Já mám, kdo má? PODZIM

Počet stran:
11
Velikost: 59.51 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Hana Kerhartová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 7. 2025
Sdílet:

🍂🎲 Pravidla hry „Já mám, kdo má?“ – Podzim🍁🍄🐿️

Každé dítě dostane jednu kartičku. Na každé kartičce je napsáno:

👉 „Já mám (něco podzimního – např. jablko), kdo má (další podzimní věc – např. dýni)?“

🗣️ Například:

  • 🧒 „Já mám kaštan, kdo má draka?“
  • 👧 „Já mám draka, kdo má veverku?“
  • 🧑‍🦱 „Já mám veverku, kdo má houby?“
    ...a tak dále, dokud nezazní všechny kartičky.

🧩 Jak se hraje:

  • Děti si po přečtení mohou kartičky pokládat před sebe a spojovat je jako řetěz (nebo domino).
  • Každý obrázek/navazující prvek musí logicky pasovat – tvoříme podzimní příběh nebo řadu.

✅ Hra končí, když:

  • Jsou všechny kartičky přečtené
  • Vznikne souvislý řetěz podzimních věcí – od začátku až po konec

🎯 Cíl hry:

  • 👂 Rozvíjet pozornost a poslouchání
  • 🧠 Trénovat paměť a soustředění
  • 🤝 Podporovat spolupráci ve skupině
  • 🍁 Naučit se a pojmenovat věci spojené s podzimem

Další produkty od autora Hana Kerhartová

908851
Vlastivěda
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
✈️ CESTUJ KOLEM SVĚTA 🌍 Zábavné pracovní listy plné omalovánek, vlajek, kreslení a poznávání světa! Připoutejte se
26.00 Kč
736220
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 1., 2., 3.
Didaktické hry
Soubor obsahuje 7 pracovních listů: počítání stromů přiřazování barev ke stromečkům stíny stromečků geometrické tvary
25.00 Kč
907137
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
🐓🌾 ŽIVOT NA FARMĚ – 20 úžasných pracovních listů pro děti 🌻 Objevujte s dětmi svět, kde bučí krávy, brumlá traktor a z
26.00 Kč
918330
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Pracovní listy – Koláče a zmrzliny k sestavení podle předlohy 🎨 Rozvíjejte dětskou představivost, logiku a jemnou
26.00 Kč
Já mám, kdo má? PODZIM Já mám, kdo má? PODZIM
🍂🎲 Pravidla hry „Já mám, kdo má?“ – Podzim🍁🍄🐿️Každé dítě dostane jednu kartičku. Na každé kartičce je napsáno:👉 „Já mám (něco podzimního – např. jablko), kdo má (další podzimní věc – např. dýni)?“🗣️ Například:🧒 „Já mám kaštan, kdo má draka?“👧 „Já mám draka, kdo má veverku?“🧑‍🦱 „Já mám veverku, kdo má houby?“...a tak dále, dokud nezazní všechny kartičky.🧩 Jak se hraje:Děti si po přečtení mohou kartičky pokládat před sebe a spojovat je jako řetěz (nebo domino).Každý obrázek/navazující prvek musí logicky pasovat – tvoříme podzimní příběh nebo řadu.✅ Hra končí, když:Jsou všechny kartičky přečtenéVznikne souvislý řetěz podzimních věcí – od začátku až po konec🎯 Cíl hry:👂 Rozvíjet pozornost a poslouchání🧠 Trénovat paměť a soustředění🤝 Podporovat spolupráci ve skupině🍁 Naučit se a pojmenovat věci spojené s podzimem
UUCZ-917921
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎃 Halloween, Dušičky>🍂 Podzim>🌦️ Roční období
26.00