Já mám/kdo má - Povolání

Počet stran:
10
Velikost: 9.77 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
-15 % 30 Kč
25,5 Kč
Sdílet:

Jedná se o hru já mám - kdo mám na téma povolání. Jsou zde povolání jako zedník, vodař, zpěvačka, učitelka, doktor, veterinář, fotbalista, kominík, apod. Soubor je určen k vytisknutí a vystřižení kartiček. Kartiček ke hře je celkem 36 ks. Celkem má soubor 10 stránek. 

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti povolání - mezi obrázky najdete švadlenu, učitelku, kuchařku, kosmonauta, řidiče, policistu, hasiče, apod. 

Hra já mám - kdo má k tématu POVOLÁNÍ je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Náměty do školky

501773
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
-15 % 35 Kč
29,75 Kč
554174
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete stezku ke Dni matek. Děti si procvičují květiny a mají za úkol doplnit tajenku. Na
28.00 Kč
-15 % 28 Kč
23,8 Kč
327078
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Zahrada která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
-15 % 30 Kč
25,5 Kč
416341
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
-15 % 35 Kč
29,75 Kč
Já mám/kdo má - Povolání Já mám/kdo má - Povolání
Jedná se o hru já mám - kdo mám na téma povolání. Jsou zde povolání jako zedník, vodař, zpěvačka, učitelka, doktor, veterinář, fotbalista, kominík, apod. Soubor je určen k vytisknutí a vystřižení kartiček. Kartiček ke hře je celkem 36 ks. Celkem má soubor 10 stránek.  Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti povolání - mezi obrázky najdete švadlenu, učitelku, kuchařku, kosmonauta, řidiče, policistu, hasiče, apod.  Hra já mám - kdo má k tématu POVOLÁNÍ je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-273283
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>👷‍♂️ Povolání
30.00