ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 4.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 9. 2023
Sdílet:

SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:

  1. Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?
  2. Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?
  3. Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem.
  4. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.

Další produkty od autora Malinové tvoření

17253
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Ručně kreslená didaktická pomůcka pro seznámení či opakování povolání a profesí vhodná pro školní či domácí výuku nebo
49.00 Kč
427963
Etická výchova
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Vytiskněte si 24 obálek. Můžete si vybrat z uvedených vzorů, nebo si tu bez obrázku vytisknout na jakýkoliv barevný
45.00 Kč
33805
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Soubor obsahuje sadu pracovních listů na téma Včeličky, popis života včel a jejich vývoj a šablony k naučení se stříhání
30.00 Kč
18447
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Soubor aktivit na téma Byliny. Soubor obsahuje pracovní listy, didaktické pomůcky, demonstrační obrázky, pexetrio
49.00 Kč
ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY
SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.
UUCZ-356763
Matematika>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>🍂 Podzim>🍎 Ovoce-zelenina
35.00