Hoď kostkou - ranní kruh

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 1.64 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 7. 2024
Sdílet:

O materiálu:

Tento materiál obsahuje 14 listů, přičemž na každém listu je 6 různých témat nebo otázek k diskuzi. Listy jsou navrženy tak, aby podporovaly interaktivní a zábavné aktivity ve třídě. Každý list je strukturován tak, že žáci mohou jednoduše házet kostkou a podle čísla, které padne, odpovídat na otázku na příslušném listu. Tímto způsobem je zajištěna variabilita a náhodnost, což udržuje aktivitu zajímavou a dynamickou.

Materiál je vhodný pro žáky 1. stupně základní školy, témata jsou vhodná převážně od 2. do 4. třídy (ale i v 1. a 5. třídě je práce s tímto materiálem vhodná). Je určen pro práci ve třídě pod vedením učitele, ale může být také využit při individuálních aktivitách nebo ve skupinové práci.

Pro koho je materiál vhodný:

Materiál je vhodný pro žáky 1. stupně základní školy, témata jsou vhodná od 1. do 5. třídy. Je určen pro práci ve třídě pod vedením učitele, ale může být také využit při individuálních aktivitách nebo ve skupinové práci.

Jak s materiálem pracovat:

  • Příprava: Učitel vybere jeden z 14 listů, se kterým chce pracovat. Každý list obsahuje 6 otázek nebo témat. Žákům se rozdají kostky (jedna pro každého nebo jednu společnou pro celou třídu).
  • Průběh aktivity: Každý žák postupně hodí kostkou. Podle čísla, které padne, si žák vybere otázku nebo téma z příslušného listu. Žák na otázku odpoví, buď ústně před třídou, nebo písemně na svůj papír. Učitel může podporovat diskuzi tím, že žákovi klade doplňující otázky nebo vyzve ostatní žáky, aby se k tématu vyjádřili.
  • Další způsoby použití: Skupinová práce: Rozdělte žáky do menších skupin a každý člen skupiny hodí kostkou a odpoví na otázku. Skupina pak může diskutovat o odpovědích a společně se učit jeden od druhého. Párové aktivity: Žáci pracují ve dvojicích, hází kostkou a vzájemně si odpovídají na otázky. Psaní deníku: Žáci mohou použít otázky jako podnět pro psaní krátkých textů nebo deníkových záznamů. Role-playing: Učitel může žáky vyzvat, aby své odpovědi zahráli jako krátké scénky.
     

Další produkty od autora Úča na hrazdě - Adéla Něničková

831941
Přírodověda
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
📚 Popis materiálu: Tento vzdělávací materiál obsahuje 24 karet, které pomáhají dětem zábavnou formou procvičovat
35.00 Kč
690683
Pracovní činnosti
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Kooperativní obraz slouží jako nástroj pro rozvoj spolupráce mezi žáky, podporu týmové práce, komunikace a vzájemného
27.00 Kč
920884
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
MATERIÁL OBSAHUJE: Materiál obsahuje 24 hracích karet. Karty mají přední i zadní stranu, proto doporučuji oboustranný
33.00 Kč
623889
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
O MATERIÁLU: Materiál, který obsahuje 15 pracovních listů, je určen především pro žáky 2. a 3. třídy ZŠ, ale může být
30.00 Kč
Hoď kostkou - ranní kruh Hoď kostkou - ranní kruh
O materiálu:Tento materiál obsahuje 14 listů, přičemž na každém listu je 6 různých témat nebo otázek k diskuzi. Listy jsou navrženy tak, aby podporovaly interaktivní a zábavné aktivity ve třídě. Každý list je strukturován tak, že žáci mohou jednoduše házet kostkou a podle čísla, které padne, odpovídat na otázku na příslušném listu. Tímto způsobem je zajištěna variabilita a náhodnost, což udržuje aktivitu zajímavou a dynamickou.Materiál je vhodný pro žáky 1. stupně základní školy, témata jsou vhodná převážně od 2. do 4. třídy (ale i v 1. a 5. třídě je práce s tímto materiálem vhodná). Je určen pro práci ve třídě pod vedením učitele, ale může být také využit při individuálních aktivitách nebo ve skupinové práci.Pro koho je materiál vhodný:Materiál je vhodný pro žáky 1. stupně základní školy, témata jsou vhodná od 1. do 5. třídy. Je určen pro práci ve třídě pod vedením učitele, ale může být také využit při individuálních aktivitách nebo ve skupinové práci.Jak s materiálem pracovat:Příprava: Učitel vybere jeden z 14 listů, se kterým chce pracovat. Každý list obsahuje 6 otázek nebo témat. Žákům se rozdají kostky (jedna pro každého nebo jednu společnou pro celou třídu).Průběh aktivity: Každý žák postupně hodí kostkou. Podle čísla, které padne, si žák vybere otázku nebo téma z příslušného listu. Žák na otázku odpoví, buď ústně před třídou, nebo písemně na svůj papír. Učitel může podporovat diskuzi tím, že žákovi klade doplňující otázky nebo vyzve ostatní žáky, aby se k tématu vyjádřili.Další způsoby použití: Skupinová práce: Rozdělte žáky do menších skupin a každý člen skupiny hodí kostkou a odpoví na otázku. Skupina pak může diskutovat o odpovědích a společně se učit jeden od druhého. Párové aktivity: Žáci pracují ve dvojicích, hází kostkou a vzájemně si odpovídají na otázky. Psaní deníku: Žáci mohou použít otázky jako podnět pro psaní krátkých textů nebo deníkových záznamů. Role-playing: Učitel může žáky vyzvat, aby své odpovědi zahráli jako krátké scénky. 
UUCZ-607335
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
25.00