DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 1.4 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Daniela Mrázková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Soubor pro motivování dětí k účasti při distanční výuce.

1) JARNÍ LOUKA
Slepila jsem pozadí do velikosti cca A3 a patnáct vystřižených komponentů (za tři týdny výuky) jsem přidělala pomocí suchého zipu. Děti mohou za každý den na pozadí přidat jeden komponent podle svého uvážení nebo pokynu učitele (vystřihnou samy nebo s pomocí). Další přidělání je možné pomocí magnetů nebo přilepení. Po ukončení výuky se děti mohou pochlubit paní učitelce s každým dnem, kdy se distančních úkolů zúčastnily.

Po návratu do školek může materiál sloužit jako skládačka.

 

2) VČELKY 
Jedna včelka = jeden den v týdnu, kdy děti plní úkoly distanční výuky. Materiál umožňuje dětem orientovat se ve dnech, kdy plní pokyny učitele po dobu uzavření škol. 

 

3) MRAKY
Stejný princip jako ,,VČELKY".

Další produkty od autora Daniela Mrázková

159054
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Diář učitelský
Zápisník je určený pro učitele a učitelky mateřských škol. Je univerzální, není určený pouze pro jeden daný školní rok
59.00 Kč
28828
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Didaktické hry
Skřítek Kleofáš je jeden z mnoha skřítků chránící Zemi a připravil si pro děti stezku, která je plná úkolů, her a nových
60.00 Kč
538688
Informatika
4., 5.
Pracovní listy
Materiál obsahuje: šifrovací tabulku (6 tabulek na A4 v barevné i černobílé verzi) zašifrovaná slova (48 slov) a řešení
30.00 Kč
614943
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
OBSAH MATERIÁLU: 60 kartiček v barevné i černobílé variantě (celkem 5 papírů ve formátu A4) Úkolem dětí je vylosovat si
30.00 Kč
DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor
Soubor pro motivování dětí k účasti při distanční výuce. 1) JARNÍ LOUKA Slepila jsem pozadí do velikosti cca A3 a patnáct vystřižených komponentů (za tři týdny výuky) jsem přidělala pomocí suchého zipu. Děti mohou za každý den na pozadí přidat jeden komponent podle svého uvážení nebo pokynu učitele (vystřihnou samy nebo s pomocí). Další přidělání je možné pomocí magnetů nebo přilepení. Po ukončení výuky se děti mohou pochlubit paní učitelce s každým dnem, kdy se distančních úkolů zúčastnily. Po návratu do školek může materiál sloužit jako skládačka.   2) VČELKY  Jedna včelka = jeden den v týdnu, kdy děti plní úkoly distanční výuky. Materiál umožňuje dětem orientovat se ve dnech, kdy plní pokyny učitele po dobu uzavření škol.    3) MRAKY Stejný princip jako ,,VČELKY".
UUCZ-22224
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro
0.00