Jedná se o soubor, ve kterém naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu ČARODĚJNICE.
V souboru najdete: vykreslení slov, které začínají na písmeno Č jako čarodějnice, zakroužkování písmen, která jsou ve slově čarodějnice a opis slova čarodějnice, dokreslení druhé půlky kotlíku, dokreslení druhé půlky pavučiny, vyzdobení klobouku, škrknutí toho, co nepatří do řady, vykreslování obrázků dle počtu puntíků na kostce a další viz průvodní list.
Děti si rozvíjí:
V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.
V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.
V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.
V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.
V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s tradicí pálení čarodějnic.
Lze vytisknout jako brožuru.