-Velký soubor aktivit na téma Doprava, cestování
Uvnitř naleznete pracovní listy, skládačky a spoustu dalších aktivit zaměřené na matematickou představivost, zrakové vnímání, sluchové vnímání a logické myšlení. Děti se učí barvy, tvary, počty, pravolevou a prostorovou orientaci, rozvíjí komunikační dovednosti, sluchovou analýzu a syntézu.
Děti rozvíjí také jemnou motoriku přesouváním a vkládáním určitých obrázkových částí, puzzlí a her.
Soubor obsahuje:
- 1x sudoku (strana 9-vytisknout, zalaminovat a dle znaku nůžek vystřihnout, vhodné i pro SSZ)
- 1x PL na rozeznávání počtu slabik ve slově
- 1x PL Vyznač nejkratší a nejdelší trasu
- 1x PL Spoj předměty, které patří do zavazadla
- 1x PL Nakresli, co si zabalíš na výlet do batohu
- 1x PL Nakresli, co si zabalíš do kufru na dovolenou
- 1x aktivita Co letí, pluje, jezdí po silnici a kolejích
- 1x PL Semafor
- 1x PL Spoj autíčko se stejně barevnou garáží
- 1x PL Vybarvi balon podle čísel
- 1x aktivita skládání aut, lodí, vrtulníků dle barevné předlohy (vhodné pro SSZ)
- 1x aktivita s krabičkami a obrázky - Co létá, pluje, jezdí po silnici a kolejích - možné využít jako obrázková kniha s ukazováním dle instrukcí např. Ukaž co létá, pojmenuj co vidíš na obrázku atd.
- 4x aktivita Geometrické tvary-auto, vlak, vrtulník, loď - možné využít i jako omalovánka a vybarvovat dle instrukcí např. Čtverec vybarvi červenou barvou atd. (vhodné i pro SSZ)
- 1x aktivita Silnice-vkládání tvarů silnic do tabulky
- 1x Cestovní pas-omalovánka, součást her
- 24x skládačky (+varianta vhodná pro SSZ)
- 1x aktivita Semafor pro chodce (vhodné pro SSZ)
- 9x omalovánka
- 20 ilustrativních obrázků pro výuku dopravních prostředků
Pro děti od 2-7 let.
SSZ=samolepicí suché zipy
Děkuji za důvěru a jsem ráda, že volně nešíříte a nepoužíváte soubor pro komerční účely.
Pokud naleznete chybu, neváhejte se na mne obrátit. Ocením i podněty ke zlepšení nebo zpětnou vazbu, jak se Vám s materiály pracuje. Fotky vítány :)
Pro tvorbu pracovních listů a aktivit využívám placenou licenci Canva.
Klára Pavková, DiS.