Já mám - kdo má? Povolání - profese

Počet stran:
4
Velikost: 11.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ivana Šrolová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 2. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 27 kartiček s obrázky povolání a profesí známých dětem. 

Jak karty použít?

Soubor barevně vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte. Pravidla hry: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám hasiče” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má kadeřnici?”. Na otázku reaguje to dítě, které má kadeřnici. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino).

 

Lze využít i pro utvoření ranního kroužku, kdy se děti tímto způsobem svolávají. Případně pro individuální činnost u stolečku jako domino klasické, nebo jen tak při kolektivním učení.

Další produkty od autora Ivana Šrolová

400507
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Nabízím Vám ke stažení soubor 27 stran plných hub z našich lesů ve své reálné podobě 🍄🍄 K dispozici jsou houby s popisem
44.00 Kč
552507
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
PAVOUCI MEZI NÁMI JAKO OŽIVENÍ TÉMATU ČARODĚJNIC OBSAHUJE: Demonstrační karty s fotografiemi pavouků vyskytujících se
49.00 Kč
794924
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Demonstrační obrázky - kartičky
Představuji Vám soubor „Nesmírné - vesmírné“! Tento vzdělávací balíček je ideální pro malé zvídavé hlavičky od školky až
60.00 Kč
409765
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Přípravy hodiny/lekce
Kdo jako malý nemiloval koně? Svatomartinský týden nabízí příležitost seznámit děti nejen s příběhem svatého Martina
49.00 Kč
Já mám - kdo má? Povolání - profese Já mám - kdo má? Povolání - profese
Soubor obsahuje 27 kartiček s obrázky povolání a profesí známých dětem.  Jak karty použít? Soubor barevně vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte. Pravidla hry: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám hasiče” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má kadeřnici?”. Na otázku reaguje to dítě, které má kadeřnici. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino).   Lze využít i pro utvoření ranního kroužku, kdy se děti tímto způsobem svolávají. Případně pro individuální činnost u stolečku jako domino klasické, nebo jen tak při kolektivním učení.
UUCZ-500660
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>👷‍♂️ Povolání
25.00