JARO - JÁ MÁM

Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 24.11 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Křiváková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 2. 2024
Sdílet:

Hra: „JÁ MÁM... KDO MÁ?“

Při této hře si děti rozvíjí slovní zásobu, postřeh, vzájemnou komunikaci a také percepci. Hra je určena především dětem ve školce, první a druhé třídě. Obsahuje 27 karet s tematikou JARA. Kartičky jsou krásně barevné a hra s nimi bude děti bavit.

PRAVIDLA HRY: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na obrázku („Já mám SLUNÍČKO.“) a zeptá se, kdo má obrázek pod ním(„Kdo má LOUKU?“). Na otázku reaguje to dítě, které má ten daný obrázek (LOUKU). Děti takto postupně vytváří navazující řadu (tzv. „živé domino“).

Příprava materiálu:

1. Tisk – na běžné tiskárně.

2. Laminace – pro větší odolnost karet.

3. Rozstříhání – na jednotlivé karty.

Další produkty od autora Marie Křiváková

567845
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Tento materiál je určený dětem na prvním stupni (především 1. - 4. třída) ke DNI MATEK. Materiál je pro rychlé tvoření
37.00 Kč
562749
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Materiál BĚHAČKA + a - do 10 a do 20 bez přechodu je určený pro děti v první třídě. Obsahuje celkem 24 kartiček (12x + a
35.00 Kč
495351
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2.
Já mám, kdo má
Hra: „JÁ MÁM... KDO MÁ?“ Při této hře si děti rozvíjí slovní zásobu, postřeh, vzájemnou komunikaci a také percepci. Hra
35.00 Kč
569302
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Hra: „JÁ MÁM... KDO MÁ?“ Při této hře si děti rozvíjí slovní zásobu, postřeh, vzájemnou komunikaci a také percepci. Hra
33.00 Kč
JARO - JÁ MÁM JARO - JÁ MÁM
Hra: „JÁ MÁM... KDO MÁ?“ Při této hře si děti rozvíjí slovní zásobu, postřeh, vzájemnou komunikaci a také percepci. Hra je určena především dětem ve školce, první a druhé třídě. Obsahuje 27 karet s tematikou JARA. Kartičky jsou krásně barevné a hra s nimi bude děti bavit. PRAVIDLA HRY: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na obrázku („Já mám SLUNÍČKO.“) a zeptá se, kdo má obrázek pod ním(„Kdo má LOUKU?“). Na otázku reaguje to dítě, které má ten daný obrázek (LOUKU). Děti takto postupně vytváří navazující řadu (tzv. „živé domino“). Příprava materiálu: 1. Tisk – na běžné tiskárně. 2. Laminace – pro větší odolnost karet. 3. Rozstříhání – na jednotlivé karty.
UUCZ-501416
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ - předškoláci>1.>2.>🌸 Jaro
35.00