FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA - desková kooperační hra

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 5.32 MB
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 6. 2021
Cena:
60 Kč vč. DPH
Sdílet:

originální kooperační desková hra FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA, která je vhodná pro děti již od 2 let. Lehčí varianta s kostkou a těžší varianta s kartičkami (dítě nemusí umět číst, porozumí symbolům a obrázkům na kartě - testováno ve školkách)

Princip hry: společnými silami přemístit zvířátka z pastvin do chlévů, dříve, než se úplně setmí

Pravidla hry:

Hra s kostkou: Hru začíná nejmladší hráč. Hází kostkou a podle hozeného symbolu na kostce provede akci - viz Legenda (odebere z pastvin vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje. Pokud je tam
již zvířat méně, nevadí. Vezmou se ta, která zůstávají. Pokud na kostce padne stmívání, umístí se prvek tmy
(začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4 dříve, než
jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA

Hra s kartičkami: Žetony zvířat umístěte na kartu pastvin, buď na jednu společnou na vyznačené žetony zvířat, nebo je umístěte na jednotlivá zvířata na malých kartách druhů (4 na ovce, 4 na koníky, 4 na prasátka a 4 na krávy). Karty stájí
umístěte okolo. Zamíchejte pořádně balíček s kartičkami a položte ho vedle herního plánu rubem nahoru.
Hru začíná nejmladší hráč. Z balíčku karet si lízne vrchní kartu a provede akci na kartě (odebere z pastvin
vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje nebo naopak zvíře
z chléva, stáje odebere, pokud se ve chlévě alespoň jedno nachází. Pokud si lízne kartičku se stmíváním, umístí
prvek tmy (začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat
všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4
dříve, než jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA

Další produkty od autora VERDAEL (Veronika Štěrbová)

45342
Přírodověda
MŠ - předškoláci, 1., 2.
Kolíčkování
Sada pro malé houbaře, která v sobě zahrnuje jak poznání tak zábavné proniknutí do světa hub a seznámí děti s 27 druhy
115.00 Kč
48252
Přírodověda
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Karetní hra na způsob hry Já mám, kdo má? na téma exotických zvířat. Karetní hra: Já jsem, kdo je? Procvičuje u dětí
45.00 Kč
3386
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Skládanka na 2A4, která je rozdělená podle písmen abecedy. Souží k procvičení písmen Abecedy a k nácviku hraou formou
25.00 Kč
355580
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Výzdoba třídy
10 DEMONSTRAČNÍCH KARET POČÍTÁNÍ DO 10 + PLAKÁT A3 a A4 - PŘÍRODA soubor obsahuje 10 demonstračních karet ve velikosti
45.00 Kč
FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA - desková kooperační hra FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA - desková kooperační hra
originální kooperační desková hra FARMÁŘOVA ZVÍŘÁTKA, která je vhodná pro děti již od 2 let. Lehčí varianta s kostkou a těžší varianta s kartičkami (dítě nemusí umět číst, porozumí symbolům a obrázkům na kartě - testováno ve školkách) Princip hry: společnými silami přemístit zvířátka z pastvin do chlévů, dříve, než se úplně setmí Pravidla hry: Hra s kostkou: Hru začíná nejmladší hráč. Hází kostkou a podle hozeného symbolu na kostce provede akci - viz Legenda (odebere z pastvin vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje. Pokud je tam již zvířat méně, nevadí. Vezmou se ta, která zůstávají. Pokud na kostce padne stmívání, umístí se prvek tmy (začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4 dříve, než jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA Hra s kartičkami: Žetony zvířat umístěte na kartu pastvin, buď na jednu společnou na vyznačené žetony zvířat, nebo je umístěte na jednotlivá zvířata na malých kartách druhů (4 na ovce, 4 na koníky, 4 na prasátka a 4 na krávy). Karty stájí umístěte okolo. Zamíchejte pořádně balíček s kartičkami a položte ho vedle herního plánu rubem nahoru. Hru začíná nejmladší hráč. Z balíčku karet si lízne vrchní kartu a provede akci na kartě (odebere z pastvin vyobrazené zvířátko/více zvířátek (žeton zvířátka) a umístí ho do správného chléva/stáje nebo naopak zvíře z chléva, stáje odebere, pokud se ve chlévě alespoň jedno nachází. Pokud si lízne kartičku se stmíváním, umístí prvek tmy (začínáme s číslem 1 a nejsvětlejší „tmou“) vedle herního plánu. Hra končí, pokud hráči stihnou zahnat všechna zvířata do chlévů dříve, než tma dosáhne hodnoty 4 = VÍTĚZSTVÍ. Nebo pokud tma dosáhne hodnoty 4 dříve, než jsou všechna zvířata zahnána z pastvin = PROHRA
UUCZ-9347
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika
60.00