ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 4.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 9. 2023
Sdílet:

SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:

  1. Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?
  2. Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?
  3. Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem.
  4. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.

Další produkty od autora Malinové tvoření

32961
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Soubor obsahuje sadu kartiček vhodných pro ,,kolíčkování". Kartičky jsou zaměřeny na poznávání písmenek a konkrétně
45.00 Kč
364955
Prvouka
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Loto
PODTIMNÍ LOTO - s listy a plody stromů a keřů 1.VARIANTA (PRO NEJMENŠÍ) -Připravte si 1 desku a 9 odpovídajících žetonů
45.00 Kč
368019
Český jazyk
MŠ, 1., Speciální pedagogika
Písničky, básničky
24 karet s podzimními básničkami. Vystříhejte, zalaminujte a budete mít hotové kartičky z jedné strany název s obrázkem
25.00 Kč
29838
Nezařazené k předmětu
MŠ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor obsahuje sadu dopravních značek, které jsou vhodné jako demonstrační obrázky, ale i jako didaktická pomůcka. Děti
45.00 Kč
ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY
SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.
UUCZ-356763
Matematika>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Podzim>Ovoce-zelenina
35.00