Bacily - Já mám, kdo má?

Počet stran:
14
Velikost: 5.3 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 11. 2024
Sdílet:

Já mám, kdo má? - Bacily

  • Nabízím hru na rozvoj dětských dovedností, jako je pozornost, logické myšlení, řeč a spolupráce ve skupině. Hra je založena na řetězové reakci.
  • Téma Bacily.
  • 14 stran v PDF.

Obsah

  • 24 oboustranných kartiček ve velikosti A6 

Jak na to?

  • Každé dítě dostane jednu kartičku s obrázkem. První dítě popíše, co má na kartičce, například: „Já mám bacila,“ a zeptá se: „Kdo má kašel?“ Dítě se zajíčkem odpoví a hra pokračuje dál. Tímto způsobem děti postupně vytváří řetěz obrázků, podobně jako domino. Hra pomáhá rozvíjet slovní zásobu, vnímání zrakem, pozornost a podporuje spolupráci mezi dětmi.
     

Další produkty od autora Asistentka pedagogům

315017
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
20 listů malá násobilka - násobení a dělení 1-10 jedná se o zlevněnou sadu všech mých vybarvovaček na násobení a dělení
99.00 Kč
602692
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Narozeninovník
Narozeninovník Ve velikosti A4 a A5 Materiál obsahuje 12 různých létajících balónů na každý měsíc. Zároveň 2 různé verze
39.00 Kč
603516
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Výzdoba třídy - Včeličky Materiál je vypracován nejen pro školky s programem Začít spolu. Pro třídu Včeliček. Zpracováno
65.00 Kč
503927
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
• Nabízím demonstrační obrázky na procvičení zrakového vnímání dětí předškolního věku. • Téma jarní květiny. • 11 listů
25.00 Kč
Bacily - Já mám, kdo má? Bacily - Já mám, kdo má?
Já mám, kdo má? - BacilyNabízím hru na rozvoj dětských dovedností, jako je pozornost, logické myšlení, řeč a spolupráce ve skupině. Hra je založena na řetězové reakci.Téma Bacily.14 stran v PDF.Obsah24 oboustranných kartiček ve velikosti A6 Jak na to?Každé dítě dostane jednu kartičku s obrázkem. První dítě popíše, co má na kartičce, například: „Já mám bacila,“ a zeptá se: „Kdo má kašel?“ Dítě se zajíčkem odpoví a hra pokračuje dál. Tímto způsobem děti postupně vytváří řetěz obrázků, podobně jako domino. Hra pomáhá rozvíjet slovní zásobu, vnímání zrakem, pozornost a podporuje spolupráci mezi dětmi. 
UUCZ-715127
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🫁 Lidské tělo
29.00