DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 1.4 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Daniela Mrázková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Soubor pro motivování dětí k účasti při distanční výuce.

1) JARNÍ LOUKA
Slepila jsem pozadí do velikosti cca A3 a patnáct vystřižených komponentů (za tři týdny výuky) jsem přidělala pomocí suchého zipu. Děti mohou za každý den na pozadí přidat jeden komponent podle svého uvážení nebo pokynu učitele (vystřihnou samy nebo s pomocí). Další přidělání je možné pomocí magnetů nebo přilepení. Po ukončení výuky se děti mohou pochlubit paní učitelce s každým dnem, kdy se distančních úkolů zúčastnily.

Po návratu do školek může materiál sloužit jako skládačka.

 

2) VČELKY 
Jedna včelka = jeden den v týdnu, kdy děti plní úkoly distanční výuky. Materiál umožňuje dětem orientovat se ve dnech, kdy plní pokyny učitele po dobu uzavření škol. 

 

3) MRAKY
Stejný princip jako ,,VČELKY".

Další produkty od autora Daniela Mrázková

495415
Tělesná výchova
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Didaktické hry
Co materiál obsahuje? 10 karet označující stanoviště lis t pro sbírání razítek (podpisů, obrázků, samolepek aj.) – různé
35.00 Kč
443272
Nezařazené k předmětu
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Využijte zimní čas a rozdělujte děti do dvojic pomocí sněhuláků. :-) Obsah materiálu: Sněhuláci s barevným pozadím a
25.00 Kč
171562
Nezařazené k předmětu
Miminka
Ostatní
Černobílé předměty přitahují pozornost miminek od dvou týdnů věku. Jsou výborné pro stimulaci zraku novorozence
35.00 Kč
472019
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3.
Pracovní listy
Seznamte děti s různými nemocemi nebo nevolnostmi pomocí bacilů. Děti mají za úkol vyřešit a vyplnit různé pracovní
55.00 Kč
DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor DISTANČNÍ VÝUKA - motivační soubor
Soubor pro motivování dětí k účasti při distanční výuce. 1) JARNÍ LOUKA Slepila jsem pozadí do velikosti cca A3 a patnáct vystřižených komponentů (za tři týdny výuky) jsem přidělala pomocí suchého zipu. Děti mohou za každý den na pozadí přidat jeden komponent podle svého uvážení nebo pokynu učitele (vystřihnou samy nebo s pomocí). Další přidělání je možné pomocí magnetů nebo přilepení. Po ukončení výuky se děti mohou pochlubit paní učitelce s každým dnem, kdy se distančních úkolů zúčastnily. Po návratu do školek může materiál sloužit jako skládačka.   2) VČELKY  Jedna včelka = jeden den v týdnu, kdy děti plní úkoly distanční výuky. Materiál umožňuje dětem orientovat se ve dnech, kdy plní pokyny učitele po dobu uzavření škol.    3) MRAKY Stejný princip jako ,,VČELKY".
UUCZ-22224
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌸 Jaro
0.00