Čarodějnice

Kategorie:
Počet stran:
36
Velikost: 45.29 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Jedná se o soubor, ve kterém naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu ČARODĚJNICE.

V souboru najdete: vykreslení slov, které začínají na písmeno Č jako čarodějnice, zakroužkování písmen, která jsou ve slově čarodějnice a opis slova čarodějnice, dokreslení druhé půlky kotlíku, dokreslení druhé půlky pavučiny, vyzdobení klobouku, škrknutí toho, co nepatří do řady, vykreslování obrázků dle počtu puntíků na kostce a další viz průvodní list. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s tradicí pálení čarodějnic. 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Náměty do školky

382174
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu HALLOWEEN, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a
30.00 Kč
555162
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu HMYZ slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních
0.00 Kč
591934
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete úkoly na plot. Celkem je v souboru 15 úkolů. Děti si procvičují informace ohledně
35.00 Kč
318511
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
Čarodějnice Čarodějnice
Jedná se o soubor, ve kterém naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu ČARODĚJNICE. V souboru najdete: vykreslení slov, které začínají na písmeno Č jako čarodějnice, zakroužkování písmen, která jsou ve slově čarodějnice a opis slova čarodějnice, dokreslení druhé půlky kotlíku, dokreslení druhé půlky pavučiny, vyzdobení klobouku, škrknutí toho, co nepatří do řady, vykreslování obrázků dle počtu puntíků na kostce a další viz průvodní list.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s tradicí pálení čarodějnic.  Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-543143
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>🧙 Čarodějnice
47.00