Já mám - kdo má - Ovoce a zelenina

Počet stran:
11
Velikost: 26.44 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu Ovoce - zelenina, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 10 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 40 herních kartiček.

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti ovoce a zeleniny - mezi obrázky najdete jednotlivé druhy zelenina - rajče, paprika, celer, zelí, ředkvička a jednotlivé druhy ovoce - jablko, třešně, pomeranč, mandarinka, apod. 

Hra já mám - kdo má k tématu OVOCE A ZELENINA je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Náměty do školky

601875
Nezařazené k předmětu
Miminka
Kalendář pro děti
Jedná se o milníkové kartičku pro chlapečka. Kartičky jsou ve velikosti A5. Druhy kartiček: 1 - 4 týdny, 1 - 12 měsiců
0.00 Kč
600325
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu U VODY slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
416379
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o brožuru, pomůcku k tématu BARVY. Brožura obsahuje velké barevné kole a poté barevné předměty. Brožura lze
29.00 Kč
310707
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
45.00 Kč
Já mám - kdo má - Ovoce a zelenina Já mám - kdo má - Ovoce a zelenina
Hra já mám - kdo má k tématu Ovoce - zelenina, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 10 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 40 herních kartiček. Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti ovoce a zeleniny - mezi obrázky najdete jednotlivé druhy zelenina - rajče, paprika, celer, zelí, ředkvička a jednotlivé druhy ovoce - jablko, třešně, pomeranč, mandarinka, apod.  Hra já mám - kdo má k tématu OVOCE A ZELENINA je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-368488
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Ovoce-zelenina
30.00