Já mám, kdo má? Cizokrajná zvířata

Počet stran:
7
Velikost: 4.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 5. 2023
Sdílet:

Více o produktu

Soubor obsahuje 28 karet na téma “cizokrajná zvířata”. 🐵🐯🦁

Hra rozvíjí postřeh, zrakové a sluchového vnímání, soustředění se na činnost, slovní zásobu.

Jak hrát❓

Každému dítěti rozdejte jednu kartu. 

❗️Pokud vás bude méně, pohlídejte si, aby karty na sebe navazovaly, k tomu vám pomůžou čísla na kartách. Paní učitelka může být poslední.❗️

Určete, kdo začne, ten řekne “já mám … (řekne věc, která je na vrchní polovině kartičky), poté se zeptá ”kdo má …? (řekne věc na spodní polovině kartičky). Dítě, které uvidí na své kartičce dotázanou věc, opět říká “já mám... Děti na sebe navazují. 

🐯Kartičky zalaminujte a nastříhejte, zaručíte kartám dlouhou trvanlivost. 

👌Děti mohou při hře postupně vstávát s každou odpovědí, či sedat, odkládat karty do kruhu… Doporučuji dětem první ukázat všechny karty a společně pojmenovat.

Mockrát Vám děkuji za zakoupení tohoto souboru. Přeji Vám zábavné využití.

Bramboráček 💁🏼‍♀️📌

Další produkty od autora Bramboráček

315078
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Více o produktu Soubor obsahuje 28 karet na téma “ v lese”. 🦊🦉🐗🐻 Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Cíle a
30.00 Kč
462043
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Děkuji za Váš zájem. Soubor aktivit, pracovních listů, grafomotorických cvičení… obsahuje: trimino, stínové obrázky
44.00 Kč
402159
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Aktivita zaměřená pro rozvoj vizuomotoriky, práce dle návodu, rozpoznávání stínů, motivace k tématu, rozvoj slovní
29.00 Kč
443428
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
📌 Aktivity na téma Vánoce Soubor pracovních listů a aktivit zaměřených na grafomotoriku, vizuomotoriku, rozvoj
35.00 Kč
Já mám, kdo má? Cizokrajná zvířata Já mám, kdo má? Cizokrajná zvířata
Více o produktu Soubor obsahuje 28 karet na téma “cizokrajná zvířata”. 🐵🐯🦁 Hra rozvíjí postřeh, zrakové a sluchového vnímání, soustředění se na činnost, slovní zásobu. Jak hrát❓ Každému dítěti rozdejte jednu kartu.  ❗️Pokud vás bude méně, pohlídejte si, aby karty na sebe navazovaly, k tomu vám pomůžou čísla na kartách. Paní učitelka může být poslední.❗️ Určete, kdo začne, ten řekne “já mám … (řekne věc, která je na vrchní polovině kartičky), poté se zeptá ”kdo má …? (řekne věc na spodní polovině kartičky). Dítě, které uvidí na své kartičce dotázanou věc, opět říká “já mám... Děti na sebe navazují.  🐯Kartičky zalaminujte a nastříhejte, zaručíte kartám dlouhou trvanlivost.  👌Děti mohou při hře postupně vstávát s každou odpovědí, či sedat, odkládat karty do kruhu… Doporučuji dětem první ukázat všechny karty a společně pojmenovat. Mockrát Vám děkuji za zakoupení tohoto souboru. Přeji Vám zábavné využití. Bramboráček 💁🏼‍♀️📌
UUCZ-315081
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Živočichové
25.00