ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 4.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Malinové tvoření
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 9. 2023
Sdílet:

SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:

  1. Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?
  2. Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?
  3. Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem.
  4. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.

Další produkty od autora Malinové tvoření

25467
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jak říkáme mláděti od ovce? No přece ovčátko! :-) V praxi jsem zjistila, že dětem dělá opravdu velký problém správně
55.00 Kč
14052
Grafomotorika
MŠ, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
XXL soubor vánočních aktivit pro děti je tu! Aktivity jsou ručně malované! Děti takové pomůcky více lákají a motivují ke
59.00 Kč
368192
Matematika
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
„Nasbírejte si kaštánky a hurá na hrátky!“ 36 předlohových karet Děti rovnají kaštany na podkladovou desku podle
35.00 Kč
25481
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Máte občas problém, donutit děti, aby si nejprve udělaly úkoly, vykonaly své povinnosti a poté se až věnovaly zábavě? Co
29.00 Kč
ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY ZAVAŘVÁNÍ OVOCE A ZELENINY
SADA 4 DIDAKTICKÝCH POMŮCEK:Ze strany č. 2-5 – Děti přikládají štítek s počtem puntíků na štítek ke skleničce, kde je stejný počet ovoce či zeleniny. Děti skleničky rozdělí do dvou skupin – na skleničky s ovocem a druhá skupina se zeleninou. Kterých sklenic je více a kterých je méně?Ze strany č. 6-9 – Děti dávají do sklenic tolik švestek, kolik je vyznačeno na štítku puntíky. Ve které sklenici je švestek nejméně a ve které nejvíce?Ze strany č. 10–12 – Použijeme štítky ze strany 5. Děti se seznamují se sčítáním do 6. Po sečtení ovoce a zeleniny ve sklenici přiloží správný štítek s výsledkem. Ze strany č. 13-19 – Vystříháme jednotlivé ovoce a zeleninu. Děti vkládají do sklenice takovou zeleninu s ovocem, jakou jim ukazuje štítek.
UUCZ-356763
Matematika>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>🍂 Podzim>🍎 Ovoce-zelenina
35.00