Milé paní učitelky,
v mých materiálech jsem připravila již mnoho aktivit, kterými si můžete sestavit kompletní program na školu v přírodě nebo zpestřit konec školního roku hrou v přírodě.
V tomto materiálu se zabývám venkovní hrou - ŠIPKOVANOU se sedmi stanovišti. Stanoviště máte připravená, na každé umístíte tabulku s jasným zadáním, aby děti mohly pracovat samostatně a vy jste jen trasu nachystali.
Varianta je buď černobílá, barevná a také moderně QR kódy, které můžete, ale i nemusíte využít.
Celkem 51 stran k výběru použití
Podívejte se do podrobného popisu a fotogalerie.
Děkuji za Váš zájem a podporu mé práce.
Přeji Vám i dětem krásné školy v přírodě i konec školního roku.
L. Sudová
______________________________________________________________________________
Co budou děti potřebovat s sebou na šipkovanou?
- sportovní oblečení
- malý batůžek
- kapesník
- pití
- svačinu
- malé lepidlo
- pastelky
- pero
- mobil (v případě používání varianty úkolů s QR kódy)
- dobrou náladu
Co bude potřebovat učitel?
- vytištěné karty navázané na provázek
- QR ködy vytištěné na barevný papír
- oříšky ve skořápce
- krepový papír na značení trasy
- vytištěné hrací karty pro zápis odpovědí
- bonbony nebo jiné sladkosti jako odměna za oříšky
- vytištěnou a vystřiženou veverku
- vytištěné a vystřihnuté 3 ježky (ne v případě verze s QR)
- čtvrtky pro každou skupinku k úkolu č.6 + rozstřihaný obrázek v pytlíčcích (černobílý nebo barevný)
- odpovědi k úkolu 1 a 6 - stín, cesta
- vytištěnou cílovou tabulku
- Připravte trasu, na vybraná stanoviště umístěte cedule se zadáním úkolu. Využít můžete ale také verzi s QR kódy, kdy si děti barevně zpracovaný úkol mohou zobrazit a vy nemusíte tisknout nic jiného, než QR kódy třeba na barevné papíry.
- Rozdělte děti na skupinky, každé skupince dejte hrací kartu.
- Vypouštějte skupinky po sobě tak, aby měla každá skupinka dost času na splnění úkolu na stanovišti a nedoběhla ji následující skupinka.
- Ke každému stanovišti máte popis pro učitele, cedulky jsou sepsány pro děti tak, aby zadání snadno pochopily a pracovaly zcela samostatně.