DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 1.4 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Daniela Mrázková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Soubor pro motivování dětí k účasti při distanční výuce.

1) JARNÍ LOUKA
Slepila jsem pozadí do velikosti cca A3 a patnáct vystřižených komponentů (za tři týdny výuky) jsem přidělala pomocí suchého zipu. Děti mohou za každý den na pozadí přidat jeden komponent podle svého uvážení nebo pokynu učitele (vystřihnou samy nebo s pomocí). Další přidělání je možné pomocí magnetů nebo přilepení. Po ukončení výuky se děti mohou pochlubit paní učitelce s každým dnem, kdy se distančních úkolů zúčastnily.

Po návratu do školek může materiál sloužit jako skládačka.

 

2) VČELKY 
Jedna včelka = jeden den v týdnu, kdy děti plní úkoly distanční výuky. Materiál umožňuje dětem orientovat se ve dnech, kdy plní pokyny učitele po dobu uzavření škol. 

 

3) MRAKY
Stejný princip jako ,,VČELKY".

Další produkty od autora Daniela Mrázková

617355
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
40 kartiček s řešením (natisknutí na druhou stranu) 8ks – slova souznačná 8 ks – slova protikladná 8 ks – slova
35.00 Kč
458658
Český jazyk
1.
Třísložkové karty
Přiřazování zimních pojmů podle typu písma.
0.00 Kč
423239
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Omalovánky
V materiálu naleznete celkem 14 listů k vytištění. 7x omalovánka s předlohou (barevný tisk) 6x omalovánka podle čísel
25.00 Kč
902809
Český jazyk - čtení
3., 4., 5.
Pracovní listy
text – Včela medonosná pracovní list – tabulka tvrzení řešení Práce materiálem 1. Vyplnění sloupce „před“ Žáci vyplní
25.00 Kč
DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor
Soubor pro motivování dětí k účasti při distanční výuce. 1) JARNÍ LOUKA Slepila jsem pozadí do velikosti cca A3 a patnáct vystřižených komponentů (za tři týdny výuky) jsem přidělala pomocí suchého zipu. Děti mohou za každý den na pozadí přidat jeden komponent podle svého uvážení nebo pokynu učitele (vystřihnou samy nebo s pomocí). Další přidělání je možné pomocí magnetů nebo přilepení. Po ukončení výuky se děti mohou pochlubit paní učitelce s každým dnem, kdy se distančních úkolů zúčastnily. Po návratu do školek může materiál sloužit jako skládačka.   2) VČELKY  Jedna včelka = jeden den v týdnu, kdy děti plní úkoly distanční výuky. Materiál umožňuje dětem orientovat se ve dnech, kdy plní pokyny učitele po dobu uzavření škol.    3) MRAKY Stejný princip jako ,,VČELKY".
UUCZ-22224
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro
0.00