HRA - ZLATOKOP

Počet stran:
9
Velikost: 17.54 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 6. 2024
Sdílet:

Běhací aktivita trénující krátkodobou paměť, vhodná na ven nebo do tělocvičny či auly školy.

Materiál obsahuje vše potřebné pro hraní této hry. Stačí vytisknout (2 stránky doporučuji zalaminovat), rozstříhat a můžete jít hrát.

Příprava hry:

  • hra obsahuje 16 kartiček - na každé je jedno číslo 1-16, jeden živočich a jeden ze symbolů - sůl, kapka vody, zlato nebo diamant
  • tyto kartičky rozstříhejte a v určeném území hry je rozmístěte
  • můžete je nechat zcela volně nebo trošku schovat
  • žáky doporučuji rozdělit alespoň na dvě poloviny (počítám s běžnou třídou cca 20 dětí)
  • na každou skupinu je potřeba zapisovatel (učitel, asistent, neběhající dítě apod.)
  • do archu si do sloupečku vlevo zapíše jména všech dětí, které má ve skupině (arch je pro max. 15 dětí)
  • doporučuji na archu schovat (přehnout) vrchní řádek, který je pouze nápovědou pro Vás

Pravidla hry:

  • zapisovatelé se posadí někde v území, doporučuji dál od sebe
  • děti mají za úkol nosit zapisovateli informace
  • dítě uvidí kartičku, nesmí na ni sáhnout, ani na ni upozorňovat ostatní děti
  • nenápadně si ji prohlédne a zapamatuje číslo, zvíře a symbol
  • doběhne ke svému zapisovateli a sdělí tyto 3 informace (zapisovatel zkontroluje podle vrchního řádku) a pokud je to v pořádku označí si u jména ✔️; pokud to v pořádku není vrací dítě zpět

Možnosti pravidel:

  • zapisovatel nesděluje/sděluje chybu v informaci
  • zapisovatel nesděluje/sděluje kolik karet dítěti chybí do konce hry
  • zapisovatel nesděluje/sděluje jaké číslo mu chybí (zvláště ke konci se tyto otázky začínají množit)
  • vyhrává první, první v každé skupině, všichni v časovém limitu, skupiny na konci sečtou body apod.

Tyto pravidla je potřeba stanovit před zahájením hry a jsou variabilní.

V tomto balíčku najdete 3 varianty hry. (edit 2.6.2024)

Další produkty od autora Tereza Vítková

262590
Informatika
3., 4., 5.
Přípravy hodiny/lekce
Aktivita je vhodná pro děti na 1. stupni, pokládá základy algoritmizace. Materiál obsahuje: 8 plánků 6 programů Cílem
25.00 Kč
131260
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 3 dárečky pro maminku: záložku - k dispozici je jedna na vybarvení s obrázkem květiny, jedna s linkami
40.00 Kč
281178
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Domino
Hry vhodné do anglického jazyka s tématem JÍDLO. Materiál obsahuje 2 hry: 5x hru I have got/Who has got...? (16 karet ve
50.00 Kč
157313
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Motivace s malým dárečkem od paní učitelky/pana učitele na začátek školního roku. Pro radost, úsměv na tváři... Materiál
30.00 Kč
HRA - ZLATOKOP HRA - ZLATOKOP
Běhací aktivita trénující krátkodobou paměť, vhodná na ven nebo do tělocvičny či auly školy. Materiál obsahuje vše potřebné pro hraní této hry. Stačí vytisknout (2 stránky doporučuji zalaminovat), rozstříhat a můžete jít hrát. Příprava hry: hra obsahuje 16 kartiček - na každé je jedno číslo 1-16, jeden živočich a jeden ze symbolů - sůl, kapka vody, zlato nebo diamant tyto kartičky rozstříhejte a v určeném území hry je rozmístěte můžete je nechat zcela volně nebo trošku schovat žáky doporučuji rozdělit alespoň na dvě poloviny (počítám s běžnou třídou cca 20 dětí) na každou skupinu je potřeba zapisovatel (učitel, asistent, neběhající dítě apod.) do archu si do sloupečku vlevo zapíše jména všech dětí, které má ve skupině (arch je pro max. 15 dětí) doporučuji na archu schovat (přehnout) vrchní řádek, který je pouze nápovědou pro Vás Pravidla hry: zapisovatelé se posadí někde v území, doporučuji dál od sebe děti mají za úkol nosit zapisovateli informace dítě uvidí kartičku, nesmí na ni sáhnout, ani na ni upozorňovat ostatní děti nenápadně si ji prohlédne a zapamatuje číslo, zvíře a symbol doběhne ke svému zapisovateli a sdělí tyto 3 informace (zapisovatel zkontroluje podle vrchního řádku) a pokud je to v pořádku označí si u jména ✔️; pokud to v pořádku není vrací dítě zpět Možnosti pravidel: zapisovatel nesděluje/sděluje chybu v informaci zapisovatel nesděluje/sděluje kolik karet dítěti chybí do konce hry zapisovatel nesděluje/sděluje jaké číslo mu chybí (zvláště ke konci se tyto otázky začínají množit) vyhrává první, první v každé skupině, všichni v časovém limitu, skupiny na konci sečtou body apod. Tyto pravidla je potřeba stanovit před zahájením hry a jsou variabilní. V tomto balíčku najdete 3 varianty hry. (edit 2.6.2024)
UUCZ-171606
Nezařazené k předmětu>Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>Živočichové
35.00