Bacily, nemoc a zdraví

Počet stran:
44
Velikost: 12.69 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů. Materiál/brožura obsahuje 7 různých oblastí aktivit a každá z nich se soustředí na rozvoj osobnosti dítěte v různých oblastech.

Hlavní vzdělávací oblast RVP PV:

Dítě a jeho tělo

  • Cíl: Rozvíjet osvojení si poznatků a dovedností důležitých k podpoře zdraví, bezpečí, osobní pohody i pohody prostředí, podporovat vytváření zdravých životních návyků a postojů jako základů zdravého životního stylu.

Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV:

  • Dítě a jeho psychika – Cíl: Podpořit u dětí osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkcí.
  • Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi.
  • Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními. 
  • Dítě a svět – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost orientovat se ve známém prostředí.

Předpokládaný výstup:
a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba, pochopení principu hry), materiální (hotový pracovní list, složené puzzle, hotová omalovánka)
b) předpokládané kompetence:

  • Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude poznávat, že se může mnohému naučit a že se bude radovat z toho, co samo dokázalo a zvládlo. Komponenta zkušenost
  • Kompetence k řešení problémů – Předpokládám, že si dítě bude zpřesňovat početní představy, užívat číselných a matematických pojmů, vnímat elementární matematické souvislosti. Komponenta dovednost
  • Kompetence komunikativní - Předpokládám, že dítě bude chápat, že být komunikativní, vstřícné, iniciativní a aktivní je výhodou. Komponenta postoj

Soubor obsahuje:

  • 20 A5 barevných demonstračních obrázků - z toho 7 obrázků k prevenci (ty si zalaminujte a vystřihněte)
  • 10 stran omalovánek, každá na A4
  • 10 pracovních listů (na každém je napsán úkol pro děti)
  • Hra Třídění bacilů podle barev (tisk na barevný papír - podrobnosti a návod najdete v souboru)
  • Černobílý obrázkový postup vaření mátového čaje (k vybarvení, vystřižení, děti poté mohou seřazovat podle časové posloupnosti)
  • Barevné dvojdílné puzzle s bacily
  • 12 kartiček kolíčkování - stíny (Děti mají za úkol přidat kolíček k tomu stínu, který patří k hlavnímu obrázku ve velkém obdélníku)

Další produkty od autora Denisa Foltýnová

549188
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Den Země Proberte s dětmi Den Země s materiálem, který je plný pracovních listů a omalovánek. Najdete v něm také výukové
75.00 Kč
269918
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Nabízím v souboru 10 demonstračních obrázků nejen jarních květin. Obrázky jsou autorské, ručně malované. Soubor obsahuje
45.00 Kč
392173
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Při tvoření materiálu jsem myslela na to, že ne všichni máte možnost tisknout barevně, a tak je soubor skoro celý
95.00 Kč
331780
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování
55.00 Kč
Bacily, nemoc a zdraví Bacily, nemoc a zdraví
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů. Materiál/brožura obsahuje 7 různých oblastí aktivit a každá z nich se soustředí na rozvoj osobnosti dítěte v různých oblastech. Hlavní vzdělávací oblast RVP PV: Dítě a jeho tělo Cíl: Rozvíjet osvojení si poznatků a dovedností důležitých k podpoře zdraví, bezpečí, osobní pohody i pohody prostředí, podporovat vytváření zdravých životních návyků a postojů jako základů zdravého životního stylu. Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV: Dítě a jeho psychika – Cíl: Podpořit u dětí osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkcí. Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi. Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními.  Dítě a svět – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost orientovat se ve známém prostředí. Předpokládaný výstup: a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba, pochopení principu hry), materiální (hotový pracovní list, složené puzzle, hotová omalovánka) b) předpokládané kompetence: Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude poznávat, že se může mnohému naučit a že se bude radovat z toho, co samo dokázalo a zvládlo. Komponenta zkušenost Kompetence k řešení problémů – Předpokládám, že si dítě bude zpřesňovat početní představy, užívat číselných a matematických pojmů, vnímat elementární matematické souvislosti. Komponenta dovednost Kompetence komunikativní - Předpokládám, že dítě bude chápat, že být komunikativní, vstřícné, iniciativní a aktivní je výhodou. Komponenta postoj Soubor obsahuje: 20 A5 barevných demonstračních obrázků - z toho 7 obrázků k prevenci (ty si zalaminujte a vystřihněte) 10 stran omalovánek, každá na A4 10 pracovních listů (na každém je napsán úkol pro děti) Hra Třídění bacilů podle barev (tisk na barevný papír - podrobnosti a návod najdete v souboru) Černobílý obrázkový postup vaření mátového čaje (k vybarvení, vystřižení, děti poté mohou seřazovat podle časové posloupnosti) Barevné dvojdílné puzzle s bacily 12 kartiček kolíčkování - stíny (Děti mají za úkol přidat kolíček k tomu stínu, který patří k hlavnímu obrázku ve velkém obdélníku)
UUCZ-240874
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>Lidské tělo>Jaro>Podzim>Zima
70.00