vytiskněte si 24 obálek. Můžete si vybrat z uvedených vzorů, nebo si tu bez obrázku vytisknout na jakýkoliv barevný
45.00 Kč
ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY
SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.
UUCZ-356763
Matematika>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>🍂 Podzim>🍎 Ovoce-zelenina
35.00