Brzy půjdu do školy - pracovní listy pro předškoláky

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 2.27 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Hloušková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 1. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 20 černobílých pracovních listů k tisku. Jsou určeny jako příprava předškoláka před vstupem do ZŠ. Rozvíjejí a procvičují sluchovou, zrakovou a řečovou oblast, předmatematické dovednosti, grafomotoriku, soustředění a pozornost, logické myšlení. Každý pracovní list má tabulku se smajlíky, kde si děti samy zakreslí, zda se jim úkol dařil plnit, nebo potřebují pomoc. Soubor je vhodný nejen pro začínající paní učitelky a rodiče předškoláků, ale i pro paní učitelky s praxí . Může sloužit i jako pomůcka k diagnostice. Pro děti 5-7 let. Jedná se o vzdělávací materiál do MŠ, který je v souladu s RVP

Soubor obsahuje:

  • 1) Zrakové vnímání - vybarvi jiný obrázek v řadě
  • 2) Zrakové vnímání - zakroužkuj stejné dvojice
  • 3) Zrakové vnímání - najdi 7 rozdílů na dvou obrázcích
  • 4) Zrakové vnímání - labyrint
  • 5) Zrakové vnímání a grafomotorika - dokresli druhou polovinu
  • 6) Zrakové vnímání a logické myšlení, geometrické tvary - sudoku
  • 7) Předmatematické představy - vybarvi stejný počet obrázků, jako je na kostce
  • 8) Předmatematické představy - spočítej a porovnej
  • 9) Předmatematické představy - kde je stejně?
  • 10) Předmatematické představy - pravolevá orientace
  • 11) Předmatematické představy - geometrické tvary
  • 12) Předmatematické představy- porovnání podle velikosti
  • 13) Předmatematické představy - prostorové pojmy (první, poslední, za, před, mezi)
  • 14) Sluchová a řečová oblast - pojmenování obrázků, vytleskání jejich slabik a zakreslení počtu
  • 15) Sluchová a řečová oblast - počáteční hlásky
  • 16) Zrakové vnímání - najdi a vybarvi pouze písmenka P
  • 17) Sluchová a řečová oblast - najdi rýmy
  • 18) Řečová oblast - slova nadřazená
  • 19) Grafomotorika
  • 20´) Znáš své celé jméno? Umíš se podepsat? Umíš sám sebe nakreslit?

SOUBOR ROZVÍJÍ TYTO CÍLE:

  • rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky (koordinace ruky a oka)
  • osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní
  • rozvoj paměti a pozornosti
  • osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla)
  • vytváření základů pro práci s informacemi

SOUBOR ROZVÍJÍ TYTO KOMPETENCE:

  • soustředěně pozorovat, všímat si souvislostí
  • učit se nejen spontánně, ale i vědomě, vyvinout úsilí, soustředit se na činnost a záměrně si zapamatovat; při zadané práci dokončit, co bylo započato; postupovat podle instrukcí a pokynů, schopnost dobrat se k výsledkům
  • užívat při řešení myšlenkových problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopit jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívat je v dalších situacích
  • zpřesňovat si početní představy, užívat číselných a matematických pojmů, vnímat elementární matematické souvislosti
  • ovládat dovednosti předcházející čtení a psaní
  • samostatně vyjadřovat své myšlenky, otázky i odpovědi, rozumět slyšenému
  • k úkolům přistupovat odpovědně

Další produkty od autora Lucie Hloušková

427028
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Děti si hravou formou procvičí ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ, POČETNÍ PŘEDSTAVY, BARVY, ORIENTACI A JEMNOU MOTORIKU. Jedná se o
30.00 Kč
545156
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Čarodějnická školička Činnosti rozvíjí zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické dovednosti, jemnou motoriku a
35.00 Kč
520971
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Soubor hravou formou procvičuje názvy hospodářských, a některých domácích zvířat a jejich mláďat. Rozvíjí také zrakové
35.00 Kč
673175
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Ježci Činnosti rozvíjí zrakové vnímání, početní představy, prostorové pojmy, jemnou motoriku a grafomotoriku. Některé
49.00 Kč
Brzy půjdu do školy - pracovní listy pro předškoláky Brzy půjdu do školy - pracovní listy pro předškoláky
Soubor obsahuje 20 černobílých pracovních listů k tisku. Jsou určeny jako příprava předškoláka před vstupem do ZŠ. Rozvíjejí a procvičují sluchovou, zrakovou a řečovou oblast, předmatematické dovednosti, grafomotoriku, soustředění a pozornost, logické myšlení. Každý pracovní list má tabulku se smajlíky, kde si děti samy zakreslí, zda se jim úkol dařil plnit, nebo potřebují pomoc. Soubor je vhodný nejen pro začínající paní učitelky a rodiče předškoláků, ale i pro paní učitelky s praxí . Může sloužit i jako pomůcka k diagnostice. Pro děti 5-7 let. Jedná se o vzdělávací materiál do MŠ, který je v souladu s RVP Soubor obsahuje: 1) Zrakové vnímání - vybarvi jiný obrázek v řadě 2) Zrakové vnímání - zakroužkuj stejné dvojice 3) Zrakové vnímání - najdi 7 rozdílů na dvou obrázcích 4) Zrakové vnímání - labyrint 5) Zrakové vnímání a grafomotorika - dokresli druhou polovinu 6) Zrakové vnímání a logické myšlení, geometrické tvary - sudoku 7) Předmatematické představy - vybarvi stejný počet obrázků, jako je na kostce 8) Předmatematické představy - spočítej a porovnej 9) Předmatematické představy - kde je stejně? 10) Předmatematické představy - pravolevá orientace 11) Předmatematické představy - geometrické tvary 12) Předmatematické představy- porovnání podle velikosti 13) Předmatematické představy - prostorové pojmy (první, poslední, za, před, mezi) 14) Sluchová a řečová oblast - pojmenování obrázků, vytleskání jejich slabik a zakreslení počtu 15) Sluchová a řečová oblast - počáteční hlásky 16) Zrakové vnímání - najdi a vybarvi pouze písmenka P 17) Sluchová a řečová oblast - najdi rýmy 18) Řečová oblast - slova nadřazená 19) Grafomotorika 20´) Znáš své celé jméno? Umíš se podepsat? Umíš sám sebe nakreslit? SOUBOR ROZVÍJÍ TYTO CÍLE: rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky (koordinace ruky a oka) osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní rozvoj paměti a pozornosti osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla) vytváření základů pro práci s informacemi SOUBOR ROZVÍJÍ TYTO KOMPETENCE: soustředěně pozorovat, všímat si souvislostí učit se nejen spontánně, ale i vědomě, vyvinout úsilí, soustředit se na činnost a záměrně si zapamatovat; při zadané práci dokončit, co bylo započato; postupovat podle instrukcí a pokynů, schopnost dobrat se k výsledkům užívat při řešení myšlenkových problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopit jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívat je v dalších situacích zpřesňovat si početní představy, užívat číselných a matematických pojmů, vnímat elementární matematické souvislosti ovládat dovednosti předcházející čtení a psaní samostatně vyjadřovat své myšlenky, otázky i odpovědi, rozumět slyšenému k úkolům přistupovat odpovědně
UUCZ-479799
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika
50.00