Čarodějnické hry

Počet stran:
25
Velikost: 28.63 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Materiál je vhodný pro období Halloweenu nebo Čarodějnic. Aktivitky se hodí jako hry ke stolkům, ale i na koberec. Zážitkovou formou rozvíjí zrakové vnímání, postřeh a prostorovou orientaci.

Pro děti ve věku 3-8 let. Pro děti do Mš, do 1. tříd, ale vhodné i jako hra domů pro zpestření dne.

 

3 čarodějnické hry 

Co najdete uvnitř?

  • DESKOVÁ HRA - 2 varianty hry, hledání předmětů - "létání na koštěti", kostka s obrázky
  • POSTŘEHOVÁ HRA - KRUHY S OBRÁZKY - 31 kruhů ke hře (na každém kruhu 6 obrázků), popis hry
  • POSTŘEHOVÁ HRA PRO MRŇOUSKY - KRUHY S OBRÁZKY A BARVIČKAMI - 36 kruhů s obrázky (na každém kruhu jeden obrázek a jedna barvička), 2 barevné kostky, pro děti od 3 let

Lze hrát ve dvojici, trojici, ale i ve více dětech.

Materiály si vytiskneme, nejlépe zalaminujeme, přečteme návod a můžeme začít hrát.

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti.
Příklady:
Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme zrakové vnímání (hledání obrázků), prostorovou orientaci
Vzdělávací oblast - Dítě a jeho psychika - Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)  rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - pojmenovávání obrázků

Další produkty od autora Markéta Krausová

230741
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
ŠIPKOVANÁ S PŘÍBĚHEM - "ZAPOMENUTÉ KORUNY 3 KRÁLŮ „Melichare, neviděl jsi někde moji korunu?“, zeptal se Baltazar. „Ne
65.00 Kč
542796
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Ostatní
Čarodějnice rády vaří kouzelné lektvary. Podaří se Vám zjistit, co za pomoci každého lektvaru vykouzlí? :) Co vykouzlí
40.00 Kč
288994
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
Čarodějnice Bludinka dovršila věku, kdy se konečně může zúčastnit Filipojakubské noci, kde se potkávají všechny
70.00 Kč
153415
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Pirát Sorgi zdědil po svém otci vzkaz a mapu od svého prapradědy piráta Černého Vouse. Ten podle legendy střeží bájnou
89.00 Kč
Čarodějnické hry Čarodějnické hry
Materiál je vhodný pro období Halloweenu nebo Čarodějnic. Aktivitky se hodí jako hry ke stolkům, ale i na koberec. Zážitkovou formou rozvíjí zrakové vnímání, postřeh a prostorovou orientaci. Pro děti ve věku 3-8 let. Pro děti do Mš, do 1. tříd, ale vhodné i jako hra domů pro zpestření dne.   3 čarodějnické hry  Co najdete uvnitř? DESKOVÁ HRA - 2 varianty hry, hledání předmětů - "létání na koštěti", kostka s obrázky POSTŘEHOVÁ HRA - KRUHY S OBRÁZKY - 31 kruhů ke hře (na každém kruhu 6 obrázků), popis hry POSTŘEHOVÁ HRA PRO MRŇOUSKY - KRUHY S OBRÁZKY A BARVIČKAMI - 36 kruhů s obrázky (na každém kruhu jeden obrázek a jedna barvička), 2 barevné kostky, pro děti od 3 let Lze hrát ve dvojici, trojici, ale i ve více dětech. Materiály si vytiskneme, nejlépe zalaminujeme, přečteme návod a můžeme začít hrát. Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti. Příklady: Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme zrakové vnímání (hledání obrázků), prostorovou orientaci Vzdělávací oblast - Dítě a jeho psychika - Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)  rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - pojmenovávání obrázků
UUCZ-387777
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Postřehovky>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Čarodějnice>Halloween, Dušičky>Jaro>Podzim
49.00