originální kooperační desková hra FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA, která je vhodná pro děti již od 2 let. Lehčí varianta s kostkou a těžší varianta s kartičkami (dítě nemusí umět číst, porozumí symbolům a obrázkům na kartě - testováno ve školkách)
Princip hry: společnými silami přemístit zvířátka z pastvin do chlévů, dříve, než se úplně setmí
Pravidla hry:
Hra s kostkou: Hru začíná nejmladší hráč. Hází kostkou a podle hozeného symbolu na kostce provede akci - viz Legenda (odebere z pastvin vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje. Pokud je tam
již zvířat méně, nevadí. Vezmou se ta, která zůstávají. Pokud na kostce padne stmívání, umístí se prvek tmy
(začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4 dříve, než
jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA
Hra s kartičkami: Žetony zvířat umístěte na kartu pastvin, buď na jednu společnou na vyznačené žetony zvířat, nebo je umístěte na jednotlivá zvířata na malých kartách druhů (4 na ovce, 4 na koníky, 4 na prasátka a 4 na krávy). Karty stájí
umístěte okolo. Zamíchejte pořádně balíček s kartičkami a položte ho vedle herního plánu rubem nahoru.
Hru začíná nejmladší hráč. Z balíčku karet si lízne vrchní kartu a provede akci na kartě (odebere z pastvin
vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje nebo naopak zvíře
z chléva, stáje odebere, pokud se ve chlévě alespoň jedno nachází. Pokud si lízne kartičku se stmíváním, umístí
prvek tmy (začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat
všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4
dříve, než jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA