Čarodějnické hry

Počet stran:
25
Velikost: 28.63 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Materiál je vhodný pro období Halloweenu nebo Čarodějnic. Aktivitky se hodí jako hry ke stolkům, ale i na koberec. Zážitkovou formou rozvíjí zrakové vnímání, postřeh a prostorovou orientaci.

Pro děti ve věku 3-8 let. Pro děti do Mš, do 1. tříd, ale vhodné i jako hra domů pro zpestření dne.

 

3 čarodějnické hry 

Co najdete uvnitř?

  • DESKOVÁ HRA - 2 varianty hry, hledání předmětů - "létání na koštěti", kostka s obrázky
  • POSTŘEHOVÁ HRA - KRUHY S OBRÁZKY - 31 kruhů ke hře (na každém kruhu 6 obrázků), popis hry
  • POSTŘEHOVÁ HRA PRO MRŇOUSKY - KRUHY S OBRÁZKY A BARVIČKAMI - 36 kruhů s obrázky (na každém kruhu jeden obrázek a jedna barvička), 2 barevné kostky, pro děti od 3 let

Lze hrát ve dvojici, trojici, ale i ve více dětech.

Materiály si vytiskneme, nejlépe zalaminujeme, přečteme návod a můžeme začít hrát.

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti.
Příklady:
Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme zrakové vnímání (hledání obrázků), prostorovou orientaci
Vzdělávací oblast - Dítě a jeho psychika - Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)  rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - pojmenovávání obrázků

Další produkty od autora Markéta Krausová

235058
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Medvědi se na zimu ukládají k zimnímu spánku, jenže je teprve leden a medvídek Brumla je vzhůru! Jak je to jen možné
99.00 Kč
186111
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Skřítek Podzimníček se jednou ráno vzbudil a zjistil, že je černobílý. To by ještě nebylo tak hrozné, kdyby podzimní
89.00 Kč
200724
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku - pohádka s pohybem - jazyková rozcvička + hra Brouček s
65.00 Kč
512173
Logopedie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
Jarní procházka se sluníčkem - Pohádková jazyková rozcvička s hrami Bylo jaro. Hurááá. Nejvíc se na jaro těšilo sluníčko
69.00 Kč
Čarodějnické hry Čarodějnické hry
Materiál je vhodný pro období Halloweenu nebo Čarodějnic. Aktivitky se hodí jako hry ke stolkům, ale i na koberec. Zážitkovou formou rozvíjí zrakové vnímání, postřeh a prostorovou orientaci. Pro děti ve věku 3-8 let. Pro děti do Mš, do 1. tříd, ale vhodné i jako hra domů pro zpestření dne.   3 čarodějnické hry  Co najdete uvnitř? DESKOVÁ HRA - 2 varianty hry, hledání předmětů - "létání na koštěti", kostka s obrázky POSTŘEHOVÁ HRA - KRUHY S OBRÁZKY - 31 kruhů ke hře (na každém kruhu 6 obrázků), popis hry POSTŘEHOVÁ HRA PRO MRŇOUSKY - KRUHY S OBRÁZKY A BARVIČKAMI - 36 kruhů s obrázky (na každém kruhu jeden obrázek a jedna barvička), 2 barevné kostky, pro děti od 3 let Lze hrát ve dvojici, trojici, ale i ve více dětech. Materiály si vytiskneme, nejlépe zalaminujeme, přečteme návod a můžeme začít hrát. Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti. Příklady: Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme zrakové vnímání (hledání obrázků), prostorovou orientaci Vzdělávací oblast - Dítě a jeho psychika - Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)  rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu - pojmenovávání obrázků
UUCZ-387777
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Postřehovky>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Čarodějnice>Halloween, Dušičky>Jaro>Podzim
49.00