Já mám - kdo má? Povolání - profese

Počet stran:
4
Velikost: 11.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ivana Šrolová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 2. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 27 kartiček s obrázky povolání a profesí známých dětem. 

Jak karty použít?

Soubor barevně vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte. Pravidla hry: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám hasiče” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má kadeřnici?”. Na otázku reaguje to dítě, které má kadeřnici. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino).

 

Lze využít i pro utvoření ranního kroužku, kdy se děti tímto způsobem svolávají. Případně pro individuální činnost u stolečku jako domino klasické, nebo jen tak při kolektivním učení.

Další produkty od autora Ivana Šrolová

487200
Hudební výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Domino
Soubor obsahuje 32 kartiček formátu A6, který umožní pohodlné hraní i těm nejmenším dětem. Jak karty použít? Soubor
25.00 Kč
616538
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Pravidla třídy
Soubor obsahuje: veršované autorské texty k pravidlům třídy, která jsou osobitá a popisná jsou to spíše zásady třídy
55.00 Kč
711192
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Já mám, kdo má
Já mám kdo má je oblíbenou hrou mezi dětmi předškolního i nižšího školního věku. Děti hravou formou trénují zrak
30.00 Kč
406458
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Záchrana psí duše je dušičková stezka s úkoly pro předškolní děti. Děti vyslechnou příběh pejska Albiho a společně se
40.00 Kč
Já mám - kdo má? Povolání - profese Já mám - kdo má? Povolání - profese
Soubor obsahuje 27 kartiček s obrázky povolání a profesí známých dětem.  Jak karty použít? Soubor barevně vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte. Pravidla hry: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám hasiče” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má kadeřnici?”. Na otázku reaguje to dítě, které má kadeřnici. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino).   Lze využít i pro utvoření ranního kroužku, kdy se děti tímto způsobem svolávají. Případně pro individuální činnost u stolečku jako domino klasické, nebo jen tak při kolektivním učení.
UUCZ-500660
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>👷‍♂️ Povolání
25.00