FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA - desková kooperační hra

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 5.32 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 6. 2021
Sdílet:

originální kooperační desková hra FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA, která je vhodná pro děti již od 2 let. Lehčí varianta s kostkou a těžší varianta s kartičkami (dítě nemusí umět číst, porozumí symbolům a obrázkům na kartě - testováno ve školkách)

Princip hry: společnými silami přemístit zvířátka z pastvin do chlévů, dříve, než se úplně setmí

Pravidla hry:

Hra s kostkou: Hru začíná nejmladší hráč. Hází kostkou a podle hozeného symbolu na kostce provede akci - viz Legenda (odebere z pastvin vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje. Pokud je tam
již zvířat méně, nevadí. Vezmou se ta, která zůstávají. Pokud na kostce padne stmívání, umístí se prvek tmy
(začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4 dříve, než
jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA

Hra s kartičkami: Žetony zvířat umístěte na kartu pastvin, buď na jednu společnou na vyznačené žetony zvířat, nebo je umístěte na jednotlivá zvířata na malých kartách druhů (4 na ovce, 4 na koníky, 4 na prasátka a 4 na krávy). Karty stájí
umístěte okolo. Zamíchejte pořádně balíček s kartičkami a položte ho vedle herního plánu rubem nahoru.
Hru začíná nejmladší hráč. Z balíčku karet si lízne vrchní kartu a provede akci na kartě (odebere z pastvin
vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje nebo naopak zvíře
z chléva, stáje odebere, pokud se ve chlévě alespoň jedno nachází. Pokud si lízne kartičku se stmíváním, umístí
prvek tmy (začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat
všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4
dříve, než jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA

Další produkty od autora VERDAEL (Veronika Štěrbová)

218283
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
omalovánka betlém + velký adventní kalendář pro Vaši radost ZDARMA ke stažení
0.00 Kč
10930
Prvouka
MŠ, Školní družina, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Hra na způsob dobble je založená na principu cvičení rychlého postřehu. Každá karta má s jinou kartou společný jen jeden
40.00 Kč
278754
Český jazyk
MŠ - předškoláci
Skládačky
SKLÁDANKY SLOV JARNÍ KVĚTINY 14 skládanek na téma jarní květiny - skládání názvu květin. Přivolejme jaro skládáním
49.00 Kč
6339
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Didaktické hry
8 dvojdílných skládanek domácích zvířat a jejich mláďat v roztomilé grafice Podkladová karta, na kterou se skládanky
25.00 Kč
FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA - desková kooperační hra FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA - desková kooperační hra
originální kooperační desková hra FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA, která je vhodná pro děti již od 2 let. Lehčí varianta s kostkou a těžší varianta s kartičkami (dítě nemusí umět číst, porozumí symbolům a obrázkům na kartě - testováno ve školkách) Princip hry: společnými silami přemístit zvířátka z pastvin do chlévů, dříve, než se úplně setmí Pravidla hry: Hra s kostkou: Hru začíná nejmladší hráč. Hází kostkou a podle hozeného symbolu na kostce provede akci - viz Legenda (odebere z pastvin vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje. Pokud je tam již zvířat méně, nevadí. Vezmou se ta, která zůstávají. Pokud na kostce padne stmívání, umístí se prvek tmy (začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4 dříve, než jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA Hra s kartičkami: Žetony zvířat umístěte na kartu pastvin, buď na jednu společnou na vyznačené žetony zvířat, nebo je umístěte na jednotlivá zvířata na malých kartách druhů (4 na ovce, 4 na koníky, 4 na prasátka a 4 na krávy). Karty stájí umístěte okolo. Zamíchejte pořádně balíček s kartičkami a položte ho vedle herního plánu rubem nahoru. Hru začíná nejmladší hráč. Z balíčku karet si lízne vrchní kartu a provede akci na kartě (odebere z pastvin vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje nebo naopak zvíře z chléva, stáje odebere, pokud se ve chlévě alespoň jedno nachází. Pokud si lízne kartičku se stmíváním, umístí prvek tmy (začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4 dříve, než jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA
UUCZ-9347
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika
60.00