Já mám - kdo má - Ovoce a zelenina

Počet stran:
11
Velikost: 26.44 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu Ovoce - zelenina, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 10 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 40 herních kartiček.

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti ovoce a zeleniny - mezi obrázky najdete jednotlivé druhy zelenina - rajče, paprika, celer, zelí, ředkvička a jednotlivé druhy ovoce - jablko, třešně, pomeranč, mandarinka, apod. 

Hra já mám - kdo má k tématu OVOCE A ZELENINA je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Náměty do školky

273283
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Jedná se o hru já mám - kdo mám na téma povolání. Jsou zde povolání jako zedník, vodař, zpěvačka, učitelka, doktor
30.00 Kč
321048
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů
40.00 Kč
542445
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu ČARODĚJNICE slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
720648
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Jedná se o soubor, ve kterém naleznete mikulášské girlandy. Soubor obsahuje následující girlandy: čertovská girlanda -
29.00 Kč
Já mám - kdo má - Ovoce a zelenina Já mám - kdo má - Ovoce a zelenina
Hra já mám - kdo má k tématu Ovoce - zelenina, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 10 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 40 herních kartiček. Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti ovoce a zeleniny - mezi obrázky najdete jednotlivé druhy zelenina - rajče, paprika, celer, zelí, ředkvička a jednotlivé druhy ovoce - jablko, třešně, pomeranč, mandarinka, apod.  Hra já mám - kdo má k tématu OVOCE A ZELENINA je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-368488
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🍎 Ovoce-zelenina
30.00