FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA - desková kooperační hra

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 5.32 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 6. 2021
Sdílet:

originální kooperační desková hra FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA, která je vhodná pro děti již od 2 let. Lehčí varianta s kostkou a těžší varianta s kartičkami (dítě nemusí umět číst, porozumí symbolům a obrázkům na kartě - testováno ve školkách)

Princip hry: společnými silami přemístit zvířátka z pastvin do chlévů, dříve, než se úplně setmí

Pravidla hry:

Hra s kostkou: Hru začíná nejmladší hráč. Hází kostkou a podle hozeného symbolu na kostce provede akci - viz Legenda (odebere z pastvin vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje. Pokud je tam
již zvířat méně, nevadí. Vezmou se ta, která zůstávají. Pokud na kostce padne stmívání, umístí se prvek tmy
(začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4 dříve, než
jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA

Hra s kartičkami: Žetony zvířat umístěte na kartu pastvin, buď na jednu společnou na vyznačené žetony zvířat, nebo je umístěte na jednotlivá zvířata na malých kartách druhů (4 na ovce, 4 na koníky, 4 na prasátka a 4 na krávy). Karty stájí
umístěte okolo. Zamíchejte pořádně balíček s kartičkami a položte ho vedle herního plánu rubem nahoru.
Hru začíná nejmladší hráč. Z balíčku karet si lízne vrchní kartu a provede akci na kartě (odebere z pastvin
vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje nebo naopak zvíře
z chléva, stáje odebere, pokud se ve chlévě alespoň jedno nachází. Pokud si lízne kartičku se stmíváním, umístí
prvek tmy (začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat
všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4
dříve, než jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA

Další produkty od autora VERDAEL (Veronika Štěrbová)

116073
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Ostatní
Sada 36 demonstračních karet do přírody. Kartičky se dají zavěsit na knihařský kroužek a vzít s sebou na procházku do
55.00 Kč
5530
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Hra domino na téma zvířátka z lesa. Obsahuje 36 kartiček (8 obrázků ve vzájemné kombinaci jako klasické domino s tečkami
30.00 Kč
9312
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Stínové pexeso PODZIM obsahuje 32 párů obrázků, které tvoří obrázek a jeho stín. Lze ho však hrát jako klasické
35.00 Kč
48251
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Sada 10 skládanek procvičující násobení 1,2,3,4,5,6,7,8,9 i 10. s tématy zvířat v krásném akvarelovém podání. Součástí
48.00 Kč
FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA - desková kooperační hra FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA - desková kooperační hra
originální kooperační desková hra FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA, která je vhodná pro děti již od 2 let. Lehčí varianta s kostkou a těžší varianta s kartičkami (dítě nemusí umět číst, porozumí symbolům a obrázkům na kartě - testováno ve školkách) Princip hry: společnými silami přemístit zvířátka z pastvin do chlévů, dříve, než se úplně setmí Pravidla hry: Hra s kostkou: Hru začíná nejmladší hráč. Hází kostkou a podle hozeného symbolu na kostce provede akci - viz Legenda (odebere z pastvin vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje. Pokud je tam již zvířat méně, nevadí. Vezmou se ta, která zůstávají. Pokud na kostce padne stmívání, umístí se prvek tmy (začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4 dříve, než jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA Hra s kartičkami: Žetony zvířat umístěte na kartu pastvin, buď na jednu společnou na vyznačené žetony zvířat, nebo je umístěte na jednotlivá zvířata na malých kartách druhů (4 na ovce, 4 na koníky, 4 na prasátka a 4 na krávy). Karty stájí umístěte okolo. Zamíchejte pořádně balíček s kartičkami a položte ho vedle herního plánu rubem nahoru. Hru začíná nejmladší hráč. Z balíčku karet si lízne vrchní kartu a provede akci na kartě (odebere z pastvin vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje nebo naopak zvíře z chléva, stáje odebere, pokud se ve chlévě alespoň jedno nachází. Pokud si lízne kartičku se stmíváním, umístí prvek tmy (začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4 dříve, než jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA
UUCZ-9347
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika
60.00