ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 4.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Malinové tvoření
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 9. 2023
Sdílet:

SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:

  1. Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?
  2. Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?
  3. Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem.
  4. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.

Další produkty od autora Malinové tvoření

70284
Prvouka
MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Společenskou hru mohou hrát až 4 hráči. Jednotlivou zeleninu rozmístíme na pole (každý druh zeleniny má svoje políčko)
30.00 Kč
356757
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Tato hra je ideální k seznamování dětí na začátku školního roku. Pomáhá hravě děti znovu "nastavit" na školní rok po
35.00 Kč
381636
Občanská výchova
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Vyzdobte si cestu do školky plakátky s úkoly a usnadněte dětem odloučení se od rodičů. Soubor obsahuje 8 plakátů k
35.00 Kč
364955
Prvouka
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Loto
PODTIMNÍ LOTO - s listy a plody stromů a keřů 1.VARIANTA (PRO NEJMENŠÍ) -Připravte si 1 desku a 9 odpovídajících žetonů
45.00 Kč
ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY
SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.
UUCZ-356763
Matematika>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>🍂 Podzim>🍎 Ovoce-zelenina
35.00